قسمت دوم نقشه های بیلدرهال ۸ برای بیلدربیس | کلش آف کلنز

توسط hackplus
می 12, 2018
1 دقیقه خواندن

قسمت دوم نقشه های بیلدرهال ۸ برای بیلدربیس | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

با سلام خدمت شما دوستان و کاربران عزیز امروز تصمیم گرفتیم قسمت و بخش دوم مطلب ” نقشه بیلدرهال ۸ برای بیلدربیس ” را برای شما عزیزان فراهم و نگارش کنیم . با ادامه مطلب حتما همراه باشید …

هم اکنون زمان طراحی یک بیس جدید فرا رسیده است . طرح تمام بیس هایی که اخیرا در اینجا به آن ها اشاره نموده ام بسیار محبوب شده اند و توسط بسیاری از کلش بازان مورد استفاده قرار گرفته است . بنابر این من قصد دارم تا بهترین نقشه های بلیدر هال ۸ یعنی را برای شما شرح دهم .

تمام نقشه ها بروز هستند !

قسمت دوم نقشه های بیلدرهال ۸ برای بیلدربیس | اپریل ۲۰۱۸

قبل از این که قسمت دوم مطلب نقشه های بیلدرهال ۸ برای بیلدربیس  را شروع کنم ، می خواهم موضوع مهمی را به شما گوشزد کنم . اگر تصمیم دارید از بیس های ارائه شده در اینترنت استفاده کنید ، باید بدانید که این طرح ها گاهی اوقات بسیار محبوب و پراستفاده هستند ، به طوری که سایر بازیکنان تکتیک هایی را فرا گرفته اند که به وسیله آنها می توانند به بیس شما ضربه زده و یا آن را نابود کنند . لذا پس از چینش بیس ها ، مطمئن شوید تا مکان تله ها و دفاعی ها را تغییر داده اید .

استفاده از نقشه های اینترنتی


نقشه اول | ضد دراپ شیپ و مینیون

قسمت دوم نقشه های بیلدرهال 8 برای بیلدربیس | اپریل 2018
bh8-base-layouts-april-chapter-two-1

همانطور که از اسم این نقشه مشخص است ، این نقشه در برابر حملات هوایی بسیار مقاوم و آبستن شده و در برابر ترکیب حملات بسیار قدرتمند ، می تواند بسیار خوب و مستحکم عمل کند . با استراتژی دراپ شیپ مینیون قبلا آشنا شده بودیم . اگر این مطلب را خوانده بودید ، حتما متوجه چگونگی برخورد این ترکیب با نقشه ها شده اید . این نقشه به طوری چینش شده است که می تواند در برابر هر نوع حمله هوایی بهترین عملکرد را از خود نشان دهید . از دستش ندهید .

حتماً بخوانید  روشی جدید برای دیدن تله ها

نقشه دوم | ضد بربرین و ضد سه ستاره

قسمت دوم نقشه های بیلدرهال 8 برای بیلدربیس | اپریل 2018
bh8-base-layouts-april-chapter-two-2

شاید بدترین جمله برای یک بربرین پلیر بتوان شرح داد این باشد : مورتار در مرکز بیس قرار گرفته است ! چرا که مورتار میتواند به صورت دسته جمعی بربرین ها را دمیج کند و از بین ببرد ! همچنین وجود جاینت کنون در کنار مورتار ، می توانید امنیت مورتار را تامین کند و از طرفی دیگر هم برای بربرین ها می تواند بسیار آزار دهنده باشد ! این مطلب کاملا ضد سه ستاره است . این نقشه علاوه بر ضد بربرین بودن ، کاملا ضد سه ستاره است و نتیجه این نقشه در برابر ترکیب حمله های مختلف کاملا مقاوم نشان داده و قابل اطمینان است .

موفق و پیروز باشید .

 

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید