اخبار کلش

رونمایی از چهارمین اسپل دارک

رونمایی از چهارمین اسپل دارک

امروز دومین پیش نمایش رسمی آپدیت می ۲۰۱۶ به نمایش در آمد و همانطور که انتظار میرفت از چهارمین اسپل دارک بازی رونمایی شد. این اسپل در سطح ۴ دارک اسپل فکتوری موجود است با نام اسپل اسکلتی که میتوانید آن را در تون هال ۹ آزاد کنید. در ادامه با این اسپل جدید آشنا شوید.

همانطور که به نظر میاد این اسپل میتواند تعداد معینی از اسکلت ها را در هر جایی از دهکده حریف که بخواهید فراخوان دهد تا از زیر زمین بالا بیایند. با آپگرید این اسپل میتوانید اسکلت بیشتری را وارد زمین کنید.

بقیه در ادامه مطلب

چهارمین-اسپل-دارک


تعداد اسکلت های ورودی بر اساس سطح اسپل اسکلتی:

  • سطح ۱: تعداد ۱۰ اسکلت فراخوان میدهد.
  • سطح ۲: تعداد ۱۲ اسکلت فراخوان میدهد.
  • سطح ۳: تعداد ۱۴ اسکلت فراخوان میدهد.
  • سطح ۴: تعداد ۱۶ اسکلت فراخوان میدهد.

چهارمین-اسپل-دارک-نحوه-کار

اما از اسپل اسکلتی چه استفاده ای میتوان کرد؟

اول از همه باید در نظر گرفت که میتوان هر جایی که خواستید این اسکلت ها را فراخوان دهید، به این دلیل که میتوانید اسپل را هر کجا که میخواهید بیندازید. پس موارد زیر میتوانند راه هایی مختلفی برای استفاده از این اسپل باشند:

  • تغییر آن با ویچ برای حمله کردن در برابر اینفرنو مولتی (چند هدف)
  • کمک به وال برکر با پرت کردن حواس ساختمان های دفاعی توسط اسپل اسکلتی
  • کمک برای پرت کردن حواس و از بین بردن نیروهای کلن کسل
  • بیرون آوردن نیروهای کلن کسل

درسته، شما میتوانید با کمک اسپل اسکلتی نیروهای کلن کسل حریف را بیرون بکشید، اما با وجود تعداد زیادی ساختمان دفاعی به نظر میاد که به بیشتر از یکی اسپل اسکلتی نیازمند خواهید شد.

چهارمین-اسپل-دارک-کلن-کسل


بسیاری از شما شاید این فکر به ذهنتان خطور کند که میتوان با استفاده از اسپل اسکلتی تله ها را خنثی کرد اما متاسفانه این کار شدنی نیست. همانطور که در پایین توضیحات اسپل اسلکتی در تصویر میبینید، اسکلت ها تله ها را فعال نخواهند کرد!

چهارمین-اسپل-دارک-توضیحات


نیروی جدید در آپدیت می ۲۰۱۶؟

اسپل دارک جدید که دیروز لو رفته بود درست از آب در آمد، اما شاید این آپدیت از این بهتر هم بشود. در تصویر زیر نمای باراکس تغییر کرده و آیا این یعنی سطح جدیدی از آن در راه است و شاهد نیرویی تازه که با اکسیر ساخته می شود خواهیم بود یا نه؟

چهارمین-اسپل-دارک-با-نیروی-جدید

ابزاری که در بالای باراکس قرار دارد شباهت بسیاری با ابزار نیروی جدید بازی کلش رویال دارد. منظور من ماینر هستش (Miner). این واقعا فوق العاده میشود که نیروی جدید به بازی میاید که زمین را میشکافد و وارد بیس حریف می شود و از آن با اسپل اسکلتی حواس دفاعی ها را میتوان پرت کرد.

شاید خیلی بیش از حد دارم رویا پردازی میکنیم. اما برای کسانی که کلش رویال بازی نمی کنند بگذارید یک توضیحی کوتاه درباره ماینر بدهم. ماینر یک نیرویی هست که از پشت خط حمله زمین را میکند و به جایی که به او گفتید پنهانی حرکت میکند. سپس در زمین حریف بالا میاید و شروع به حمله میکند. در کلش آف کلنز میتواند راه خوبی برای تخریب دفاعی ها اصلی میباشد، با انداختن اسپل اسکلتی حواس آن ها را پرت میکنید تا ماینر خود را برساند و آن را تخریب کند.

دیدگاهتان را بنویسید