زمین شوی صنعتی یا کفشوی چگونه کار میکند؟

توسط hackplus
در اگهی
آگوست 14, 2021
1 دقیقه خواندن

زمین شوی صنعتی یا کفشوی چگونه کار میکند؟

دستگاه زمین شوی صنعتی (اسکرابر) دارای قابلیت شستشوی زمین و نیز خشک کنی همزمان آن میباشند به نحوی که با بهره گیری از موتور برسی که در جلوی دستگاه تعبیه شده است برس دستگاه را در یک حرکت دورانی به چرخش درآورده و سبب شستشوی سطح زمین میگردند. با توجه به آبی که همزمان با چرخش برس برروی زمین برای شستشو ریخته میشود در نهایت آب کثیفی که از ترکیب آب و آلاینده های روی زمین بوجود می آید برروی زمین پخش میگردد که بوسیله تیغه تی ای که در پشت دستگاه قرار دارد جمع آوری و متمرکز میگردد.

بعد از جمع آوری آب کثیف ایجاد شده بر سطح این آب بوسیله موتور وکیومی که تیغه تی متصل میباشد وکیوم یا به اصطلاح مکش شده و داخل مخزن آب کثیف دستگاه زمین شوی جمع آوری میگردد که بطور کلی این پروسه شامل شستشو بوسیله آب و مواد شوینده و چرخش برس شروع میشود، با جمع آوری آب ادامه پیدا کرده و در نهایت با مکش آن به داخل مخزن خاتمه پیدا میکند، خشک کنی سطح به حدی است که حتی ردپایی از اپراتور بر سطح باقی مانده و حتی امکان انجام این پروسه در حین عبور و مرور مراجعین نیز موجود خواهد داشت

ویژگیهای یک اسکرابر خوب چیست؟
اسکرابر ها در مارکت بین‌المللی شامل مدلهای مختلف می‌شوند که همگی وظیفه اصلی که همان شستشو و خشک کنی مساحت بالا را شامل می‌شود انجام می دهند.
اما تفاوت در چیست؟
به طور کلی پارامترهای زیادی هستند که در کیفیت یک دستگاه زمین شوی تاثیر مستقیم می گذارند که در این مطلب اشاره ای گذرا به این عوامل خواهیم داشت.
۱- کیفیت مخازن: مخازن این دستگاهها به طور کلی از جنس پلی اتیلن ساخته شده که کیفیت طراحی تزریق و مواد به کار گرفته شده که اکثر مواد پلیمری می باشند در کیفیت و طول عمر این مخازن تاثیر مستقیم می‌گذارد .
۲- کیفیت قطعات و لوازم جانبی به طور کلی قطعات دستگاه تاثیر مستقیمی در طول عمر و عملکرد دستگاه زمین شوی ( کفشوی ) دارند به نحوی که هر کدام از این قطعات قسمتی از پروسه شستشو را به عهده گرفته و سبب افزایش سطح کیفی نظافت می گردد یک کفشوی صنعتی خوب و با کیفیت باید از قطعات تشکیل شده باشد که ۱- کیفیت بالای به نهاد و طراحی و ساخت مواد تشکیل دهنده داشته باشند و ۲- طول عمر مناسبی با توجه به سرعت عملکردی دستگاه از خود ارائه دهند.
۳- کیفیت موتورها: دستگاه زمین شوی صنعتی شامل موتور هایی جهت انجام پروسه نظافت می گردند که این موتورها شامل موتور برس،تورم مکش، موتور رانش، موتور پمپ های آب و جکهای الکترونیکی می گردند.
از آنجایی که مهمترین بخش از فرایند شست و شوی اسکرابر ها را موتورهای آن تشکیل می‌دهند، کیفیت و ساخت این موتورها تأثیر شگرفی در کیفیت خروجی دستگاه به عمل می آورد.
کمپانی های زیادی در سطح دنیا اقدام به طراحی و تولید انواع الکتروموتورهای حرکتی و … کرده‌اند که بر روی این دستگاه قابل استفاده است اما یک اسکرابر خوب و با کیفیت باید از موتورهای بهره گرفته باشد که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و طول عمر مناسب داشته باشند

ارائه مشاوره در خصوص انواع قطعات و لوازم یدکی تجهیزات نظافتی

برای اخذ هرگونه مشاوره در خصوص انواع قطعات و لوازم یدکی تجهیزات نظافت صنعتی می توانید این فرصت طلایی پیش آمده را از دست ندهید و با همکاران ما در تماس باشید تا بتوانید اطلاعات مورد نیاز را جویا شوید. شما می توانید در خصوص هزینه های احتمالی و مدت زمان لازم برای تمیزی و نظافت نیز اطلاعات لازم را دریافت کرده و با خیال راحت اقدام به درخواست کمک از سوی همکاران بسیار متخصص ما داشته باشید

. شماره تماس :    ۰۹۱۲۳۲۵۴۱۳۲  ۸۸۵۳۵۴۴۴ -۰۲۱

www.falamakmachine.com