همه چیز درباره پکیج پیشنهادات ویژه کلش اف کلنز

توسط hackplus
آوریل 2, 2017
0 دقیقه خواندن

همانطور که میدانید ، پکیج های پیشنهادات ویژه در اکتبر ۲۰۱۶ توسط سوپرسل به کلش اف کلنز افزوده شده که میتوان گفت انقلاب بزرگی در زمینه خرید جم و منابع در بازی ایجاد نمود! اما از آن زمان تاکنون پیشنهادات بسیاری در بازی مطرح شده که شاید این سوال را در ذهن شما بوجود آورد که براستی این پیشنهادات از چه الگویی پیروی میکنند و آیا بطور تصادفی برای بازیکنان ظاهر میشوند؟!

پکیج پیشنهادات ویژه کلش اف کلنز

در حقیقت میتوان گفت که پکیج های پیشنهادات ویژه یکی از بزرگترین قسمت های درآمدزا برای سوپرسل و همچنین مقرون به صرفه و هیجان انگیز برای بازیکنان است چراکه در گذشته تنها مقداری جم به قیمت گزافی در بازی به فروش گذاشته میشد که عملا برای اکثریت کابران سودی نداشت اما با این پکیج ها شما میتوان همان مقدار جم را با همان هزینه پرداختی اینبار به همراه مقدار زیادی منابع(گلد و اکسیر) و یا ساختمان دفاعی جدید خریداری نمایید!!

اما حتما این سوال را از خود پرسیده اید که این پیشنهادات از چه الگویی پیروی مینمایند و بر چه اساس برای کابران ظاهر میشوند؟! در جواب به سوال باید گفت که این پیشنهادات نه تنها تصادفی نیستند بلکه از الگوی خاصی پیروی میکنند و بطور کل بر چند دسته تقسیم میشوند که در ادامه به توضیح مفصل هر یک از آنها خواهیم پرداخت :

بقیه در ادامه مطلب

زمانی که شما تان هال خود را آپگرید میکنید و به سطح بالاتری میبرید ، پکیج های به شما پیشنهاد میشوند که به پکیج پیشنهادات تان هال معروف اند!!

به طور کلی ، تمامی تان هال پک ها به ۸ دسته تقسیم میشوند که محتویات آنها عبارتند از :

* تان هال ۴ : ایردیفنس لول ۲ + ۱۰۰ هزار گلد + ۵۰۰ عدد جم

* تان هال ۵ : ویزارد تاور لول ۲ + ۵۰۰ هزار گلد + ۵۰۰ عدد جم

* تان هال ۶ : ایرسوییپر لول ۲ + ۱٫۵ میلیون گلد + ۵۰۰ عدد جم

* تان هال ۷ : بربرین کینگ + تسلا لول ۳ + ۱۲۰۰ عدد جم

* تان هال ۸ : بمب تاور لول ۲ + ۴ میلیون گلد + ۱۲۰۰ عدد جم

* تان هال ۹ : آرچر کویین + ایکس بو لول ۲ + ۲۵۰۰ عدد جم

* تان هال ۱۰ : اینفرنو لول ۲ + ۶ میلیون گلد + ۲۵۰۰ عدد جم

* تان هال ۱۱ : گرند واردن + توپخانه عقاب + ۲۵۰۰ عدد جم

توجه : ممکن است برای برخی از بازیکنان بعد از آپگرید تان هال پیشنهادات متفاوتی با پیشنهادات بالا نمایان شود که بدین دلیل است که قبلا ساختمان های موجود در پکیج ها توسط شما ساخته شده اند و امکان خرید مجدد آنها وجود ندارد!!

اما نکته ی بسیار مهم در خرید پکیج ها این است که اگر قصد خرید آنها را دارید ، عجله نکنید!! دست نگه دارید تا پیشنهادات عالی تری بسته به نیاز شما نمایان شود. به عنوان مثال ، در تان هال ۹ میتوان براحتی با خرید این پکیج ها از یک آرچر کویین و البته ایکس بو لول ۲ بهره مند شد!!

همچنین لازم به ذکر است که این پکیج ها هیچگونه محدودیتی از نظر مخازن شما ندارند و به هر مقدار که بخواهید میتوانید از آنها ذخیره نمایید! البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که به نسبت منابع ذخیره شده ، دشمنان شما نیز میتوانند آنها را غارت و از آنها بهره ببرند!!

پکیج پیشنهادات ویژه ، وزن وار نخواهند داشت!!

اگر شما دارای یک مپ اکانت مهندسی شده هستید (همان تان هال ۸٫۵ و ۹٫۵ و…) و نمیخواهید با ساخته شدن یکی از ساختمان های دفاعی ، وزن وار شما زیاد شود ، میتوانید از پکیج های پیشنهادات ویژه استفاده نمایید ؛ اما چگونه؟!

در جواب به سوال باید گفت که زمانی که شما یکی از پکیج های دارای سازه را خریداری میکنید ، قادر خواهید بود تا از جایگذاری آن جلوگیری نمایید. به عبارت دیگر ، اگر پس از خرید پکیج ها ، هیچ یک از سازه های خریداری شده را در مپ جایگذاری نکنید ، به هیچ وجه وزن واری بهش ما افزوده نخواهد شد و علاوه بر آن ، یک دفاعی از پیش ساخته شده دارید که هر زمان که بخواهید میتوانید آن را در مپ خود جایگذاری کرده و از آن استفاده کنید!!

پکیج پیشنهادات ویژه کارگر!!

کارگر پنجم همواره یکی از دغدغه های بزرگ بازیکنان سطح پایین کلش بوده و هست که خوشبختانه اینبار سوپرسل برای آن نیز فکری کرده است!!

پکیج پیشنهادات ویژه کارگر مخصوص افرادی است که هنوز موفق به ساخت کارگر پنجم نشده اند. ایین افراد میتوانند با پرداخت هزینه ای از این کارگر بهره مند شده و علاوه بر آن مقدار زیادی جم نیز بدست آوردند که پیشنهاد بسیار وسوسه کننده ای است!!

البته لازم به ذکر سات که برای نمایان شدن این پیشنهادات ، دو شرط لازم است :

* کارگر پنجم را دریافت نکرده باشید (چهار کارگره باشید)

* تا قبل از آن از پکیج های تان هال استفاده و خریداری نکرده باشید!!

پکیج پیشنهادات ویژه مناسبت ها

این پکیج ها تفاوت بسیاری با پیشنهادات گفته شده دارند چراکه معمولا در زمان انتشار آپدتی جدید باری بازی و یا مناسبتی خاص رخ میدهند!!

برای مثال میتوان به بسسته های جم هدیه کلن اشاره نمود که در کریسمس ۲۰۱۷ به بازی افزوده شد و پس از مدتی نیز حذف شد!!

ویا تخفیفات ویژه جمعه سیاه و تعطیلات زمستانی که بسیاری از کاربران را هیجان زده و برای خرید این پکیج ها وسوسه نمود!!

اما تازه ترین و جدیترین این مناسبت ها ، سال نو قمری یا همان سال نو چینی هاست که طبق پش بینی قبلی ایرانکلش ، بسته های ویژه ای با خود به همراه داشته است!!

این پکیج ها که در چند روز آینده نیز در دسترس خواهند بود ، دارای پیشنهادات بسیاری خوبی برای خرید منابع و همینطور جم میباشد که در تان هال های مختلف متفاوت است!!

دیدگاهتان را بنویسید