اخبار کلشدسته‌بندی نشده

نقشه بیلدرهال ۸ برای بیلدربیس | کلش آف کلنز

نقشه بیلدرهال ۸ برای بیلدربیس | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

با سلام خدمت شما دوستان و کاربران عزیز امروز تصمیم گرفتیم مطلبی تحت عنوان ” نقشه بیلدرهال ۸ برای بیلدربیس ” را برای شما عزیزان فراهم و نگارش کنیم . با ادامه مطلب حتما همراه باشید …

هم اکنون زمان طراحی یک بیس جدید فرا رسیده است . طرح تمام بیس هایی که اخیرا در اینجا به آن ها اشاره نموده ام بسیار محبوب شده اند و توسط بسیاری از کلش بازان مورد استفاده قرار گرفته است . بنابر این من قصد دارم تا بهترین نقشه های بلیدر هال ۸ یعنی را برای شما شرح دهم .

تمام نقشه ها بروز هستند !

نقشه بیلدرهال ۸ برای بیلدربیس – اپریل ۲۰۱۸

قبل از این که مطلب نقشه بیلدرهال ۸ برای بیلدربیس  را شروع کنم ، می خواهم موضوع مهمی را به شما گوشزد کنم . اگر تصمیم دارید از بیس های ارائه شده در اینترنت استفاده کنید ، باید بدانید که این طرح ها گاهی اوقات بسیار محبوب و پراستفاده هستند ، به طوری که سایر بازیکنان تکتیک هایی را فرا گرفته اند که به وسیله آنها می توانند به بیس شما ضربه زده و یا آن را نابود کنند . لذا پس از چینش بیس ها ، مطمئن شوید تا مکان تله ها و دفاعی ها را تغییر داده اید .

استفاده از نقشه های اینترنتی


نقشه اول | طرح لبی رینث

نقشه بیلدرهال 8 برای بیلدربیس | اپریل 2018
bh8-base-layouts-april-1

آیا در بیلدر هال ۸ هستید ؟

حتماً بخوانید  نسخه فارسی بی نهایت جم کلش اف کلنز(نسخه ی مود شده)-ورژن تاون هال ۱۰ و ۱۱ + آموزش

آیا از همان طرحهای اولیه و خسته کننده استفاده می کنید ؟

خب ، این یک نقشه کاملا متفاوت و بسیار جالب و جدید است . چینش این نقشه به طوری ست که نیرو و مهاجمان حریف را به ساختمان های بدون استفاده مشغول کرده و سر آن ها توسط سازه های اطراف بیس پرت می کند و سبب خرید وقت شده و در نتیجه دفاعی بسیار بهینه را تجربه می کنید .

من نتایج بسیار خوبی را با استفاده از این بیس گرفته ام .

نقشه دوم | ضد جاینت

نقشه بیلدرهال 8 برای بیلدربیس | اپریل 2018
bh8-base-layouts-apri-2

من می دانم این طرح بیس قدیمی ، بسیار محبوب است اما هنوز هم موثر و کارساز است – شما برای دستیابی به ۲ ستاره برای این بیس ، باید تمام نیرو های خود و حتی ماشین جنگ را به کار گیرید . البته اما این به زمان و کمی شانس هم بستگی دارد .

نقشه سوم | ضد ۳ ستاره

نقشه بیلدرهال 8 برای بیلدربیس | اپریل 2018
bh8-base-layouts-apri-3

این یک بیس عالی است که باید از آن استفاده کنید . دیوارهای اطراف بیس ، بمب افکن ها را از ورود به داخل محفظه مرکزی گمراه می کنند و بیلدر هال با جاینت کنون و روستر محافظت می شود ، آنها همچنین توسط کراشر و ایر دیفینس ها محافظت می شوند که همچنین در برابر نیروهای هوایی بسیار مقاوم است .

موفق و پیروز باشید .

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید