تغیر اسم دهکده کلش برای بار سوم

توسط hackplus
می 12, 2017
1 دقیقه خواندن

تغیر اسم دهکده کلش برای بار سوم

چگونه دوباره نام دهکده خود را ، در صورت غیر فعال بودن گزینه تغییر نام در بازی ، دوباره تغییر بدهیم ؟

 این سوالی هست که خیلی از پلیرها دارند و و جواب و راه حل بسیار ساده ای هم دارد…

تغییر نام در دهکده فقط یک بار توسط خودتان در بازی انجام می شود ، برای تغییر نام دوباره دهکده باید به سوپرسل ایمیل بزنید و تقاضای خود را مطرح کنید ، برای تغییر نام دوباره دهکده توسط سوپرسل باید بهانه ای داشته باشید ، مواردی که بیشتر اولویت دارد و قابل تغییر است و قبول می کنند یکی این است که نام دهکده شما ، نام و نام خانوادگی تان باشد – مورد دیگر نام دهکده تان باعث خنده و مسخره کردن دیگر بازیکنان شود – و … در کلیه مراحل درخواست باید مورد موافقت آنها قرار گیرد و منظورتان را به زبان انگلیسی به آنها بفهمانید.

changnamec11

بقیه در ادامه مطلب

در تصویر بالا یک نمونه از درخواست برای تغییر نام دهکده است که علت تغییر نام دهکده تمسخر دیگر کاربران اعلام شده است. که تشخیص آن با سوپر سل است که ممکن است با درخواست شما موافقت یا مخالفت نماید.

بعد از ارسال این ایمیل ممکن است یک پاسخ اتوماتیک دریافت کنید که می توانید از آن صرف نظر نمایید . بعد از گذشت دو تا سه روز ایمیلی از سوپرسل برای شما می آید که موافقت و یا مخالفت خود را با تغییر نام دهکده اعلام نموده است.

اگر گزینه ایمیل برای شما فعال نیست به این لینک مراجعه کنید 

مطلب مفید: هانت کردن در کلش اف کلنز به چه معناست و چگونه هانت نشویم؟

نکته : اگر نام بد و زشتی شامل اکانت شما باشد ، شما می توانید همیشه آنرا تغییر دهید و سوپرسل نیز با تغییر آن همیشه موافقت می کند.

oafm_screenshot_2015_10_06_10_26_56

طبق قوانین سوپرسل که در بالا آمده ست اگر اسم دهکده شما دارای شرایط زیر باشد فقط تغییر می دهند:

  • نام و نام خانوادگی شما باشد.
  • زشت و توهین آمیز باشد
  • ( در صورتی که توهین فارسی باشد در این مورد آنها را باید قانع کنید تا تعویض کنند که پیشنهاد میکنیم در این زمینه فارسی مکاتبه کنید که زودتر به نتیجه برسید)

به عنوان مثال :

۱٫ اسم و فاميل خودتون روي اكانت باشه
مثلا Sarshar Kiani يا اصلا اسمتون دو بخش باشه مثلا Sarshar KOP
۳٫ اسم اكانت شما توهين اميز تلقي بشه يا وانمود كنيد كه اسمتون توهين اميز هست به زبان فارسي

حالا شما فقط كافيه از قسمت پشتيباني بازي ايميل بزنيد و از روش هاي بالا براي دور زدن سوپرسل استفاده كنيد

مهم
اگر اسم شما دو بخشي است در ايميل از واژه ، به خطر افتادن حريم شخصي من ، استفاده كنيد
و هميشه روش اول با اولين ايميل كارساز است

موارد دیگری چون هکر تغییر داده است که توهین آمیز هم نیست و یا غلط املایی دارد و یا اشتباه است و … را نمیپذیرند و بهتر است اقدامی نکنید تا شاید در آینده در آپدیت های جدید دوباره این مورد تغییر نام از طریق بازی را دوباره فعال کردند که می توانید دوباره نام دهکده را تغییر دهید.

در صورتی که هکر نام دهکده شما را عوض کرده باشد و نام زشت و توهین آمیزی گذاشته باشد می توانید از متن انگلیسی زیر استفاده کنید یا فارسی ایمیل بزنید تا در صورت موافقت سوپر سل نام دهکده تغییر داده شود :

Hello

One into my account and changed my name and the name was ugly and offensive to me and ridiculed me I should change the name, e-sim account

دیدگاهتان را بنویسید