اخبار کلشدسته‌بندی نشده

دانلود بازی Football Strike برای اندروید | کلش آف کلنز

دانلود بازی Football Strike برای اندروید | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

با سلام خدمت کاربران عزیز سایت هک پلاس ، مدتی ست که در هک پلاس ، بخشی را برای انتشار نقد و بررسی بازی ها راه اندازی کردیم ، اما متاسفانه با توجه به اپدیت ها و بروزرسانی های بازی های تحت پوشش و درگیر شدن به کلش اف کلنز و کلش رویال ، نتوانستیم آن را با جدیت دنبال کنیم ، اما این بار دوباره با قدرت بازگشتیم و در اولین مطلب تصمیم گرفتیم بازی Football Strike را به نقد و بررسی بگذاریم و با هم درباره این بازی جذاب و مهیج صحبت کنیم . با ادامه مطلب همراه باشید …

دانلود بازی Football Strike برای اندروید

بازی Football Strike یک بازی بسیار جذاب ، نسبتا کم حجم ، سبک و جالب است که توسط تیم Miniclip در گوگل پلی منتشر شده است . این بازی در دسته بندی بازی های ورزشی قرار گرفته و یک بازی با سبک منحصر به فرد است ، شما با انجام این بازی می توانید سبک جدیدی از بازی هایی در سبک فوتبال و ضربات آزاد را تجربه کرده و هیجان آن را حس کنید ! امتیاز جمع کرده ، پول جمع کرده و با استفاده از این ها آیتم های جدید بازی که منجر به افزایش هیجان بازی شده را باز کنید . این نسخه از بازی Football Strike آنلاین بوده و قابل مود شدن نمی باشد .

حتماً بخوانید  نقد و بررسی بازی Stickman Legends

بازی Football Strike

از قابلیت ها و ویژگی های قابل توجه و مهیج این بازی میتوان به انجام بازی به صورت چند نفره ( Multiplayer ) و یا داستانی ( Story ) ، امکان انتخاب تیم مورد علاقه ( بارسلونا ، رئال مادرید و … ) ، گیم پلی ساده و … پرداخت .

بازی Football Strike تا به حال بیش از ۵۰ میلیون بار در گوگل پلی دریافت شده و توانسته است امتیاز خوب ۴٫۶ از ۵ نمره را دریافت کند و از بازی های پرطرفدار و محبوب محسوب می شود .

تصاویری از بازی Football Strike :

دانلود بازی Football Strike


بخش دانلود

دانلود جدیدترین نسخه بازی Football Strike


هرگونه سوال و پرسش های خود درباره این بازی را می توانید از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید .

موفق و پیروز باشید .

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید