اخبار کلشدسته‌بندی نشدهسربازها و طلسم های کلش آف کلنز

معرفی سربازهای بازی کلش آف کلنز

معرفی سربازهای بازی کلش آف کلنز

سایت هک پلاس در این مطلب به معرفی سربازهای کلش آف کلنز پرداخته است شناخت این سرباز ها و بکارگیری صحیح آن‌ها می‌تواند نقش مهمی در کسب موفقیت داشته باشد.(سری اول)

معرفی سربازهای بازی کلش آف کلنز

بربرین

اولین سربازی که در بازی کلش اف کلنز Clash of Clans با آن آشنا می‌شوید و می‌توانید از آن استفاده کنید، بربرین است. بدیعی است که این سرباز ها فقط برای ابتدای بازی مناسب هستند و به تدریج قدرت آن‌ها برای نابودی در مراحل بالاتر کاسته می‌شود.

آرچر (Archer)

آرچر ها یا همان کمانداران دومین سربازهایی هستند که در بازی کلش اف کلنز با آن‌ها آشنا می‌شوید. آرچرها می‌توانند با تیر و کمان از راه دور به سازه های دشمن ضربه وارد کنند و این موضوع در برخی شرایط بسیار کاربردی است. اما نقطه ضعف آرچر ها این است که جان یا اصطلاحا خون کمی دارند

جاینت (Giant)

جاینت یا غول هم از دیگر سرباز های بازی کلش آف کلنز محسوب می‌شود. جاینت ها در ابتدا به سراغ ساختمان های دفاعی دشمن می‌روند و سپس به نابودسازی سایر ساختمان ها می‌پردازند. عموما استفاده از جاینت ها در کنار آرچرها یا ویزاردها می‌تواند بازده بسیار عالی داشته باشد.

گوبلین (Goblin)

 

 

سرباز بعدی که باید با آن آشنا شوید، گوبلین یا جن است! گوبلین های بسیار چابک و سریع هستند و مهارت خاص در دزدیدن طلا و اکسیر دارند. در سمت مقابل نقطه ضعف گوبلین ها در خون یا جان کم خلاصه می‌شود که منجر نابودی زود هنگام آن‌ها می‌شود.