اخبار کلشدسته‌بندی نشده

آپدیت بزرگ تاون هال ۱۲ در راه است – آپدیت سوم – هک پلاس – مرجع کلش اف کلنز | کلش آف کلنز

آپدیت بزرگ تاون هال ۱۲ در راه است – آپدیت سوم – هک پلاس – مرجع کلش اف کلنز | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

در آستانه آپدیت فوریه و مارچ ۲۰۱۸ هستیم و دارین رسما اعلام کرد که در این آپدیت شاهد معرفی بیلدر هال ۸ خواهیم بود ، اما تمرکز اصلی ما در این مطلب آموزشی بر روی آپدیت بزرگ تاون هال ۱۲ است که به گفته دارین در سال ۲۰۱۸ شاهد آن خواهیم بود . در این مطلب آپدیت که بصورت مداوم و مکرر آپدیت خواهد شد تمام مطالب مهم شامل شایعه ها ، نظر شخصی خودم و بیانیه های رسمی مدیران سوپرسل را خدمت شما عزیزان خواهم رساند تا شما دوستان دیدی مناسب برای آپدیت تاون هال ۱۲ داشته باشید . مخصوصا این مطلب خبری برای شما دوستانی است که وقت اضافی برای سپری کردن در انجمن سوپرسل و کانال های کلشی ندارید .

آپدیت بزرگ تاون هال ۱۲ در راه است

در نظر داشته باشید که مطلبی که در حال تماشای آن هستید از پایین ( قدیمی ) به بالا ( جدید ) منتشر شده است ، اگر این مطلب را برای اولین بار است که مشاهده می کنید باید از انتهای مطلب ( پایین ) شروع به خواندن بکنید .

سوپرایز تاون هال ۱۲ در تیزر رسمی کلش – ۲۹ می ۲۰۱۸

بالاخره بعد از مدت ها انتظار همانطور که انتظار میرفت کلش اف کلنز به شایعه های تاون هال ۱۲ پایان داد و آن را قطعی کرد.در تیزری که به مناسبت رویداد بوست کارگر نمایش داده شد کارگرها در حال آپگرید تاون هال ۱۱ هستند!!! و سربازهای دیگر در پایین این ویدئو در حال جشن و پایکوبی برای این اتفاق!!

ویدئو ارتقا تاون هال 11 به 12

همچنین یکی از مدیرهای انجمن سوپرسل به صورت تلویحی اشاره کرده است که احتمالاً از هفته ی آینده از بخش جدید که با کلمه ی E شروع میشود رونمایی میشود.آیا باید منتظر شروع پیش نمایش های بزرگترین آپدیت سالیان اخیر کلش اف کلنز باشیم؟

خیر ! کلمه ی E ربطی به Event ندارد و تا هفته ی آینده پیگیر باشید!

 


بحث و گفت و گو در انجمن سوپرسل – مارچ ۲۰۱۸

بعد از لو رفتن آپدیت تاون هال ۱۲ توسط توییتر ژاپن و طفره رفتن های مشکوک دارین در جلسه پرسش و پاسخ ردیت بحث و گمانه زنی ها و بازار شایعات در انجمن به اوج خود رسیده .

با توجه با تاریخچه بازی می توان انتظار تاون هال ۱۲ را در سال ۲۰۱۸ داشته باشیم و اصلا جای تعجب نیست اگر سوپرسل تا الان به مراحل جدی از طراحی آن رسیده باشد .

آپدیت گذشته از نظر قدرت تدافعی فاصله زیادی میان تاون هال ۱۱ و تاون هال ۱۰ به وجود آورد و می توانیم از آپدیت آینده انتظار این را داشته باشم که این فاصله در بعد تهاجمی هم به وجود بیاید .

با این رویکرد سوپرسل بسیار محکم و استوار پیش به سوی تاون هال ۱۲ حرکت کرده است و اصلا تعجب بر انگیز نیست که انتهای امسال یا اوایل سال آینده شاهد معرفی تاون هال ۱۲ باشیم .

حتماً بخوانید  آپدیت تاون هال ۱۲ چه زمانی اتفاق خواهد افتاد

او همواره در صحبت های سایت ردیت خود از عنوان ” تاون هالی با محتوای جدید ” نام برد و در واقع هیچگاه نگفت Th12 که این طفره رفتن های دارین می تواند دو دلیل عمده داشته باشد و البته هر دوی آنها کاملا منطقی است .

اول اینکه اگر او مستقیم می گفت تاون هال ۱۲ با تعداد بی شماری از سوال ها در انجمن روبرو می شد و این جو شدیدا قوی که در انجمن حاکم می شد بخاطر فاصله زیاد ما تا ارائه تاون هال ۱۲ پاسخگویی به کاربران که وظیفه اصلی او است را بسیار سخت و تبدیل به یک کابوس می کرد .

ما تا آن زمان آپدیت های بسیار مهم دیگری پیش رو خواهیم داشت و هدف او این خواهد بود که توجه جامعه کلشی را به آپدیت های پیش رو بیشتر بکند .

یا اینکه به صورت کاملا مرموز و با هدف قبلی به صورت مجهول در این خصوص صحبت کرد تا جو را متشنج کند و حس و حال و اشتیاق را به جامعه کلشی بازگرداند ، که اگر هدف وی این بوده باشد بسیار هم موفق عمل کرده است .

 

پرسش و پاسخ دارین در Reddit در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۱۸

نکته ای که در این پرسش و پاسخ شدیدا به چشم می آید این است که دارین به شدت از آورن اسم تاون هال ۱۲ طفره می رود !

آپدیت بزرگ تاون هال 12
آپدیت بزرگ تاون هال ۱۲

در خصوص دهکده اصلی آیا می توانید به ما بگویید که در حال کار بر روی ارائه ساختمانی جدید مثلا تاون هال ۱۲ هستید ؟

دارین : ما آماده این نیستیم که اعلام بکنیم در حال حاضر دقیقا در حال کار بر روی چه چیزی هستیم اما به شما اطمینان می دهم که در حال کار بر روی محتوایی جدید هستیم و این محتوا بسیار عظیم خواهد بود .

آپدیت بزرگ تاون هال 12
آپدیت بزرگ تاون هال ۱۲

آیا شما سازندگان بازی کلش اف کلنز کار ساخت تاون هال ۱۲ را شروع کرده اید ؟ آیا امکان ارائه جزئیات آن هست ؟ آیا در سال ۲۰۱۸ شاهد معرفی تاون هال ۱۲ خواهیم بود ؟

دارین : ما در حال ارائه و توسعه سازی محتوای جدید آینده برای دهکده اصلی و تاون هال لول بعد هستیم و این محتوای جدید در سال ۲۰۱۸ معرفی خواهد شد . اما نکته مهم این است که ما به دنبال اضافه کردن صرفا لول های جدید برای تاون هال نیستیم ، ما به دنبال ایجاد جنبه های جدید به لول های آینده تاون هال هستیم و می خواهیم به شما انگیزه برای آپگرید به لول های بعدی بدهیم .

حتماً بخوانید  رویداد کارگر آغاز شد! نصف شدن زمان ساخت و ساز + نکات

ولی مطلبی که بسیار توجه ما را به خود جلب می کند اصرار بیش از حد دارین برای به کار نبردن اسم تاون هال ۱۲ است .

آپدیت بزرگ تاون هال 12
آپدیت بزرگ تاون هال ۱۲

تاون هال ۱۲ چه زمانی رو نمایی می شود ؟

دارین : محتوای جدید تاون هال در امسال ارائه و در دسترس همه کاربران قرار می گیرد .

آپدیت بزرگ تاون هال 12
آپدیت بزرگ تاون هال ۱۲

چه اقداماتی قبل از ارائه تاون هال ۱۲ باید صورت گیرد ؟

دارین : چه کسی راجع به تاون هال ۱۲ صحبت کرد ؟

آپدیت بزرگ تاون هال 12
آپدیت بزرگ تاون هال ۱۲

شما راجع به ارائه تاون هال ۱۲ صحبت هایی را انجام دادید .

دارین : واقعا ؟ من یادم نمیاد چیزی راجع به تاون هال ۱۲ گفته باشم .

 

توییتر ژاپن کلش اف کلنز تاون هال ۱۲ را تایید کرد – ۱۹ فوریه ۲۰۱۸

آپدیت بزرگ تاون هال 12
آپدیت بزرگ تاون هال ۱۲

در حساب توییتر ژاپن کلش اف کلنز کاربری به اسم Krakra در خصوص ارائه آپدیت تاون هال ۱۲ سوال پرسید و جواب تیم توسعه دهنده این بود :

تاون هال ۱۲ در ادامه امسال منتشر خواهد شد و در پی انتشار آن ما قصد داریم ساختمان های جدیدی را معرفی کنیم که شامل محتوایی جدید برای تاون هال ۱۲ خواهند بود .

 

مصاحبه دارین در Spring Trap Show در تاریخ ۴ فوریه ۲۰۱۸

آپدیت بزرگ تاون هال 12
آپدیت بزرگ تاون هال ۱۲

آیا امکان این است که جزئیاتی راجع به تاون هال لول ۱۲ به ما بدهید ؟

دارین : ما در حال کار بر روی محتوایی جدید برای تاون هال هستیم ، این محتوا ممکن است در شکل تاون هال ۱۲ ظاهر شود و یا محتوایی کاملا جدید ! ما به قسمت های جدید از بازی رسیده ایم و هر روزه این قسمت ها در حال افزایش هستند اما هنوز آماده نیستیم آن ها را به جامعه کلشی توضیح دهیم . ما نمی خواهیم که آپگرید به تاون هال بعد فقط یک کلیک روی دکمه آپگرید باشد ، هدف ما این است که محتوایی بسیار متفاوت در تاون هال بالای تاون هال ۱۱ وجود داشته باشد که به شما انگیزه کافی برای رسیدن به آن لول از تاون هال را بدهد . این محتوا زودتر از آنی که فکر می کنید منتشر می شود ولی هنوز با آن فاصله داریم .

 

زمان آپدیت تاون هال ۱۲

مطلب اختصاصی سایت هک پلاس در تاریخ ۷ خرداد ۹۷ در خصوص زمان آپدیت تاون هال ۱۲ و بیانیه های چند ماه پیش دارین رد این خصوص را از لینک زیر بخوانید .

آپدیت تاون هال ۱۲ چه زمانی اتفاق خواهد افتاد

 

 

*** سوالات و نظرات خود را در انتهای این مطلب با ما در میان بگذارید ***

 

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید