اخبار کلشدسته‌بندی نشده

همه چیز در مورد ابزارهای وار (War Tools) + ویدئو | کلش آف کلنز

همه چیز در مورد ابزارهای وار (War Tools) + ویدئو | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

در جشن چهارمین سال معرفی کلن وارز ویژگی های جدیدی به این بخش هیجان انگیز کلش اف کلنز اضافه شد.مهترین آن ویژگی تازه ابزار کلن وار ، War Tools میباشد.در این مطلب قصد داریم به معرفی کامل ابزارهای وار که در آپدیت جدید کلش اف کلنز اضافه شده است ،بپردازیم.

چهار سال از رونمایی کلن وارز میگذرد و این قسمت از بازی که مربوط به جنگ بین قبیله ها میباشد باعث گرم نگه داشته شدن تنور بازی میشود.در طی آپدیت های مختلف قابلیت های جدید به کلن وارز نظیر کلن پرکز ، مبارزه طلبی دوستانه و … اضافه شد.

وار تولز War Tools وارد میشود!

وار تولز- ابزار وار جنگ کلن وارز Clan wars toolsابزار جدید برای کلن وار در عین سادگی میتواند بسیار کارا و مفید باشد، در کلن وار برنامه ریزی و دقت نقش تعیین کننده ای دارد ، اگر یک کلن بصورت هماهنگ و با نقشه به حریف اتک بزنند حتماً موفق خواهند شد، ابزار کلن وار این مواردی که ذکر شده را ساده تر از گذشته میکند.اما دقیقاً این ویژگی چه چیزی را به بازی اضافه کرده است؟

 

 

 

هدف خود را نشان کنید!

زمانی که کلن وار در جریان است (در هنگام آماده سازی برای وار) با کلیک بر روی تاون هال یکی از حریف های وار  و فشردن نشانگر نارنجی رنگی که به بالای مشخصات اضافه شده است

حتماً بخوانید  بازگشت ۴ انگشتی حرفه ای به ربات ایرانکلش

وار تولز - clan tools - آموزش کار با ابزار وار

پس از کلیک بر روی این نشانگر یک جعبه جدید باز میشود که میتوانید با کلیک بر روی آیکون سبز رنگ + کنار Clam Target هدف خود را نشان گذاری کنید.

+ بعد از این کار یک پرچم قرمز رنگ کوچک کنار عکس تاون هال مورد نظر اضافه میشود.

در واقع این قابلیت War Tools به شما کمک میکند هنگام کلن وارز فراموش نکنید به چه دهکده ای قرار بود حمله کنید.


قرار دادن یادداشت راهنمایی برای اتک زدن

یکی از دغدغه های لیدرها و معاونت کلن در کلن وارز دادن راهنمایی به اعضای کلن (خصوصاً افراد تازه وارد) و ارسال استراتژی های صحیح برای دریافت بیشترین ستاره از طرف مقابل میباشد.معمولاً این کار در چت کلن انجام میشود  ، برخی مواقع به علت اختلاف زمانی که بازیکنان قصد زدن اتک را دارند ممکن است فردی که میخواهد راهنمایی کند آنلاین نباشد و یا در بین تعداد زیادی از چت ها ، راهنمایی مورد نظر از چشم فرد دو بماند.

اینجاست War Tools به درد میخورد ! میتوان برای هر تاون هال حریف یک نوشته قرار داد و در آن توصیه های لازم را به فردی که میخواهد اتک بزند در آن نوشته گذاشت…

برای اینکار در حین کلن وارز روی عکس یکی از تاون های های دشمن کلیک کلیک کرده (آیکون نامه ظاهر شده است)

کلن وار تولز-قرار دادن note نوشته

سپس میتوان نوشته ای که لیدر برای تعیین استراتژی قرار داده مشاهده کرد (لیدر نیز میتواند با طی کردن همین مراحل و کلیک بر روی دکمه ی نارنجی که شبیه یک برگه میباشد این نوشته ها را قرار دهد)

حتماً بخوانید  بهترین زمان برای استارت کلن وار


ویدئو معرفی وار تولز (War Tools)

 

 

مطمئناً این آغاز کار ابزار وار میباشد ، باید در آینده  منتظر قابلیت های جدیدی باشیم

 

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید