اگهی

رونمایی از اسپل جدید

رونمایی از اسپل جدید

با سلام خدمت تمامی کاربران عزیز سایت کلش آف کلنز دات آی آر

امروز سوپرسل اسپل جدیدی را که با اکسیر معمولی تولید می شود، رونمایی کرد. به عبارتی ششمین اسپل در اسپل فکتوری که در این صورت اسپل فکتوری سطح ۶ هم خواهد آمد که در تون هال ۱۰ در دسترس میباشد. اما این اسپل چیست و چکار می کند؟! در ادامه همراه ما باشید.

بقیه در ادامه مطلب


رونمایی-از-اسپل-کلن

این اسپل کلون نام دارد (Clone – ترجمه به فارسی: تکثیر) که در یک مدت محدود نیروهای تحت شعاع خود را تکثیر میکند. این اسپل ۴ سطح دارد و هر چه سطح آن بالاتر رود مدت زمان فعالیت آن بیشتر می شود. هزینه ساخت آخرین سطح آن ۴۴ هزار اکسیر که از فضای کلی اسپل فکتوری ها، ۴ فضا (دو برابر اسپل های دیگر و ۴ برابر اسپل دارک ها) را اشغال می کند. نیروهای تکثیر شده بعد از اتمام زمان اسپل دوباره از زمین حذف خواهند شد و در دسترس نخواهند بود. این اسپل در سطح ۶ اسپل فکتوری در دسترس خواهد بود اما توجه داشته باشید که با آپگرید اسپل فکتوری فضای آن تغییر نخواهد کرد و همان ۱۱ تا باقی خواهد ماند. از نظر شکل ظاهری، نیروهای تکثیر شده نور آبی به همراه خود دارند و کمرنگ تر از نیروهای آرمی کمپ هستند.

رونمایی-از-اسپل-کلن-2


رونمایی-از-اسپل-کلن-3

با آپگرید این اسپل نه تنها مدت فعالیت آن بالاتر میرود، بلکه تعداد نیروهایی که تکثیر میکند هم بیشتر خواهند شد. این اسپل هم نیروهای زمینی و هم نیروهای هوایی را تکثیر می کند و مدت زمان ساخت آن ۲۰ دقیقه است (پنج دقیقه بیشتر از بقیه اسپل ها اکسیری).

ظرفیت خانه تکثیری بر اساس سطح اسپل:

  • سطح ۱: ۲۰ ظرفیت خانه (معادل ۲۰ بربرین یا یک دراگون)
  • سطح ۲: ۲۵ ظرفیت خانه
  • سطح ۳: ۳۰ ظرفیت خانه
  • سطح ۴: ۳۵ ظرفیت خانه

رونمایی-از-اسپل-کلن-4

همانطور که توضیح دادیم این نیروها همیشگی نمی باشند و بعد از اتمام مدت اسپل دوباره حذف می شوند. اما چه تفاوتی با اسپل ریج (خشم) دارد؟

در نگاه اول میتوان گفت که سرعت تخریب را بالا میبرند، درست مانند اسپل ریج اما نکته مثبت اسپل کلون این است که نیروهای تکثیری ثابت نمی باشند و میتوانند از شعاع اسپل فراتر بروند (اما نیروهایی که خیلی از شعاع اسپل ریج فاصله بگیرند، تاثیر اسپل ریج بر روی آنها از بین خواهد رفت.) و بعلاوه میزان سلامتی جداگانه ای دارند که بسیار قابل توجه است.

البته مدت زمان فعالیت این اسپل هنوز معلوم نیست ولی تا اونجایی که میدونم چیزی حدود ۱۵ ثانیه باید باشد که مدت زمان مناسبی هستش و میتواند تاثیر بسیاری در روند اتک بگذارد به شرطی که در جای مناسب استفاده شود.


تکثیر متعدد

در نظر داشته باشید که این اسپل دقیقا همان قدر نیرویی که در شعاع اش باشد تکثیر نمی کند. همانطور که در تصویر بالا میبینید، اگر فقط یک ویزارد از شعاع اسپل عبور کند، اسپل چندین بار آن را تکثیر میکند تا جایی که ظرفیت آن تمام شود.


در کل می شود گفت که این اسپل میتواند در آینده پر کاربرد شود مخصوصا افرادی که از ترکیب بارچ (ترکیب بربرین و آرچر) استفاده می کنند خیلی میتواند این اسپل برایشان مفید باشد. همچنین کسانی که از بولر و والکری استفاده می کنند، عاشق این اسپل خواهند شد. در اتک های هوایی هم این اسپل بسیار تاثیر خوبی میگذارد اگر بالون تکثیر شود. در آخرین سطح آن میتواند تا ۳۵ ظرفیت تکثیر کند که معادل ۷ بالن میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید