ارتقا هوشمندانه بیلدر بیس | کلش آف کلنز

توسط hackplus
آوریل 28, 2018
1 دقیقه خواندن

ارتقا هوشمندانه بیلدر بیس | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

با سلام خدمت شما کاربران عزیز همیشگی سایت هک پلاس ، با توجه به درخواست ها و کامنت های شما در خصوص چگونگی ارتقا بیلدر بیس ، تصمیم گرفتیم مطلبی با عنوان ” ارتقا هوشمندانه بیلدر بیس ” در این خصوص برای شما نگارش کنیم .

در این مطلب اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که با استفاده از آن به راحتی می توانید بیلدر بیس خود را هوشمندانه بروز کنید و ارتقا دهید و از زمان به بهترین نحو استفاده کرده و بهترین نتیجه را در دفاع داشته باشید . پس این مطلب را از دست ندهید و با ادامه این مطلب جنجالی حتما همراه باشید …

شما میتوانید اخبار و مطالب مربوط به دهکده دوم کلش اف کلنز را از این دسته و کانال تلگرامی ما دنبال نمایید !

ارتقا بیلدر بیس

با توجه به اینکه شما در بیلدر بیس ، فقط و فقط دارای یک بیلدر هستید ، باید به برنامه خود برای ارتقا بیلدر بیس ، نسبت به بیس عادی خود ، بسیار بسیار بیشتر دقت و فکر کنید و تلاش کنید که زمان خود را از دست ندهید .

ذهنیت اصلی

در جنگ های رو در رو که در بیلدر بیس موجود هست ، معمولا از  منابع شما مثل کالکتور های اکسیر ، جم ، گلد و ذخیره کننده های شما ، چیزی کسر نمی شود و در این خصوص لطمه ای نمی خورید ، نه در خصوص خرج کردن برای ساخت نیرو و نه در خصوص تسخیر توسط دشمن .

از طرفی دیگر ، شما در روز تنها ۳ حمله می توانید داشته باشید و راه دوم کسب منابع بعد از کالکتور ها در واقع همین جنگ ها هستند که می تونید منابع بدست آمده را خرج ارتقا بیس خود کنید .

نکته مورد توجه اینجاست ، که اگر شما در همان حملات اول ، ۳ حمله را پیروز شوید و جایزه روزانه خود را دریافت کنید ، منابع کمتری را برای ساخت نیروهایتان خرج کرده و در نتیجه منابع بیشتری را در پایان خواهید داشت . از طرفی دیگر هر چه جام یا تروفی شما بالاتر برود ، جایزه های دریافتی روزانه شما هم سنگین تر می شود و بالاتر میرود و این بسیار عالیست !

پس در مرحله اول برای کسب منابع بیشتر سعی کنید کاپ خود را بالا ببرید .

ارتقا هوشمندانه بیلدر بیس
smart-builder-base-upgrade-guide-1

من پلیر های بسیار زیادی را می بینم که وقتی بتل مچین ، روستر یا جاینت کنون آن ها در حال ارتقا هست و در دسترس نیست به حمله می روند ؛ این تصمیم به هیچ وجه هوشمندانه نیست ، زیرا این امر موجب می شود که شما پشت سر هم شکست بخورید و بسیاری از کاپ هایی را که به دست آورید را از دست بدهید و در نتیجه این عمل پایین آمدن جوایز روزانه است .

پس ۳ نکته بسیار مهم از این بخش یاد گرفتیم :

۱- اول دفاعی و ها ، نیرو ها و ساختمان هایی که بیشتر مورد استفاده هستند و همیشه در استراتژی های شما نقش دارند را ارتقا دهید .

حتماً بخوانید  همه چیز در مورد ماشین جنگی

۲- در هنگامی که دفاعی یا هیرو شما در حال ارتقا هست ، به هیچ وجه به حمله نروید .

۳- هنگامی که منابع شما تکیمل است و میخواهید سازه یا هر چیزی را ارتقا دهید ، هنگامی این کار را بکنید که جوایز روزانه خود را دریافت کرده اید و کاری برای انجام دادن ندارید .

علاوه بر این نکات ، شما همیشه باید توجه ویژه ای به کلاک تاور داشته باشید ! کلاک تاور خیلی خیلی مهم هست چرا که شما با استفاده از این سازه می توانید تا زمان مشخصی سرعت ارتقا و ساخت نیرو ها و سازه های خود را به صورت قابل توجهی بالا ببرید ! کلاک تاور زمان بسیار زیادی به شما می دهد که این در بیلدر هال ها مختلف است :

بیلدر هال ۳ :  ۳٫۵ ساعت در روز

بیلدر هال ۴ :  ۴٫۲ ساعت در روز

بیلدر هال  ۵ :  ۴٫۹ ساعت در روز

بیلدر هال ۶ :  ۵٫۶ ساعت در روز

بیلدر هال ۷ :  ۶٫۳ ساعت در روز

بیلدر هال ۸ :  ۷ ساعت در روز

ارتقا هوشمندانه بیلدر بیس
smart-builder-base-upgrade-guide-2

خب حالا بیاید راجع به ارتقای بیلدر بیس صحبت کنیم .

ارتقا هوشمندانه بیلدر بیس

اول از همه ، معنای ارتقای بیلدر بیس ، کار هایی ست که شما در بیلدر بیس انجام می دهید ، در واقع بعضی از آن کار ها را نباید انجام دهید یعنی نیازی به آن ها نیست !

بیلدر بیس عمیقا به بیس اصلی متصل نیست ، اما با استفاده از بیلدر بیس می توانید بعضی از دفاعی هایی که در بیس اصلی دارای قابلیت gear up هستند را ارتقا دهید .

عجله دارید یا نه ؟

اساسی ترین و اصلی ترین سوال ما از شما این است که عجله دارید یا خیر ؟ می توانید صبر کنید تا همه دفاعی ها ، سازه ها و نیرو هایتان را به مکس لول ارتقا دهید یا عجله دارید و میخواهید سریع رشد کنید و بالا بروید ؟

حتما با این جمله ها قبلا هم در بیس اصلی سر و کار داشته اید و کسانی را دیده بودید که فقط تاون هال خود را بالا برده اند و اهمیت و توجهی به سازه ها و نیروهای خود نداشته اند .

در این بخش همه ما میدانیم که نتیجه این کار این است که در اینده تاون هال انتقامش را از ما میگیرد و ما موفق نمیشویم ؛ اما این در بیلدر بیس بسیار بسیار متفاوت است .

ارتقا هوشمندانه بیلدر بیس
smart-builder-base-upgrade-guide-3

اول از همه ، بیلدر هال به شما اجازه نمی دهد آن را ارتقا دهید مگر اینکه تمام ساختمان های آن سطح را بسازید . اگر می خواهید به طور کامل خود را در آتش جهنم بسوزانید ، تاون هال خود را بدون توجه به ارتقای دیگر سازه ها ارتقا دهید . این عمل مجازات های بسیار زیاد و وحشتناکی را برای شما در پی دارد .

من شما در بیلدر بیس توصیه می کنم که این اشتباه را نکنید ، چرا که اگر این کار را انجام دهید ، هیچ کاری دیگر نمی توانید بکنید . شما برای پیشرفت به منابع احتیاج دارید ، زمانی که در این شرایط قرار بگیرید نه می توانید بالا تر بروید و نه می توانید سازه هایتان را ارتقا دهید چرا که منابع کافی را برای ان نمی توانید کسب کنید . در این حال شاید از هر ۲۰ حمله ، یک حمله را پیروز شوید !!!

حتماً بخوانید  بهترین نیروهای کلن کستل

اولویت ارتقا

با ارتقا بیلدر بیس به سطح جدید ، تعداد زیادی از ساختمان های جدید موجود و قابل ساخت را مشاهده خواهید کرد ، اجازه دهید به شما در پیدا کردن بهترین روش برای ساختن آنها کمک کنم .

اولویت اول : ساخت و ارتقا آرمی کمپ

اولین کاری که بعد از ارتقای بیلدرهال خود کردید ، ساخت و یا ارتقای آرمی کمپ هایتان هست . یعنی چیزی مهم تر از آن ها در بیس تان وجود ندارد . هر چه سطح و تعداد آرمی کمپ هایتان بالا تر باشد ، تعداد نیروهای قابل ساختتان طبیعتا بیشتر می شود ، در نتیجه درصد برد در نبرد ها بیشتر می شود .

اولویت دوم : ساخت و ارتقا دفاعی ها

دفاعی ها هم تقریبا به اندازه آرمی کمپ ها مفید و واجب هستند ، هر چه سطح دفاعی های یک بیس بالاتر باشد ، قدرت تدافعی آن بیس هم بیشتر می شود و در نبرد ها موفق تر می باشد !

ارتقا هوشمندانه بیلدر بیس
smart-builder-base-upgrade-guide-4

در عکس بالا قدرت تهاجمی و تدافعی هر سازه دفاعی را در سطوح مختلف میتوانید مشاهده بکنید .

اولویت سوم : کالکتور ها ( بجز جم ماین ? ) و منابع 

همانطور که در بالاتر گفتم یکی از روش های کسب منابع کالکتور ها هستند . هر چه سطح و تعداد کالکتور ها و منابع تان بالاتر باشد مقدار منابع جمع آوری شده بیشتر خواهد بود و در نتیجه این ، شما سریعتر می توانید سازه ها و نیرو های خود را ارتقا دهید .

اولویت چهارم : ارتقا لابراتوری و نیرو ها

با ارتقا دادن آزمایشگاه خود می توانید به سطح بالاتری از نیروهایتان دست یابید . ارتقا نیرو ها با بالا رفتن قدرت و سلامتی آن ها رابطه مستقیم دارد و این در حملاتتان می تواند بسیار مهم و کارساز باشد .

اولویت پنجم و آخرین : جم ماین و کلاک تاور

اولویت اخر مربوط به کلاک تاور و جم ماین هست چرا که هزینه و زمان ارتقا آنان زیاد است .

اولویت ارتقا دفاعی ها

اولویت ارتقای دفاعی ها به این صورت هستند :

– آرچر تاور 

– هیدن تسلا

– روستر

– کنون / ایر دفنس

– دابل کنون

– جاینت کنون / ایر بمب ها / مگا تسلا / مرتار

– تله ها

اولویت ارتقا نیرو ها

اول از همه بربرین ها ، بمبر ها ، ارچر ها ، جاینت ها و کنون کارت را ارتقا دهید .

بعد از آن مینیون ها ، دراپ شیپ ، نایت ویچ و بی بی دراگون ها را ارتقا دهید .

و بعد از آن نیرو های سنگینی مثل پکا و …

 

شما میتوانید اخبار و مطالب مربوط به دهکده دوم کلش اف کلنز را از این دسته و کانال تلگرامی ما دنبال نمایید !

موفق و پیروز باشید !

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید