لو رفته های آپدیت تان هال ۱۲ قبل از انتشار رسمی! – هک پلاس – مرجع کلش اف کلنز | کلش آف کلنز

توسط hackplus
ژوئن 2, 2018
1 دقیقه خواندن

لو رفته های آپدیت تان هال ۱۲ قبل از انتشار رسمی! – هک پلاس – مرجع کلش اف کلنز | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

تابستان ۹۷ امسال یکی از داغ ترین فصل ها برای بازیکنان کلش اف کلنز میباشد، بعد از سه سال انتظار بالاخره تاون هال ۱۲ معرفی شد و بازهم با ایده های فوق العاده ای که داشت همه را سوپرایز کرد!

این آپدیت را میتوان هیجانی ترین به روزرسانی تاریخ کلش دانست ، بر اساس گفته های توسعه دهندگان آپدیت تاون هال ۱۲ فقط چند ساختمان و سرباز جدید نیست! قرار است محتوا و گیم پلی جدید به بازی اضافه شود که آن را متحول میکند.

اما تیم هک پلاس (ایران کلش سابق) همانند چندین سال پیش همیشه به عنوان اولین مرجعی که پیش نمایش های آپدیت رسمی را حتی قبل از انتشار اطلاع رسانی میکند این بار نیز قوی تر از همیشه تمامی مواردی که به بیرون درز کرده ، در این مطلب قرار میدهد.

نکته : برخی از ویژگی های آپدیت (قبل از پیش نمایش های رسمی)  برای اولین بار فقط و فقط در هک پلاس منتشر میشود ، لطفاً در صورت استفاده در سایت یا کانال خود منبع را ذکر نمایید ، سایت های خارجی هم این مورد را رعایت کرده اند و امیدواریم به عنوان هموطن شما نیز رعایت نمایید.

این مطلب به صورت روزانه و حتی ساعتی به روزرسانی میشود،لطفاً این پست را در مرورگر خود بوک مارک نمایید.

ویژگی های جدیدتر ، بالاتر  قرار میگیرند 

============================

آپدیت شده تا ۱۰ خرداد ۹۷

 

نحوه عملکرد گیگا تسلا در ساختمان تاون هال ۱۲

نحوه عملکرد گیگا تسلا در تاون دوازه

در پیش نمایش اول که کلش اف کلنز به صورت رسمی تالار شهر دوازده را معرفی کرد به این نکته که تاون هال ۱۲ دارای ۵ سطح جداگانه میباشد و در هر سطح یک سلاح با نام گیگا تسلا در آن قرار دارد ، اشاره کرد ، اما هیچگونه شکلی از آن نمایش نداد  و به تمام یوتوبر های خود تاکید کرد انیمیشن آن را پخش نکنید ،

تیم هک پلاس برای اولین بار شکل ظاهری گیگا تسلا را بدست آورده

نکته ی جالب اینجاست که بعد از آنکه تاون هال یک دفاع جانانه از خود انجام میدهد و تخریب میشود ،  بازهم تسلیم نشده و یک توپ برقی از خود به جای میگذارد تا سربازهایی که به آن حمله کرده اند را از بین ببرد! پس اتک زدن به تاون هال ۱۲ بدون تلفات نخواهد بود.


لول جدید سربازها در آپدیت جدید

✅ لول های جدید هیرو (احتمالا ۱۰ لول)
✅ جاینت لول ۹
✅ بی بی دراگ لول ۶
✅ بولر لول ۴
✅ گولم لول ۸

لول جدید سربازخانه ها در تاون ۱۱ یا ۱۲ 

با توجه به اضافه شدن سرباز و لول های جدید نیروها ، امکان اینکه باراکز هم سطح بالاتری داشته باشد قوت گرفت ، اما امروز به طور قطع شاهد لول ۱۳ باراکز هستیم.در تصویر بالا ۴ سربازخانه به جدیدترین لول آپگرید شده اند.


هزینه ارتقاً دیوارها به لول ۱۳ مشخص شد!

جهت ارتقا از دیوار لول ۱۲ به لول ۱۳ ، به ۵ میلیون طلا یا الکسیر نیاز خواهید داشت.البته این رقم ها تا آپدیت نهایی کلش اف کلنز ممکن است کم یا زیاد شود.

نمایش دیوار لول ۱۳ در تاون هال ۱۲

در تصویر بالا سمت راست دیواری که به لول ۱۳ آپگرید شده را مشاهده میکنید ، این دیوار با رنگ آبی تاون هال ۱۲ ست شده و تقریباً ما را یاد دیوارهای برقی که قبلاً در کلش بود و حذف شد می اندازد! بسیاری از بازیکنان بارها درخواست بازگشت دیوارهای برقی را داده بودند و این بار این دسته از کاربران بسیار خوشحال خواهند بود!

زمان مورد نیاز برای آپگرید تاون هال ۱۱ به ۱۲

مدت زمان ارتقا تاون 11 به 12

در تصویر بالا همانطور که مشاهده میکنید مدیت زمان آپگرید از تاون هال ۱۱ به ۱۲ برابر با ۱۶ روز خواهد بود.

تعداد آیتم های اضافه شده به تاون هال ۱۲ 

بعد از آنکه به تالار شهر ۱۲ ارتقا پیدا کردید در قسمت فروشگاه ۱۷۰ آیتم جدید اضافه میشود! مطمئناً تعداد زیادی از این موارد مربوط به دیوارها میباشد ، اما مطمئناً ساختمان های جدیدی هم خواهیم داشت.


این مطلب مرتباً آپدیت میشود ، جدیدترین ویژگی ها در قسمت بالاتر نوشته به روزرسانی میشود

 

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید