اخبار بازیگران

ازدواج پریناز ایزدیار

ازدواج پریناز ایزدیار

ازدواج پریناز ایزدیار | عکس های پریناز ایزدیار و همسرش حسین مهری

بقیه در ادامه مطلب

سایت بیوگرافی پارلین » امروز در بخش بیوگرافی بازیگران پارلین, بیوگرافی و عکس های جدید پریناز ایزدیار و همسرش حسین مهری و خانواده اش به همراه مصاحبه ای خواندنی و شیرین با پریناز ایزدیار را آماده کرده ایم که در ادامه همین مطلب میبینید امیدواریم مورد رضایت تون قرار بگیرید.

بیوگرافی پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار در ۸ شهریور ۱۳۶۴ در شهر بابل متولد شد و هم اکنون ۳۲ ساله می باشد پدرش اهل ساری و مادرش اهل بابل بوده و به زبان مادری تسلط کامل دارد. پریناز ایزدیار در دوران کودکی به شدن شیطون بود و اما الان این باریگز مشهور مدرک کارشناسی گرافیک است. پدرش وکیل و خواهر و برادرش هر دو پزشک هستند و پریناز ایزدیار عضو کوچک خانواده شون است شش سالی از حضورش در عرصه بازیگری می‌گذرد اما ۵ کیلومتر تا بهشت، اولین سریال او محسوب می‌شد، که با نقشی متفاوت، به خانه‌های مردم آمد و شاید همین نقش به اصطلاح «روح» باعث شد چهره و توانایی‌هایش نسبت به قبل برای ایرانیان شناخته‌تر و ملموس‌تر شود. یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین کارهای پریناز ایزدیار سریال شهرزاد می باشد که در این سریال پریناز ایزدیار در نقش شیرین دختر بزرگ آقا را بازی میکند

ازدواج پریناز ایزدیار و همسرش

پریناز ایزدیار و همسرش : پریناز ایزدیار هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد اما در مصاحبه های قبلش گفته که دوست دارد زودتر ازدواج کند و مادر شود و عاشق بچه است. حسین مهری همسر پریناز ایزدیار نیست.

ازدواج پریناز ایزدیار

پریناز ایزدیار از دوران کودکی اش میگوید

پریناز ایزدیار : در دوران کودکی به شدت شیطان بودم. اغلب اوقات خرابکاری می‌کردم و روی در و دیوار نقاشی می‌کشیدم و اصولا کوچه را برای بازی انتخاب می‌کردم تا به خانه آوردن من، امری مشکل برای خانواده محسوب شود. چون تمام مدت، در حال حرکت بودم و به همراه برادرم فوتبال بازی می‌کردم. به یاد دارم، در آن زمان، مادرم اجازه نمی‌داد که ظهرها بیرون بروم و با بچه‌ها بازی کنم و من را مجبور می‌کرد که بخوابم

اما متاسفانه هر چه سعی می‌کردم، خوابم نمی‌برد، به همین دلیل برای آن‌که، آن ساعات طی شود، آن قدر از زیر در با دوستانم صحبت می‌کردم، تا یکی از اعضای خانواده بیدار شود و به من مجوز بیرون رفتن را بدهد!!

دیدگاهتان را بنویسید