مزایا و هزینه لیفت نخ صورت + بهترین مرکز لیفت نخ صورت در تهران

توسط hackplus
در اگهی
نوامبر 25, 2021
1 دقیقه خواندن

مزایا و هزینه لیفت نخ صورت +  بهترین مرکز لیفت نخ صورت در تهران

لیفت نخ یکی از بهترین روش  رفع چین و چروک صورت است به گونه ای که بدون نیاز به جراحی در کوتاه ترین زمان ممکن از شر چین و چروک صورت خود خلاص می شوید.

نشانه‌ های بالا رفتن سن بر روی پوست صورت بیش از هر جای دیگری خود را نشان می‌ دهد. شل شدگی و چروک‌ های ریز و عمیق نه تنها ممکن است برای برخی آزاردهنده باشند. بلکه ممکن است حتی سن را از آنچه که هست، بیشتر هم نشان دهند. به همین دلیل پزشکان به دنبال راه‌های جدیدی هستند تا شل شدگی و افتادگی پوست صورت را رفع کنند. یکی از معروف‌ ترین روش هایی که این روزها برای جوان سازی پوست به کار می رود، لیفت نخ صورت است. در این مطلب قرار است به شما بهترین راه رفع چین و چروک صورت بدون نیاز به جراحی را که همان لیفت نخ است را معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

لیفت نخ صورت چیست؟

صورت بخش بسیار مهمی از بدن است. گاهی اوقات تمام سلامت و شادابی یک فرد در صورت او هویدا است. به همین دلیل به آن بسیار رسیدگی می‌ کنیم. مثلا لیزر موهای زائد این قسمت را انجام می‌ دهیم و از روش‌ های جدید و نوینی مانند لیفت نخ برای از بین بردن چروک روی آن استفاده می‌ کنیم. در این زمینه لیزر الکساندرایت کندلا، دستگاه بسیار عالی برای لیزر موهای زائد به حساب می‌ آید. همچنین می‌ توانید از روش لیفت نخ صورت برای جوان سازی پوست استفاده کنید.  لیفت نخ صورت،  در صورتی که در جای درستی انجام شود چروک‌ های شما را از بین می برد.

اگر با روش لیفت نخ آشنایی ندارید، باید بگوییم که این روش برای جوانسازی و کشیدن پوست استفاده می‌ شود. مصریان باستان با کمک نخی که بین موهایشان پنهان می‌ کردند، پوست صورت خود را می‌ کشیدند تا زیباتر و جوان‌تر به به نظر برسند.

تا چند سال پیش از روش جراحی و برداشتن پوست‌ های شل شده برای لیفت صورت استفاده می‌ شد. اما اکنون از روش جدیدتری به نام لیفت صورت با نخ استفاده می‌ کنیم.

در این روش از نخ‌ هایی که نخ بخیه‌ ای موقت هستند، استفاده می‌ شود. برخی از نخ‌ ها جذبی بوده و نیازی به درآوردن آنها در مراحل بعدی نخواهد بود. در این روش به صورت موقت زیر پوست بخیه کار می‌ شود.

با این روش هم کلاژن سازی زیر پوست صورت تحریک می‌ شود، تا لایه‌ های تازه و جوان برای پوست بسازد و هم این که پوست صورت سفت و کشیده به نظر برسد.

انواع مختلف لیفت نخ صورت

لیفت نخ صورت با ۳ نوع نخ انجام می‌ شود. این نخ‌ ها زیر پوست مانند یک داربست عمل می‌ کنند. نخ‌ ها از جنس‌ های مختلفی هستند. برخی از آن‌ها از فلزات گران بها و مقاوم مانند پلاتینیوم، طلا هستند و یا فیبرهای سنتتیک مثل پلی‌استر یا کایرون یا ترکیبی از پلیمرهای مصنوعی با سایر مواد تهیه می‌ شوند.

  1. لیفت صورت جذبی

نوع اولی که برای لیفت صورت استفاده می‌ کنند، نخ جذبی است. این نوع نخ به مرور زمان در بدن انسان جذب می‌ شود. دلیل این امر در ترکیبات نخ نهفته است. نخ‌ ها از مواد زیستی تولید شده‌ اند که با بدن انسان سازگار بوده و بعد از گذشت مدتی در بدن جذب خواهند شد.

این نخ‌ ها به سلول‌ های پوستی کمک می‌ کند تا دوباره کار خود را شروع کرده و جوان سازی را شروع کنند. بعد از جذب نخ‌ ها هم هنوز اثرات آن باقی خواهد ماند.

  1.  نخ لیفت صورت بدون قابلیت جذب

برخی اوقات نه تنها مشکل افتادگی پوست آنقدر قوی است که نخ جذبی از پس آن بر نمی‌ آید، بلکه برای مشکلات جدی پوست نیز پاسخگو نیستند.

در این موارد از نخ‌ هایی استفاده می‌ شود که جذب نشده و برای همیشه باقی می‌ مانند. این نخ‌ ها را از فلزاتی مانند طلا درست می‌ کنند. طلا و یا پلاتینیوم به مرور زمان دچار خرابی و زنگ زدگی نخواهند شد. به همین دلیل انتخاب خوبی برای باقی ماندن تا آخر عمر هستند.

  1.  استفاده از نخ ترکیبی

روش بعدی که برای لیفت صورت استفاده می‌ شود، استفاده از نخ‌ های ترکیبی است. این نخ‌ ها از دو بخش قابل جذب و غیر قابل جذب تشکیل شده است.

این نخ‌ ها معمولا از نوع نخ سیلوئت اینستالیفت است که بخشی از آنها در پوست باقی مانده و تکه‌ های دیگر آن نیز جذب می‌ شوند.

عکس لیفت نخ صورت

مزایای لیفت صورت با نخ

اگرچه روش لیفت صورت با نخ بعد از چند سال نیاز به ترمیم دوباره دارد، اما هنوز هم جزو روش‌ های بسیار محبوب به حساب می‌ آید. از جمله مزایای این روش، موارد زیر هستند.

  • دوره نقاهت عمل لیفت صورت با نخ بسیار کوتاه بوده و در حداکثر ۵ روز می‌ توانید به حالت عادی و کارهای روزانه خود بازگردید.
  • هزینه درمان لیفت صورت با نخ نسبت به روش‌ های دیگر مناسب است. می‌ توانید از آن به راحتی استفاده کنید. دلیل انتخاب این روش به جای جراحی، تفاوت قیمت زیادی است که این دو روش با کارایی تقریبا مشابه دارند.
  • شاید نگران به جای ماندن اثر استفاده از نخ باشید. اما مزیت دیگری که برای این نوع روش بیان می‌ شود، مربوط به اثر است. بعد از یک هفته تقریبا هیچ اثری از لیفت صورت با نخ باقی نخواهد ماند.
  • در نهایت این اثر طبیعی که لیفت نخ صورت باقی می‌ گذارد، بسیار مهم است. شاید عمل‌ های جوان سازی پوست زیادی وجود داشته باشد. اما برخی از آنها کاملا مشخص هستند. در حالی که استفاده از نخ لیفت صورت تاثیر زیادی دارد و در عین حال بسیار طبیعی و ظریف خواهد بود.

لیفت نخ صورت چقدر ماندگاری دارد؟

قبل از هرچیز باید بگوییم که لیفت صورت با نخ یک روش دائمی نیست و بعد از ۲ الی ۵ سال اثرات خود را از دست داده و باید دوباره ترمیم شوند. اما به طور کلی میزان اثرگذاری آن بسته به نوع نخی است که برای لیفت به کار رفته است.

نخ‌ های قابل جذب بعد از یک ماه در بدن جذب شده و اثر گذاری آن‌ها نیز کوتاه است. نخ‌ های ترکیبی هم بعد از مدتی باز اثرگذاری خود را از دست خواهند داد.

این نخ‌ ها می‌ توانند شما را حداکثر ۱۰ سال جوان‌ تر از چیزی که هستید نشان دهند. حداقل ۲ سال نیز می‌ توانند کلاژن سازی را تحریک کنند. اما بعد از آن کلاژن‌ ها دوباره تخریب شده و باید دوباره لیفت انجام داده و آن را ترمیم کنید

سخن آخر

در این مطلب به طور کامل در مورد لیفت نخ صورت صحبت کرده و در مورد تاثیرات و مزایای آن نیز صحبت کردیم. روش‌ های زیادی برای انجام جوانسازی صورت وجود دارد، اما لیفت با نخ هزینه کمتری داشته و تاثیرگذاری مطلوبی هم دارد. به طوری که اثرات مثبت آن را می‌ توانید تا سال‌ها ببینید.

مرکز تخصصی پوست و مو دکتر مصطفی مهدوی نیا از جمله مراکز معتبری است که در تهران لیفت نخ انجام می دهد. لیفت نخ صورت در این مرکز با مرغوب ترین نخ و هم چنین با بهترین روش های روز دنیا انجام می شود. بهترین مرکز لیفت نخ صورت در تهران از دید مراجعین کلینیک مهدوی نیا بوده که با دقت و سرعت جوانی را به وسیله لیفت نخ با کمترین آسیب به شما هدیه می دهد.