اخبار کلش

خارج کردن و نابودی صحیح نیروهای کلن کستل

خارج کردن و نابودی صحیح نیروهای کلن کستل

باسلام خدمت همه کاربران محترم سایت ایران کلش ؛ امروز با یک پست ویژه در رابطه با خارج کردن و نحوه برخورد جنگی صحیح با نیروهای درون کستل همراه شما هستیم. شما نیز در ادامه مطلب مارا یاری کنید…

مطمئنا در اکثر حمله هایی که با عدم خارج شدن نیروهای کلن کستل در ابتدا صورت میگیرد به شدت اتکر با سختی در اتک مواجه میشود. پس برای گرفتن نتیجه عالی باید به این اصل توجه زیادی کرد.

نیروهای کلن کستل بدون شک تفاوت بین یک پیروزی و شکست در حملات (از جمله در وارها) هستند و بسیاری از شما کلشرها مطمئنا به بهترین شکل این فرایند را انجام میدهید اما بسیاری از افراد تازه وارد با اصول این کار آشنا نیستند.

خب این فرایند شامل دو مرحله می باشد که اولین آن پیداکردن مکانی با استفاده از یک نیرو برای بیرون کشیدن نیروهای دشمن و مرحله دوم نیز احاطه کردن این نیروها در مکان مناسب برای از بین بردن نیروهای کلن کستل است.

خب در این پست ما به شما آموزش نابودی این نیروها در چندین راه و موقعیت مختلف به شما را خواهیم داد.

بیرون کشیدن نیروهای کلن کستل

به منظور مقابله با نیروهای کلن کستل شما نیاز به خارج کردن همه نیروها خواهید داشت. شما باید قبل از شروع اصلی حمله خود در همان ابتدا باید همه آنهارا خارج کنید تا در ادامه با مشکل مواجه نشوید.

خب در ابتدا به چند سوال ساده پاسخ میدهیم :

– چه نیرویی در کلن کستل وجود دارد؟ (شما به طوریقین و مطمئن نمیتوانید بگید توی کلن کستل حریف چه نیرویی وجود دارد و این فراتر است حدس نخواهد بود ؛ این نیرو میتواند هرنیرویی ائم از بربرین ، آرچر ، دراگون و… باشد.)

 بقیه در ادامه مطلب

خب تجربه نشان میدهد در بیشتر کلن وارها از ۹۰ درصد حملات شما به خارج کردن نیروها نیاز مطلق خواهید داشت. (اما استثنا وجود دارد)

در کلن کستل ها به طور متوسط بین ۸ الی ۱۰ نیرو وجود دارد (وابسته به فضای اشغال کننده نیروها) و راهی برای متوجه پربودن یا خالی بودن کلن کستل وجود ندارد. شما برای نابودی نیروهای کلن کستل میتوانید با یک اسپل سم و هرنیرویی استفاده کنید.

هیچ محدودیتی برای اهدا و دریافت یک نیروی خاص وجود ندارد و فقط شما نمیتوانید اسپل های اکسیرمعمولی را دریافت کنید.

خب به بحث اصلی این تیتر میرسیم یعنی بهترین شیوه برای خارج کردن نیروهای کلن کستل !!! خب برای این امر خیلی راحت شما یک نیروی عادی مثلا یک بربرین یا آرچر را در مکانی که زیر سلطه شعاع فعال کلن کستل باشد می اندازید و نیروها خیلی راحت به بیرون می آیند و شما با انداختن تعدادی سرباز به دور از محوطه تحت نظر ساختمان های دفاعی آن نیروهارا به سمت مناسب هدایت میکنید و سپس بقیه مراحل.

اگر شما اینکار رو نکنید مجبور میشوید در حین حمله اصلی با آنها مواجه شوید که این منجر به آسیب جدی نیروهای اصلی شما خواهد شد و ممکن است روی نتیجه اتک تاثیر داشته باشد.

ادامه مرحله نابودی نیروهای کلن کستل !!!

خب در ادامه ما فرض را بر این میگذاریم که نیروهای کلن کستل خارج شده اند و شما حالا باید این نیروها را به وسیله جایگذاری چند نیروی معمولی در مکان مورد نظر هدایت کنید و با نیروهای ویژه ای آنها را نابود کنید و از سر راه خود بردارید. این فرایند را هرچه به سرعت به اتمام برسانید به نفعتان خواهد بود.

اگر شما بخواهید در حین حمله این نیروها را نابود کنید ریسک بزرگی را قبول کرده اید و حتی ممکن است اسیب جدی به نیروهای راهبردی شما وارد شود.

در کلن وارها اگر به دهکده حریف موردهدف یکبار حمله شده باشد شما با ریپلای ویدیوی حمله میتوانید نیروهای کلن کستل حریف را شناسایی کنید که موجب بهتر عملکردن شما و بردن نیروی مناسب خواهد شد.

در حالت معمول ، در مپ بالا خارج کردن نیروهای کلن کستل حریف به راحتی میسر نمیشود و بهترین گزینه و عمل برای خارج کردن این نیروها ؛ رهاسازی هوگ رایدر در مکانی مناسب و نفوذ آنها به مپ و در نهایت موجب خارج نیروها و هدایت آنها به مکان مناسب خواهد شد.

به طور کلی هوگ برای خالی کردن چنین بیس هایی مناسب تر است اما شما میتوانید از یک گولم با پشتیبانی یک والبریکر نیز حساب باز کنید. اگر شما برای خالی کردن نیروها از گولم استفاده کنید، بهتر است نیروهای کلن را در حین حمله نابود کنید زیرا بدون این پشتیبانی گولم خیلی راحت توسط این نیروها نابود میشود. (بهترین پشتیبانان چند ویزارد و دیوارشکن خواهد بود)

بهترین نیروها برای نابودی نیروهای کلن کستل کدامند؟؟؟

بهترین نیروهای برای حضور در کلن کستل شما نیروهایی هستند که هیت پوینت (جان) زیادی دارند زیرا نهایت وقت را برای حریف تلف میکنند ، همچنین نیروهایی که آسیب فراوانی وارد میکنند گزینه خوبی هستند. همچنین نیروهای مناسبی نیز برای نابودسازی آنها وجود دارد.

به طور کلی این دو ترکیب برای نابودی عمقی نیروهای کلن کستل یکی از بهترین گزینه ها هستند :

– گولم ، ویزارد ، دیوارشکن

– هوگ رایدر ، ویزارد/آرچر یا دراگون/لاواهاند

نکته … البته بهترین ترکیب برای شما نیز به موقعیت حملات و سایر عوامل این ترکیب ها بستگی دارند.

همچنین فراموش نکنید که آرچرکویین نیز یک نیروی عالی برای از بین بردن نیروهای کلن کستل حریف می باشد که اثربخشی آن با اسپل سم و خشم بیشتر خواهد بود.

*** نتیجه گیری ***

نیروهای کلن کستل در وارکلن ها یکی از سدهای اصلی شما در مقابل پیروزی ۱۰۰ درصد هستند که باید به بهترین شیوه توسط شما نابود شوند.

ابتدا شما باید با نیروهای مناسب خودی نیروهای کلن کستل حریف را خارج کنید و در مکانی مناسب با نیروهای یا هیروی مناسب آنها را از بین ببرید.

نیروی مناسب و سرعت عمل دو عامل اصلی مورد توجه شما باید باشند ، نیروی مناسب نیروهای حریف را به بیرون میکشد و سایر نیروهای موردنظر انهارا در مکان مناسب از بین میبرند و این فرایند با سرعت خوب به اتمام میرسد.

لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

شاد و پیروز باشید…

دیدگاهتان را بنویسید