اخبار کلشهک کلش

دهکده دوم کلش اف کلنز ، از شایعه تا واقعیت!! (به روزرسانی دوم)

دهکده دوم کلش اف کلنز ، از شایعه تا واقعیت!! (به روزرسانی دوم)

همانطور که میدانید درحال نزدیک شدن به انتشار آپدیت عظیم کلش هستیم و با اخبار لو رفته از آن ، هیجان ها برای تجربه این آپدیت منحصر به فرد لحظه به لحظه بیشتر میشود. اما چیزی که بیشتر از همه ذهن کابران رو مشغول کرده ، دهکده دوم کلش و جزییات این آپدیت عظیم است!

دهکده دوم کلش از شایعه تا واقعیت!!

همانطور که میدانید ، سوپرسل از چند روز گذشته تبلیغات کشتی چوبی و آپدیت عظیم را شروع کرده و دیروز اولین قسمت از ویدیوی گزارش کاپیتان منتشر شد که میتوانید آن را از اینجا به همراه زیرنویس فارسی مشاهده نمایید!

اما به راستی کار این کشتی چیست؟! در جواب به این سوال باید گفت درحال حاضر اطلاعات کاملی از آن در دسترس نیست اما چیزی که تا اینجای کار مشخص شده این است که کشتی کلش در واقع دروازه ای برای ورود به دهکده دوم و قابلیتی جدید است که در تان هال ۵ به بعد و پس از تعمیر کشتی در دسترس قرار خواهد گرفت!

بقیه در ادامه مطلب

راز دهکده دوم کلش اف کلنز چیست؟!

طی هفته های گذشته موفق شدیم تا اطلاعاتی از برنامه های سوپرسل برای اپدیت عظیم بدست آوریم ؛ اطلاعاتی که شاید بی ربط با دهکده دوم نباشد!

حتما گزینه Change village که توسط تیم ایرانکلش از سورس بازی کشف شد و پس از تعمیر کشتی نمایان میشود را به یاد می آورید؟! حال برخی منابع رسمی صحت تصاویری که توسط ما منتشر شد (تصاویر زیر) را تایید نموده و دهکده دوم را انقلابی بزرگ در بازی که مرتبط با کلن وار است خواندند!

اما به گفته برخی دیگر ، سوپرسل درحال کار بر روی گیم پلی جدیدی به نام Real Time Strategy Mode یا استراتژی تصمیم گیری در لحظه است که در واقع حالتی را برای شما بوجود خواهد آورد که بتوانید در شرایطی خاص به اتک بپردازید!

اما سوال اصلی اینجاست که چگونه شرایطی؟! بر اساس برخی گمانه زنی ها ، دهکده دوم کلش ، دهکده ای مشابه دهکده اول است اما تفاوت آن در مشترک بودنش با هم تیمی شما و تیمی بودن اتک های آن است! بدین صورت که هر یک شما نیروهای خاص خود را خواهد داشت اما هر دو شما میبایست برای نابودی دهکده حریف بصورت تیمی تلاش کنید ؛ حالتی که هم اکنون در کلش رویال با نام کلن بتل از آن یاد میشود!

گرچه این طرح تاکنون تایید رسمی نشده است اما با توجه به اطلاعات منتشر شده از سوی سوپرسل دور از ذهن به نظر نمیرسد بنابراین باید منتظر ماند و دید چه در انتظار این کشتی خواهد بود؟!

 قسمتی از آپدیت عظیم کلش لو رفت!

کاربران کلشرویال شاید به یاد داشته باشند زمانی رو که سوپرسل برای آپدیت بزرگ کلش رویال (حدود یک ماه قبل) برای اولین بار تصویری نیمه از آیکونی در بازی منتشر نمود که بعدا مشخص شد مطعلق به کلن بتل بوده است!

امروز نیز سوپرسل دست به اقدامی مشابه زده و نمایی بسیار مبهم از سمت چپ مپ در آپدیت پیش رو منتشر کرده که جزییات آن بطور واضح مشخص نیست!

اما بیایید با دقت بیشتری به برسی این عکس بپردازیم. در نگاه اول سه تغییر عمده در بازی دیده میشود :

* آیکون جدید در قسمت بالا سمت چپ بازی

همانطور که مشاهده میکنید ، ظاهرا آیکون جدیدی در آپدیت جدید در دسترس خواهد بود که نه کارکرد آن و نه شکل ظاهری دقیق آن مشخص است!

* نبود آیکون کلن وار!

همانطور که مشاهده میکنید ، در این عکس هیچ اثری از آیکون کلن وار نیست! آیا ممکن است آیکون کلن وار با ایکون دیگری ادغام شده باشد؟ ویا اینکه تصاویر مربوط به دهکده دوم است که قابلیت وار در آن وجود نخواهد داشت؟!

* آیکون جدید در قسمت اتک!

در قسمت اتک نیز آیکون جدیدی مشاهده میشود که شکل ظاهری آن بطور واضح مشخص نیست اما آنچه ممکن است این است که ظاهرا این عکس مطعلق به دهکده دوم و تغییرات آن میباشد!

تاریخ تقریبی انتشار آپدیت عظیم مشخص شد!!

اما گذشته از تغییرات آپدیت ، ساعاتی قبل موضوعی بسیار عجیب توجه تیم مارا به خود جلب کرد و تنها دقایقی بعد از اینکه لاچ (میر فروم سوپرسل) اعلام کرد که زمان انتشار آپدیت زودتر هفته آینده نیست ، نوشته ای مخفی نیز در فروم ایجاد شد که در ادامه به برسی آن میپردازیم :

ترجمه متن مخفی لاچ در فروم سوپرسل
۱۱ می پنجشنبه خواهد بود و من فکر نمیکنم سوپرسل قصد انتشار آپدیت در روز جمعه را داشته باشد درحالی که اکثرا آخر هفته ها صرف رفع باگ های آپدیت میشود بنابراین زودترین زمان ممکن برای انتشار آپدیت ، ۱۵ می میباشد!

همچنین لحظاتی قبل از یکی از منابع موثق با خبر شدیم که تیزرهای تبلیغاتی کلش هفت ویدیو میباشد که هر دو روز یکبار منتشر میشود و در حال حاضر نیز دو ویدیو از آن منتشر شده است!

بنابراین ویدیو تبلیغاتی بعدی احتمالا فردا منتشر خواهد شد که بر همین اساس میتوان حدس زد پیش بینی لاچ نیز درست

دیدگاهتان را بنویسید