استراتژی حمله ۳ ستاره BoWitch | کلش آف کلنز

توسط hackplus
آوریل 27, 2018
1 دقیقه خواندن

استراتژی حمله ۳ ستاره BoWitch | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

در این مطلب آموزشی قصد داریم استراتژی حمله ۳ ستاره BoWitch را به شما معرفی کنیم ، این استراتژی در واقع قبلا هم معرفی شده بود ، اما این نسخه با نسخه های قبلی تفاوت هایی دارد و این تفاوت ها باعث بهبود روند حمله شما می شود .

در حقیقت این استراتژی در تاون هال لول ۱۰ و همچنین تاون هال لول ۱۱ بسیار عالی کار می کند و به همین دلیل تصمیم گرفتم این استراتژی را مجددا از پایه برای شما دوستان عزیز شرح بدهم که چطور در سال ۲۰۱۸ از این استراتژی استفاده کنید .

بولرها هنوز هم بر تاون هال ۱۰ به بالا حکومت می‌کنند ؛ با اینکه حمله با ویچ و بولر ها چیز جدیدی نیست اما می‌ خواهیم این مطلب را دوباره برای‌ تان بیان کنیم تا با تمام تغییراتی که اخیرا در آن اعمال شده و بروز رسانی‌های اخیر آن آشنا شوید . در واقع ، این قوی‌ترین و کاربردی‌ ترین استراتژی اتک وار سه ستاره ای است که شما می‌توانید در برابر همه نوع بیس ای از آن استفاده نمایید.

استراتژی حمله ۳ ستاره BoWitch چطور کار می کند ؟

شما باید یک قیف ، یک کویین واک و تعدادی بولر را در اختیار داشته باشید و سپس تمام نیرو های خود را درون بیس خرج کنید . اگر بتوانید این کار را به درستی انجام دهید ، به راحتی دو ستاره و رتبه خوبی حتی در برابر بیس های ترکیبی تاون هال ۱۱ خواهید داشت . اگر شما تاکتیک‌ های خود را به نحوی برنامه ریزی کنید که بتوانید ملکه خود را زنده نگه دارید و زمان بندی مناسبی نیز برای استفاده از توانایی‌های گرند واردن و طلسم‌ ها داشته باشید ، در نهایت می‌توانید پیروزی سه ستاره را به دست آورید .

استراتژی حمله ۳ ستاره BoWitch در چه تاون هال هایی کار می کند ؟

حتماً بخوانید  چگونگی پیدا کردن یک کلن خوب

تاون هال ۱۰ و تاون هال ۱۱

این استراتژی در چه مواردی مورد استفاده قرار می گیرد ؟

در کلن وار برای کسب ستاره و فارمینگ برای کسب جام

طرفداران استراتژی حمله ۳ ستاره BoWitch چه کسانی هستند ؟

– افرادی که راحت طلب هستند

– افرادی که حداقل ۲ ستاره را برای وار خود

ترکیب بندی استراتژی حمله ۳ ستاره BoWitch

بسته به نوع بیسی که به آن حمله می‌کنید ، به ترتیبی برای سازماندهی مختلفی برای نیروهایتان نیاز خواهید داشت .

ترکیب شما باید به صورت زیر باشد :

۵ فرشته شفا دهنده یا هیلر

۵ ساحره

۱۶ بولر

۴ وال بریکر یا دیوار شکن

۱۲ ویزارد یا جادوگر

غول سنگی + یک غول ( برای برج جهنی چند هدفه ) و یا ۷ غول ( برج جهنمی تک هدفه )

۴ اسپل ریج یا طلسم خشم 

۱ اسپل جامپ یا طلسم پرش ( پشتیبانی اگر دیوار شکن ناکام ماند )

و یک طلسم سم

در این استراتژی اتک ، طلسم پرش تضمین کننده حمله شماست. در واقع اگر وال بریکر یا دیوار شکن شما نتواند دیوار قلعه را بشکند ، اتک شکست خواهد خورد و همه ما به خوبی می‌ دانیم که این اتفاق می‌تواند گهگاه رخ دهد. در چنین شرایطی شما از طلسم پرش استفاده خواهید کرد.

اما اگر دیوار شکن ، همانطور که از قبل مشخص شده کار خود را به درستی انجام دهد ، شما می‌توانید از این طلسم در داخل پایگاه استفاده کنید و بنابر این دیگر فضای درونی هدر نمی‌رود.

BoWitch به صورت گام به گام

حالا بیایید به مراحل مختلفی که این اتک نیاز دارد ، نگاهی بیاندازیم . مهمترین بخش این استراتژی زمان بندی استقرار نیست ، بلکه ساخت قیف درستی در خارج از قلمرو می‌باشد !

حمله BoWitch شامل سه مرحله است :

ساخت یک قیف

ارسال بولرها و ساحره ها

استفاده از طلسم پرش و طلسم خشم و زنده نگه داشتن ملکه

حالا بیایید نگاه دقیق‌ تری بدین مراحل داشته باشیم :

حتماً بخوانید  نکاتی برای سریع تر آماده کردن نیروها

سمتی که از آن حمله را آغاز می‌کنید .

استراتژی حمله 3 ستاره BoWitch
۳-star-attacking-guide-bowitch-1

یافتن سمتی که باید حمله را از آن آغاز کنید بسیار ساده است. برای تاون هال ۱۱، این جهت، سریع‌ترین مسیری است که به ایگل ارتیلری می‌رسد، زیرا در صورتی که بازی را به سرعت نبرید تمام حمله شما شکست خواهد خورد .

در صورتی که پایگاه در این قسمت باشد، سمت راست بالایی و یا سمت چپ بالایی بهترین مسیر است، اما اگر تمام ساختمان‌های بی فایده و تاون هال در سمت راست قرار داشته باشند، سمت راست و بالا، انتخاب بهتری است .

بیایید ساختن قیف را شروع کنیم :

استراتژی حمله 3 ستاره BoWitch
۳-star-attacking-guide-bowitch-2

این کار مهم‌ترین بخش اتک شما را تشکیل می‌دهد لذا اگر این کار را به درستی انجام ندهید نیروهای شما تنها برای به دست آوردن یک ستاره در اطراف پایگاه مبارزه خواهند کرد.

شما همیشه باید یک کوین واک کوچک را در گوشه بسازید و تعدادی از بولرها را در سمت مقابل قیفتان به نحوی سازماندهی کنید که مطمئن شوید الباقی نیروها را می‌توانید به آسانی در بین آنها قرار دهید.

حالا زمان آن است که نیروهای خود را اعم از ساحره‌ها، بولرها و هیروها ( قهرمانان )  از زمین و آسمان به سوی پایگاه طرف مقابل بتازانید. دیوار را با استفاده از دیوار شکن‌ها و طلسم پرش در هم فرو ریزید و الباقی نیروها را به داخل پایگاه گسیل کنید.

علاوه بر این می‌توانید از طلسم خشم خود استفاده کنید و زمانی که می‌بینید بمب‌های غول پیکر در حال منفجر شدن هستند از توانایی گرند واردن خود استفاده نمایید.

حالا زمان آن است که اتک خود را تماشا کنید و از طلسم‌ها برای حمایت از بولرها استفاده کنید.

استراتژی حمله 3 ستاره BoWitch
۳-star-attacking-guide-bowitch-3

موفق و پیروز باشید .

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید