مپ کلش

بهترین مپ های تاون هال | بهترین مپ افزایش کاپ تان هال ۸

بهترین مپ های تاون هال ,بهترین مپ افزایش کاپ تان هال ۸

بهترین مپ های تاون هال ۸

در این مطلب امروز کلش اف کلنز با بهترین مپ های تاون هال مخصوص افزایش کاپ و منابع و وار و آنالیز هر یک از آنها در خدمت شما عزیزان نشان میدهیم .

با استفاده از این مپ ها از حداکثر قدرت تدافعی بیس خود در تاون هال ۸ بهره مند خواهید شد و در فارم و پوش و وار کمک بسیار به شما خواهند کرد .

قپیشنهاد می‌کنم اگر از چیدمان یک مپ هک پلاس استفاده می‌کنید ، این بیس‌ها گاهی بسیار محبوب می‌شوند و پلیرها یاد می‌گیرند که چطور بر آن بیس غلبه کنند .

اطمینان حاصل کنید که حتما مکان تله‌ها را تغییر دهید و نکات لازم برای استفاده درست از این بیس‌ها را رعایت کنید ، من در این خصوص یک مطلب آموزشی کامل نوشتم که پیشنهاد می‌کنم حتما از طریق لینک زیر آن‌ را مشاهده کنید .

بهترین مپ های تاون هال ۸

بهترین مپ های تاون هال ۸ برای افزایش کاپ و منابع ، مپ وار

بهترین مپ های تاون هال ۸ برای افزایش کاپ

بهترین مپ های تاون هال 8 تا 11
بهترین مپ های تاون هال ۸ تا ۱۱

بیس مورد نظر دارای چیدمانی بسیار عالی هست که کاملا کاربردی دو منظوره خواهد داشت .

هم برای افزایش کاپ نیاز های شما را به عنوان یک تاون هال ۸ برطرف می کند و هم در افزایش منابع و محافظت از مخازن نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کند .

اتک از سمت پایین بیس که بیشترین حالت را خواهد داشت ( به این دلیل که بسیار ساده به نظر می رسد ) نیروهای اتکر را درگیر وضعیتی بسیار پیچیده خواهد کرد .

بخاطر چیدمان باز دیوار ها حرکت نیروهای اتکر به سمت دپارتمان مرکزی با مشکلات زیادی روبرو خواهد شد ، زیرا نیرو های تانکی که به سمت ساختمان های دفاعی حرکت می کنند با سرعت زیاد از سایر نیروها فاصله می گیرند .

همینطور این که نیروهای اتکر باید با نیروهای دفاعی کلن کستل هم روبرو شوند .

اتک از سایر نقاط بیس هم نیرو های اتکر را در گیر دپارتمان های این بیس با چیدمانی فشرده و متراکم خواهد کرد که باعث ضعف آن ها در برابر ساختمان های دفاعی بیس شما خواهد شد .

 

بهترین مپ های تاون هال ۸ – محافظت از منابع

بهترین مپ های تاون هال 8 تا 11
بهترین مپ های تاون هال ۸ تا ۱۱

بیس مورد نظر دارای ساختار دفاعی بسیار قدرتمندی است و بخوبی از مخازن با ارزش شما محافظت خواهد کرد .

البته برای افزایش کارایی نیاز است مکان کلن کستل را با آرچر تاور کنار تاون هال و مکان مخزن دارک الکسیر را با کنون کنار تاون هال تعویض کنید ، تا کلن کستل پوشش بهتری داشته باشد و دسترسی به آن سخت تر باشد ، همچنین دارک الکسیر در موقعیت مکانی بهتری در داخل بیس قرار بگیرد .

مخازن شما در داخل بیس به صورت پراکنده چیدمان داده شده تا در صورت حمله اتکر از هر نقطه از بیس امکان غارت تعدادی محدودی از آن ها امکان پذیر باشد و اتک حریف شما در غارت مخازن شما نا موفق باشد .

بیس مورد نظر بخاطر چیدمان خوب و هوشمند ساختمان های دفاعی قدرت آتش و پوشش آتش بسیار خوبی در مقابل استراتژی های زمینی و هوایی دارد و نیاز شما برای محافظت از منابع را به خوبی پاسخگو خواهد بود .

 

بهترین مپ های تاون هال ۸ – مپ کلن وار

بهترین مپ های تاون هال 8 تا 11

دیدگاهتان را بنویسید