مپ ضد استراتژی های GoWiPe ، GoWiWi و GiWiPe برای تان هال ۹

توسط hackplus
آوریل 6, 2017
1 دقیقه خواندن

مپ ضد استراتژی های GoWiPe ، GoWiWi و GiWiPe برای تان هال ۹

*** راهنمای رنگ ها در این مپ ***

علامت X : مسیر استارت سربازان حریف (پیشفرض و فرضی)

پیکان سرخ : مسیر ورود بازیکنان به مپ

پیکان زرد : متمرکزشدن روی دفاعیات

رنگ بنفش : منطقه ای که دفاعیات کنترل کامل بر آن دارند

رنگ آبی : خط مرزی دیوارها

نکته مهم … این پیج ۲۰۱۶ می باشد ، در صورتی که دفاعیات اضافی دارید مانند بمب تاور میتوانید به دلخواه جایگزین کنید.

*** هدایت و راهنمایی ***

همانطور که میبینید نوع چیدمان مپ طوری است که نیروهای حریف را به دورزدن در لایه میانی مپ سوق میدهد و وقت را برای حریف تا نهایت ممکن تلف میکند و همچنین آسیب فراوانی را میزند.

نوع چیدمان مپ و برنامه ریزی پیشفرض نیروهایی راهبردی مانند گولم ، جاینت و… این امکان را به دور زدن مپ مانند دایره ای را به نیروهای حریف و نهایت آسیب زنی ساختمان های دفاعی مرکزمپ به همراه سایر ساختمان های دفاعی را به شما میدهد.

دفاع در مقابل استراتژی های زمینی نامبرده شده به چه شکل است؟؟؟

خب در وهله اول ما فرض میکنیم حریف از استراتژی GoWiPe استفاده کند. در این استراتژی یعنی (GiWiPe) پس ابتدا باید اصلی ترین نیروی استراتژی یعنی گولم را در مکان فرضی X رهاسازی کند. سپس انداختن تعدادی ویزارد برای پاکسازی مپ خواهد بود. گولم ها طبق پیشبینی لایه داخلی مپ را دور میزنند و به تاخت و تاز می پردازند و به راحتی تحت تاثیر آسیب چند جانبه ساختمان های دفاعی مپ قرار میگیرند(مگر اینکه شانس با شما یار نباشد) .

بقیه درادامه مطلب 

طبق تصویری مپ که مشاهده میکنید (در استراتژی GiWiPe) تسلاها در مرکز مپ شروع به راحتی با آسیب جدی مکان های حساس را پوشش میدهند و مطمئنا حرکت گولم ها به همراه پکاها نیز در اطراف مپ خواهد بود و تسلاها نیز بیشترین آسیب را روی آنها خواهند داشت. (تسلاها آسیب ۲X به پکاها وارد میکنند و در نهایت این اتک با مشکل برای حریف روبرو میشود)

خب ماهیت سایر استراتژی های اصلی (Giwipe و Gowiwi) تقریبا شبیه فرایند همین استراتژی (GiWiPe) خواهد بود

خب نوبت استراتژی فرعی و قدیمی جاینت هیلرز می باشد ؛ خب در این استراتژی نیز جاینت ها در داخل مپ شروع به دورزدن مپ جهت نابودی ساختمان های دفاعی میشوند و هیلرها هم زیاد مقاومتی در مقابل ایردیفینس ها نمی کنند.

یکی دیگر از چیزهایی که من میخواهم به آن اشاره کنم ، وجود مورتارهایی در لایه خارجی داخل مپ است که واقعا انها در مپ در بهترین مکان برای نهایت تاثیر گذاری و پوشش کل مپ قرار گرفته اند. این یعنی اگر نیروهایی مانند آرچر ، بربرین ، ویزارد و… به داخل مپ نفوذ کنند به راحتی توسط مورتارها نابود میشوند.

دفاع در مقابل استراتژی های هوایی نامبرده شده به چه شکل است؟؟؟

خب در سال ۲۰۱۷ به دلیل چالش هایی که سوپرسل گذاشته حملات هوایی توسط کلشرها بیشتر استفاده میشود و یکی از خاصیت های این مپ میتوان به ضدهوایی آن است. مشهورترین استراتژی های هوای بدون شک فول بالون ، لاوالون و فول بالون می باشد که ما در مورد لاوالون یا لالون مطلب اختصاصی رو آماده کردیم که نکات دفاعی در آن میتوانید استفاده کنید و به این نکات در این مپ نیز پی ببرید.

خب فرض ما در این بخش این است که حریف از استراتژی فول دراگ (۱۰ الی ۱۲ دراگ باتوجه به لول تان هال حریف) به دهکده شما حمله کرده باشد. این مپ چیدمان خاصی دارد و ایردیفینس ها در مکانی مناسب قرارگرفته اند یعنی مانند اشتباه خیلی از کلشرها ایردیفینس ها به صورت فشرده در مرکز مپ قرارنگرفته اند.

همچنین هیدن تسلاها به همراه ایکس بوها در هسته مپ بیشترین بازدهی را دارند زیرا بعد از ایردیفینس و تله های هوایی آنها نقش به سزایی در از بین بردن دراگ ها بازی میکنند.

خب طبق استانداردهایی که کلشرها استفاده میکنند معمولا یک ایردیفینس شما توسط (۲ اسپل رعد و یک اسپل زلزله) از بین خواهد رفت و شما سه ایردیفینس خواهی داشت. حمله از مکانی شروع میشود به سریع تر به سایر ایردیفینس ها تمام شود.

شاید از بین بردن یک ایردیفینس برای حریف شما آسان باشد اما به راحتی دسترسی به سایر ایردیفینس ها میسر نیست و حریف هرطوری که بخواهد حمله کند از ایردیفینس سوم سالم دور خواهد بود.

همچنین در اطراف هر ایردیفینس یک عدد بمب هوایی مشکی قدرتمند وجود خواهد داشت که حتی اگر دراگ ها ایردیفینس های شما را از بین ببرند با آن مواجه میشوند و اگرتسلاهای شما لول بالا باشند ؛ سلب کردن باقی جان (هیت پوینت) دراگ ها نباید کار سختی باشد.

استراتژی های فول بالن ها هدفش مانند استراتژی دراگون هست و حریف ابتدا باید روی ایردیفینس ها تاثیر بگذارد با این تفاوت که تعداد بالون ها بیشتر اما قدرت جان آنها بسیار کمتر است.

دیدگاهتان را بنویسید