بهترین نقشه های فارمینگ سال ۱۳۹۶ | کلش آف کلنز

توسط hackplus
آوریل 26, 2018
1 دقیقه خواندن

بهترین نقشه های فارمینگ سال ۱۳۹۶ | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

با سلام خدمت شما دوستان و کاربران عزیز ، امروز به مناسبت پایان سال ۱۳۹۶ ، تصمیم گرفتیم مطلبی با عنوان بهترین نقشه های فارمینگ سال ۱۳۹۶ ، از تاون هال ۶ تا ۱۱ در خدمت شما عزیزان باشیم . با ادامه مطلب حتما همراه باشید …

با استفاده از این نقشه ها از حداکثر قدرت تدافعی بیس خود در تاون هال ۸ بهره مند خواهید شد و در فارم و پوش و وار کمک بسیار به شما خواهند کرد .

قبل از این‌ که شروع کنیم به شما پیشنهاد می‌کنم که اگر از چیدمان یک نقشه اینترنتی استفاده می‌کنید ، اطمینان حاصل کنید که حتما مکان تله‌ها را تغییر دهید و نکات لازم برای استفاده درست از این بیس‌ها را رعایت کنید ، من در این خصوص یک مطلب آموزشی کامل نوشتم که پیشنهاد می‌کنم حتما از طریق لینک زیر آن‌ را مشاهده کنید .

چرا که این بیس‌ها گاهی بسیار محبوب می‌شوند و پلیرها یاد می‌گیرند که چطور بر آن بیس غلبه کنند .

استفاده از نقشه های اینترنتی


بهترین نقشه های سال ۱۳۹۶

در این مطلب تصمیم داریم بهترین نقشه های فارمینگ معرفی شده در وبسایت آل کلش ، از تاون هال ۶ تا تاون هال ۱۱ را مورد بررسی قرار دهیم .  همانطور که گفتم این نقشه ها توسط وبسایت آل کلش معرفی شده و وب سایت ما هیچگونه امکان نظر دهی درباره این چیدمان ها و نقشه ها نداشته ایم . با ادامه مطلب همراه شوید …

حتماً بخوانید  همه چیز در مورد کنون + تاریخچه

نقشه فارمینگ تاون هال ۶

نقشه زیر مربوط به تاون هال ۶ می باشد ، تمرکز این نقشه بر روی دفاع از قسمت مرکزی و وسط بیس ، تاون هال و منابع است .

بهترین نقشه های فارمینگ سال 1396
Best-FARMING-MAPs-in-1396-1

دیوار های خارجی ، باعث هدایت نیرو های دشمن به اطراف بیس شده و تمرکز آنان را از روی هسته مرکزی بر می دارند و باعث می شود که نیرو ها به مرکز بیس نرسند .

نقشه فارمینگ تاون هال ۷

نقشه زیر مربوط به تاون هال ۷ می باشد ، این نقشه دارای بخش های مختلفی ست که باعث می شود از سرعت نیرو هایی مثل جاینت کاسته شود ، همچنین این بیس در برابر حملات هوایی نیز عملکرد بسیار خوبی را نشان داده است .

بهترین نقشه های فارمینگ سال 1396
Best-FARMING-MAPs-in-1396-2

نکته : همانطور که مشاهده می کنید ، تاون هال این نقشه ۹ هست اما چیدمان آن بر اساس تاون هال ۷ است .

نقشه فارمینگ تاون هال ۸

نقشه زیر مربوط به تاون هال ۸ می باشد ، این نقشه خود را بر حفاظت از دارک اکسیر متمرکز می کند ، زیرا شما در این بخش از بازی ، به دارک اکسیر زیادی برای ارتقا بربرین کینگ و نیرو های دارک باراکس خود نیاز دارید .

بهترین نقشه های فارمینگ سال 1396
Best-FARMING-MAPs-in-1396-3

نقشه فارمینگ تاون هال ۹

نقشه زیر مربوط به تاون هال ۹ می باشد ، چیدمان این نقشه به طوری طراحی و چیده شده که نیروهای حریف ، پراکنده شده و از هدف خود که تاون هال هست ، دور می شوند و شما با جایگذاری دقیق و صحیح تله هایتان ، می توانید ضربه بسیار زیادی به دشمن زده و حمله او را احمقانه جلوه دهید .

حتماً بخوانید  ده راه تسلط بر گرند واردن

بهترین نقشه های فارمینگ سال 1396
Best-FARMING-MAPs-in-1396-4

نقشه فارمینگ تاون هال ۱۰

نقشه زیر مربوط به تاون هال ۱۰ می باشد ، همانطور که در پایین تر مشاهده می کنید ، این نقشه دارای چیدمان بسیار دقیقی میباشد که می تواند در مقابل هر گونه حملات اعم از زمینی و هوایی به خوبی دفاع کند .

بهترین نقشه های فارمینگ سال 1396
Best-FARMING-MAPs-in-1396-5

نقشه فارمینگ تاون هال ۱۱

نقشه زیر مربوط به تاون هال ۱۱ می باشد ، این نقشه هم همانند نقشه قبلی  دارای چیدمان بسیار دقیقی میباشد که می تواند در مقابل هر گونه حملات اعم از زمینی و هوایی به خوبی دفاع کند .

بهترین نقشه های فارمینگ سال 1396
Best-FARMING-MAPs-in-1396-6

موفق و پیروز باشید !

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید