بهترین هتل های قم به همراه آدرس

توسط hackplus
فوریه 12, 2024
0 دقیقه خواندن

در این مقاله از عجم گشت قصد داریم برخی از بهترین هتل های قم را به شما عزیزان معرفی کنیم تا اگر قصد سفر به این شهر مقدس را داشتید با اطلاعاتی که از این مقاله کسب خواهید کرد، به راحتی بتوانید بهترین هتل ممکن را برای اقامت خود انتخاب کنید تا یک سفر عالی و دلنشین را از سفر به این شهر داشته باشید. پس با ما در این مطلب همراه باشید:

هتل بین المللی قم

هتل بین المللی قم یک هتل چهار ستاره است که در مساحتی نزدیک به ۱۱۵۰۰ مترمربع واقع شده است. این هتل در مجاورت حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) ساخته شده است. یکی از مزایای این هتل نزدیکی آن به حرم معصومه به فاصله ۱۰۰ متر و همچنین نزدیکی به مرکز شهر و رودخانه قم است. رستوران این هتل در طبقه همکف قرار دارد و دارای دکوراسیون زیبا و آب نما است. این رستوران مکانی پرانرژی و آرام برای صرف ناهار و شام برای میهمانان و زائران عزیز است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را با کیفیت بسیار خوب در ساعات مشخص شده ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که سونا و جکوزی و اینترنت نیز با هزینه ای برای مسافران در دسترس قرار می‌گیرد.

<yoastmark class=

هتل چهار ستاره کریمه قم

هتل چهار ستاره کریمه یکی از بهترین هتل های قم در سال ۱۳۸۹ به همت آستان مقدس کریمه اهل‌ بیت (سلام الله علیها) افتتاح شد. این هتل از نزدیک‌ترین هتل‌ها به حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) واقع شده و در همجواری با هتل بین‌المللی قم قرار دارد. مجموعه‌ای با زیربنا ۵۱۰۰ مترمربع و پنج طبقه است که شامل ۵۷ اتاق و سوئیت اقامتی می‌باشد. هتل کریمه با امکانات رفاهی مناسب و کادری مجرب، اقامتی دلنشین را برای زائرین و میهمانان گرامی فراهم می‌کند.

<yoastmark class=

هتل المپیک بهترین هتل های قم

هتل لوکس چهار ستاره المپیک در شهر قم در سال ۱۳۸۶ به بهره‌برداری رسید. این مجموعه، علاوه بر همجواری با حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها)، با بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات برتر و بر اساس استانداردهای جهانی صنعت هتلداری، در صنعت هتلداری شهر قم جایگاه برتری دارد. هتل المپیک که در ۹ طبقه قرار گرفته است، با منظره‌ای فوق‌العاده ساخته شده و دارای ۴۱ اتاق و سوئیت اقامتی مدرن است. این هتل با پذیرایی به سبک ایرانی و ارائه خدمات در سطح بین‌المللی، نظر میهمانان را به خود جلب کرده و مورد تحسین مسافران با رتبه سیاسی و تجاری بالا قرار گرفته است.

هتل مهسان

هتل مهسان

هتل مهسان یکی از بهترین هتل های قم در بلوار شهید منتظری در سال ۱۳۹۶ به بهره‌برداری رسید. این مجموعه در ۹ طبقه ساخته شده و دارای ۵۵ اتاق و سوئیت اقامتی با امکانات و تجهیزات مناسب است. زائران گرامی می‌توانند با پیاده‌روی و طی کردن مسافت تنها ۱.۱ کیلومتر، به حرم مطهر کریمه اهل بیت برسند. هتل مهسان قم با امکانات رفاهی مناسب و پرسنلی مجرب، آماده ارائه خدمات به میهمانان عزیز است و برای شما عزیزان اقامتی دلنشین را فراهم می‌کند.

هتل سه ستاره صادقیه قم

هتل سه ستاره صادقیه قم در بلوار بهار در سال ۱۳۹۳ با زیربنای تقریبی ۳۷۰۰ مترمربع و ۲۹ اتاق احداث و بهره‌برداری شد. این هتل با دکوراسیون مدرن و معماری اصیل اسلامی، به عنوان نزدیکترین هتل به حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) شناخته می‌شود، به طوری که از پشت بام هتل می‌توان نمای حرم را مشاهده کرد. یکی از مزایای این هتل دسترسی آسان به مراکز تجاری و بازارها است. هتل صادقیه با پرسنلی مجرب و امکانات رفاهی مناسب، آماده پذیرایی از میهمانان گرامی می‌باشد.

مرکز گردشگری سلامت، رفاهی ورزشی الوند در قلب شهر قم واقع شده است. این مجموعه در خیابان ۳۰ متری هنرستان واقع در فاصله یک کیلومتری حرم مطهر حضرت معصومه (سلام الله علیها) در سال ۱۳۹۷ افتتاح شده است. این مرکز دارای پرسنل مجرب، متخصص و آموزش دیده در زمینه‌های مختلف تغذیه، ورزش، سلامت، گردشگری و همچنین تجهیزات پیشرفته مرتبط با آن است. از جمله امکانات این مرکز می‌توان به مرکز تخصصی پوست و زیبایی و مجموعه آبی شامل استخر، سونا و خدمات ماساژ اشاره کرد. این امکانات باعث ایجاد اقامتی به یادماندنی و پر از سلامت و تندرستی برای میهمانان گرامی می‌شود.