رویداد کارگر آغاز شد! نصف شدن زمان ساخت و ساز + نکات – هک پلاس – مرجع کلش اف کلنز | کلش آف کلنز

توسط hackplus
می 31, 2018
1 دقیقه خواندن

رویداد کارگر آغاز شد! نصف شدن زمان ساخت و ساز + نکات – هک پلاس – مرجع کلش اف کلنز | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

امروز طی یک تیزر رسمی آغاز رویداد کارگر (فصل Hammer Jam) اطلاع رسانی شد.

در این فصل جدید که از ۷ خرداد تا ۲۱ خرداد ۹۷ ادامه خواهد داشت ، زمان ساخت تمامی ساختمان های هر دو دهکده نصف خواهد شد.

در فصل Hammer Jam دقیقاً چه اتفاقی می افتد؟

به عنوان مثال ساختمانی که پیش از این ۱۰ روز زمان برای ارتقاء نیاز داشت در این بازه ی زمانی فقط در ۵ روز آپگرید میشود! بهترین فرصت برای ساخت و ساز تا بازیکنان تاون هال۱۰ و ۱۱ خود را برای یک ارتقا جانانه آماده کنند

اما نکته ای که برخی از بازیکنان به آن اشاره کردند این بود که چرا سرعت ساخت و ساز کارگر (در انیمیشن درون بازی) افزایش پیدا نکرده؟ حتماً بخاطر دارید وقتی کارگران با آیتم جادویی سازنده بوست میشوند سرعتشان بسیار زیاد میشود و به این صورت بازیکن متوجه افزایش سرعت در آپگرید میگردد.ولی در اینجا خبری از افزایش سرعت به صورت گرافیکی نیست.جواب این سوال دقیقاً به همان آیتم جادوئی معجون سازنده برمیگردد.

تیم توسعه دهنده برای آنکه این آیتم جادوئی کاربرد خود را از دست ندهد تغییری در انیمیشن ساخت و ساز کارگرها انجام نداده اند.پس شما میتوانید به صورت همزمان در این رویداد با معجون کارگر سرعت ساخت و ساز را چندین برابر نمایید.

تاون هال ۱۲ در یک قدمی کلش اف کلنز!

 

 

دانلود ویدیو با کیفیت خوب

در ویدئویی که از شبکه ی اجتماعی کلش اف کلنز منتشر شده علاوه بر آهنگ زیبایی که برای کارگر نواخته میشود نکته ی بسیار مهم تری نیز داشت.کارگر دهکده در بیشتر قسمت های این ویدیو در حال کار بر روی تاون هال ۱۱ میباشد.اگر ویدئو را مشاهده کرده باشید دو نکنه قابل توجه است

۱ – زمانی که با چکش بر روی تاون هال میکوبد یک نوار سبز رنگ که مقداری از آن پر شده است نمایش داده میشود

۲ – اطراف ساختمان چوب و طناب قرار دارد.(نشانه ی در حال آپگرید شدن)

در واقع این فصل (رویداد) سازنده بدون دلیل نیست ، بازیکنان میبایست در این دو هفته ی طلایی نهایت استفاده را ببرند تا خود را برای ارتقا به تاون هال ۱۲ آماده کنند.علاوه بر رویداد Hammer Jam ما شاهده ۴ برابر شدن پاداش ستاره هم هستیم.یعنی مخازن شما برای آپگرید کردن به ازای هر اتک ۴ برابر بیشتر پر میشود!

تمامی این موارد نشانه هایست که شما را از وجود چندین ساختمان  یا سرباز جدید برای کلش اف کلنز کلنز آگاه کند .

دانلود رینگتون Hammer Jam 

آهنگی که روی ویدیو جدید کلش اف کلنز قرار گرفته با نام Hammer Jam در شبکه های اجتماعی در مدت کوتاهی طرفداران زیادی پیدا کرده ، شما میتوانید از این آهنگ برای زنگ گوشی (Ring tone) یا زنگ ساعت و … استفاده نمایید.این آهنگ به صورت اختصاصی توسط تیم هک پلاس از ویدیو جدا شده است ، امیدوارم از آن لذت ببرید.

دانلود رینگتون Hammer Jam

مشخصات فایل :

پسوند فایل : MP3

حجم فایل : ۸۶۰ کیلوبایت


زمان به روزرسانی تاون هال ۱۲

تیم هک پلاس از سال های پیش سعی کرده است تاریخ انتشار آپدیت کلش اف کلنز را پیش بینی نماید ، این کار به بسیاری از کاربران برای آپگرید و ساخت ساختمان ها کمک میکند ، در نتیجه خواندن مطلب زیر به شما پیشنهاد میشود.

آپدیت تاون هال ۱۲ چه زمانی اتفاق خواهد افتاد

 

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید