آپدیت جدید کلش اف کلنز در راه است

توسط hackplus
مارس 29, 2017
1 دقیقه خواندن

پس از گذشت هفته ها سکوت سوپرسل در برابر وقایع آینده کلش اف کلنز ، لحظاتی قبل بالاخره این سکوت شکست و اطلاعیه ای رسمی درباره آنچه که باید در آینده کلش اف کلنز شاهد آن باشیم ، منتشر نمود!!

آپدیت جدید کلش اف کلنز در راه است!!

گرچه تاکنون خبری درباره تاریخ شروع پیشنمایش ها و یا انتشار آپدیت بعدی کلش اف کلنز  منتشر نشده است ، اما اطلاعیه ایه که لحظاتی قبل منتشر شد ، حاکی از نزدیک بودن این واقعه میباشد ؛ چراکه معمولا سوپرسل تنها قبل از انتشار آپدیت های خود است به جواب برخی از پرسش های کاربران درباره آپدیت های بعدی میپردازد!!

بقیه در ادامه مطلب

سوپرسل در آخرین اقدام خود ، دست به اجرای نوعی پرسش و پاسخ در بین کاربران و برنامه نویسان کلش اف کلنز نموده است که بر طبق آن بیشترین سوالات کاربران درباره آپدیت های بعدی کلش ، توسط برنامه نویسان پاسخ داده شده و در اختیار آنها قرار خواهد گرفت!!

حال و پس از گذشت یک هفته از طرح این پرسش و پاسخ ، جواب برنامه نویسان بازی منتشر گردیده است که با توجه به کلیت آنها میتوان گفت سوپرسل همچنان تمرکز خود را بر روی عادلانه تر نمودن بازی گذاشته است :

* آیا در آینده شانسی برای افزوده شدن چیزی همانند صندوقچه کلن در کلش رویال به کلش اف کلنز وجود خواهد داشت؟ برنامه های آینده سوپرسل برای رویدادها چیست؟!

همانطور که در پاسخ های قبلی نیز گفتیم ، درحال حاضر تنها قصد اجرای رویدادهای تکی برای کلش اف کلنز داریم ولی صدالبته که برای رویدادهای ترکیبی نیز برنامه هایی داریم که خوشبختابه در آینده ای بسیار نزدیک شاهد آنها خواهیم بود. اما درباره صندوقچه کلن باید گفت که دقیقا چنین برنامه ای نخواهیم داشت اما درباره ایجاد چنین قابلیتی در رویدادهای آینده حرف هایی زده شده است. البته این چیزی نیست که درحال حاضر ما درحال کار بر روی آن هستیم چراکه درحال حاضر تمامی تمرکز خود را برای آماده کردن آپدیتی بسیار فوق العاده گذاشته ایم!!

* آیا قابلیتی برای کپی کردن یک بیس(مپ) به بازی افزوده خواهد شد؟!

این چیزی است که ما در گذشته نیز درباره آن صحبت کرده بودیم ولی فعلا برای آن برنامه ای نداریم البته ما همیشه بر روی ایده های تازه فکر میکنیم اما هیچ زمان برای چیزهایی که ممکن است رخ ندهند قولی نمیدهیم!!

* آیا امکانی برای کاهش مدت زمان بازسازی هیروها بمنظور هماهنگ نمودن آنها با زمان آماده سازی نیروها در آینده وجود خواهد داشت؟!

تا جایی که به یاد می آوریم ، مدت زمان بازسازی هیروها در آپدیت می ۲۰۱۶ مقدار کمی کاهش یافت و از طرفی مدت زمان آماده سازی نیروها نیز طی آپدیت های اخیر کاهش های چشمگیری برای پایان دادن به این مشکلات داشته است ، بنابراین درحال حاضر برنامه ای بدین منظور نداریم.

* آیا سوپرسل به اکانت های مهندسی به چشم یک سبک بازی عادلانه و جوانمردانه نگاه مکیند؟!

آیا اکانت های مهندسی چیزی هستند که در آینده با آنها مقابله خواهیم نمود؟ اگر میخواستیم ، آیا باید تغییراتی در رابطه با آن ایجاد می نمودیم؟آیا کاربران قوانین سخت گیرانه مارا برای چگونگی آپگرید ساختمان خواهند پذیرفت؟ و اگر جواب آنها مثبت باشد ، بنابراین ما باید بالانسی در رابطه با این محدودیت ها ایجاد کنیم و یا اینکه از ابزارهایی برای کمک به آپگریدهای بازیکنان و مشخص کردن محدودیت های آنان استفاده نماییم؟

در برخی موارد حتی با ایجاد محدودیت نیز نمیتوان با بعضی اقدامات مقابله نمود. برای مثال ، به ایجاد یک نیرو ، اسپل ، دفاعی یا ساختمانی جدید در تان های های سطح پایین فکر کنید ؛ آپدیت های بالانس تنها شرایط را سخت تر خواهد نمود ، درواقع هرچقدر بالانس ها بیشتر باشد ، اجازه بیشتری به افراد برای شکستن این محدودیت ها میدهد!!

بدون محدودیت ها، ما چه کاری میتوانیم انجام دهیم؟ این موضوع را به خاطر داشته باشید که تاکنون نیز کارهای زیادی بدون اعمال محدودیت انجام داده ایم؛ اما همانطور که در پرسش و پاسخ های قبلی نیز ذکر کردیم ، مجموعه کدهای بسیاری در پشت یک کلن وار قرار دارد که همواره در جستوجوی مپ های مهندسی شده هستند و طراحی شده اند تا سطح تقلب در بازی را تاحد امکان کاهش بدهند. البته لازم به ذکر است که این مورد همیشه برای بازیکنان قابل فهم نیست چراکه چینش کلی وار بر اساس قدرت و وزن دفاعی های دو طرف تنظیم میشود. در هر صورت ،تمامی اکانت ها همواره دارای قدرت تهاجمی بوده اند و پروسه تعیین حریف تمامی تلاش خود را برای چینشی عادلانه و متعارف هم در دفاع و هم در حمله میکند!! و البته لازم به ذکر است که ما همواره به تلاش خود برای بهبود روند کلن وار ادامه میدهیم!!

 

 

دیدگاهتان را بنویسید