هک بازی ایت بال پول

توسط hackplus
دسامبر 19, 2021
1 دقیقه خواندن

آموزش هک بازی ایت بال پول ( مود ۸Ball Pool )

 

هک بازی ایت بال پول (۸Ball Pool)

اصولا برای تقویت بازی خود بهتر است ترفندهای پول بازی آی بال و رعایت نکات بیلیارد را تمرین کنید. استفاده از هک iTball Money ممکن است عملکرد شما را بهبود بخشد، اما در دراز مدت برای بازیکنان حرفه ای مفید نخواهد بود. تمرین و استفاده از ترفندهای بازی در بیلیارد واقعی نیز برای شما مفید خواهد بود.

با این حال بازی ۸Ball Pool که در این پست معرفی می کنیم به شما کمک می کند تا پیشرفت و نتیجه خوبی داشته باشید. مهمترین چیز در مورد این هک این است که احتمال گیر کردن شما وجود ندارد! نگران بلاک شدن و ایجاد مشکل برای حساب خود نباشید زیرا این بازی هک (حالت بازی پول itball) به طور کامل تست شده و هک بازی ایت بال پول (۸Ball Pool) اثبات رسیده است.

مزایای مود بازی ایت بال پول

مزایای مود بازی ایت بال پول

مزایای  مود بازی ایت بال پول برای شما ایجاد می کند:

  • بلندتر شدن خط راهنما در بازی حتی در میزهایی که خط راهنما درآنها غیرفعال است
  • بازشدن همه میزهای بازی (البته برای بازی کردن کماکان به نیاز به سکه و دلار دارید که می‌توانید خرید سکه و دلار بازی را از سایت ما در سریعترین زمان انجام دهید)
  • باز شدن تمامی چوبهای بازی ( همانند مورد بالا همچنان نیاز به سکه و دلار برای خرید چوبهای بازی دارید)

همانطور که مشاهده می‌کنید این مود بازی ایت بال پول بسیار کاربردی است و  کمک شایانی به شما خواهد کرد. مود بازی را از لینک زیر دانلود نمایید.

دانلود نسخه مود شده – حجم: ۵۶.۰۹ مگابایت

بعد از دانلود فایل اصلی بازی را پاک کنید و این مود ۸Ball Pool را نصب نمایید و با اکانت خود دوباره وارد بازی شوید و از بازی لذت ببرید.