پیشنمایش های آپدیت زمستانی ۲۰۱۸ کلش

توسط hackplus
دسامبر 13, 2018
1 دقیقه خواندن

پیشنمایش اول آپدیت زمستانی ۲۰۱۸ : اسپل دارکی جدید خفاش

حتما با خفاش های دهکده دوم کلش آشنایی دارید! از این پس میتوانید این خفاش ها را در دهکده اول ، آن هم بوسیله یک اسپل دارکی تجربه کنید. خفاش نام اسپل جدیدی است که در دارک اسپل فکتوری لول ۵ با هزینه ارتقا ۵٫۵ میلیون اکسیر و از تان هال ۱۰ در دسترس قرارمیگیرد!

دانلود بازی استراتژیکی نبرد برای افتخار اندروید

دانلود بازی استراتژیکی نبرد برای افتخار اندروید

نحوه عملکرد این اسپل بطور کامل شبیه اسپل اسکلت میباشد بنابراین شاید نتوان در حمله حساب چندانی روی آن باز کرد. این اسپل ۵ لول خواهد داشت که در لول مکس آن ۲۷ خفاش برای حمله به دشمنان شما تولید میکند! در ویدیو زیر میتوانید نحوه عملکرد این اسپل را مشاهده نمایید.

درخت کریسمس ۲۰۱۸ کلش + بوته بروال استارز

علاوه بر درخت کریسمس امسال که با توپ های برقی تزیین شده است ، به ماسبت جهانی شدن بازی برول استارز موانع جدیدی مثل بوته بروال استارز نیز به کلش اف کلنز خواهد آمد تا دهکده شما را بیشتر از قبل زیبا نماید!

اما ایا این پایان کار پیشنمایش های کلش اف کلنز است؟ خیر چراکه در تصویری که از ویدیو یکی از یوتوبرها لو رفت میتوان به وضوح لول جدید دارک باراکس و ظاهر یخی آن را مشاهده نمود بنابراین میتوان گفت علاوه بر اسپل جدید ، نیروی دارکی جدید (گولم یخی) و حتی ماشین های محاصره جدید نیز در راه است که در سومین و آخرین پیشنمایش این آپدیت معرفی میشود…