اخبار کلش

حقایق در مورد کشتی شکسته کلش آف کلنز

حقایق در مورد کشتی شکسته کلش آف کلنز

از نوامبر ۲۰۱۶ شایعاتی مبنی بر ورود کشتی شکسته به بازی کلش آف کلنز پیچیده شد و سردرگمی هایی برای بازیکنان ایجاد شد این بود که تصمیم گرفتیم این مطلب را برای ارائه تمام اطلاعاتی که در مورد این کشتی وجود دارد را گردآوری کنیم.به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

بقیه در ادامه مطلب

کشتی شکسته در کلش آف کلنز

داستان از جایی شروع شد که فردی به نام spAnser  در نوامبر اطلاعاتی را از فایل بازی استخراج کرد که نشان میداد مشخصات یک کشتی شکسته در فایل های بازی وجود دارد.

از آن موقع بود که شایعات شروع به گسترش کردند و بیشتر بازیکنان توقع ورود این کشتی به بازی را در آپدیت دسامبر ۲۰۱۶ را داشتند چون هر ساله آپدیت دسامبر بزرگترین آپدیت بازی به حساب می آید.

اما بعد از آپدیت بازی دیدیم که هیچ خبری از این کشتی نشد و این شد که خیلیها معتقد شدند که اصلا این کشتی به بازی اضافه نخواهد شد.

نکته جالب توجه این بود که در فایل بازی که بعد از آپدیت دسامبر ۲۰۱۶ استخراج شد اطلاعاتی مرتبط با کشتی مشاهده شد که امید به ورود کشتی به بازی را بیشتر کرد. این اطلاعات مربوط به آیکون کشتی در بازی بود.

پس چرا سوپرسل چیزی را آپدیت میکند که قرار نیست به بازی اضافه کند؟ اینکار معنا ندارد ، تنها معنایی که میتواند داشته باشد این است که شرکت سوپرسل در حال کار بر روی این کشتی هستند و اضافه شدن آن به بازی زمان بیشتری نسبت به چیزی که انتظار میرفت را داشته باشد و در آپدیت های بعدی شاید شاهد این کشتی باشیم.

بعد از آن شایعات فروکش کرد اما کاملا از بین نرفت. بعضی از بازیکنان که در یوتیوب کانال دارند و فیلم هایی از بازی منتشر میکنند در ویدئوهای خود صحبت هایی در مورد این کشتی و ورود آن به بازی در آینده  میکردند.

حالا برای آپدیت ۸ مارچ خبرهای جدیدی توسط تویتر ژاپنی کلش آف کلنز منتشر شده :

به  تصویر و پشت صحنه عکس دقت کنید چه چیزی میبینید ؟ یک کشتی دیده میشود که بسیار شبیه به کشتی است که در گذشته عکس آن را دیده ایم. این خبر رسمی سوپرسل بود که خبر از یک آپدیت بزرگ میداد.

کشتی شکسته چه چیزی میتواند باشد ؟

برخلاف چیزهایی که تاحالا شنیدیم واقعا اطلاعاتی مبنی بر اینکه این کشتی چه کاری انجام میدهد در دست نداریم. اگر بازی بوم بیچ را بازی کرده باشید احتمالا میدانید که یک زیردریایی دارد که میتوانید آن را برای دریافت منابع اضافی ارسال کنید اما ما فکر نمیکنیم که این ویژگی چیزی باشد که نیاز به صرف زمان زیادی برای آماده سازی و ارائه در بازی کلش آف کلنز باشد.

دیدگاهتان را بنویسید