نرم افزار مطب پزشکان

توسط hackplus
در اگهی
مارس 14, 2019
1 دقیقه خواندن

نرم افزار اکسیر

مقدمه :

در گذشته برای دسته بندی و حفظ اطلاعات شخصی و یا تجاری از ابزار نگارشی نظیر قلم و کاغذ بهره می بردند. امروزه با پیشرفت فناوری اطلاعات در حوزه های مختلف، دسته بندی و حفظ پرونده ها، راحت تر و دسترسی به آن ها سریع تر شده است.

معرفی:

گروه فنی مهندسی تلاش به عنوان یکی از پیشگامان ارائه راهکارهای الکترونیک در حوزه سلامت با هدف تولید محصولات و خدمات نوین با تکیه بر استفاده از نیروهای متخصص و بکارگیری آخرین متدولوژیهای توسعه نرم افزار و باور استفاده ازفناوری روز برای تسهیل روال های درمانی اقدام به طراحی، تحلیل و توسعه اکسیر EXIR به صورت جامع نموده است.

چرا اکسیر؟!

نرم افزار مدیریت مطب اکسیر، بعنوان یک راهکار مفید برای مدیریت انواع مطب ها و کلینیک ها با گردآوری اطلاعات بیماران در بستری مناسب این امکان را در اختیارپزشکان قرار می دهد تا بتوانند درهر زمان به اطلاعات و سابقه بیماران خود دسترسی داشته باشند و امکان استفاده ازگزارش های پژوهشی اکسیر، وجه تمایز شما نسبت به سایرین است.

نرم افزار مدیریت مطب اکسیر :

این نرم افزار در دو نسخه منشی (بخش پذیرش) و پزشک (بخش ویزیت) به منظور سهولت در کارها و کاهش زمان در مطب طراحی گردیده است. ما با شعار نگرشی متفاوت در مدیریت مطب پا به این عرصه گذاشته ایم بر این تلاش هستیم، که با کاهش خطاهای انسانی وسیستمی کردن تمامی فرآیندهای مطب، مدیریتی آسان را برای تمامی پزشکان به ارمغان بیاوریم. همچین این امکان وجود دارد که بر اساس تخصص پزشکان در این نرم افزار امکاناتی به برنامه اضافه شود تا بتوانند متناسب با روش های خود به امر طبابت بپردازند. محیط نرم افزار اکسیر

مزیت های نرم افزار مدیریت مطب اکسیر:

محیط نرم افزار اکسیر

  1. تحت ویندوز بودن نرم افزار.
  2. سازگاری با همه ی نسخه های ویندوز.
  3. قابلیت شبکه شدن سیستم پزشک با منشی.
  4. مجهز بودن به سیستم قلم نوری.
  5. برخی از امکانات های نرم افزار اکسیر
  6. حذف پرونده های دستی
  7. تولید شماره پرونده خودکار
  8. امکان تهیه نسخه پشتیبانی
  9. وارد کردن تشخیص و مشخص شدن داروها
  10. دارای سیستم وقت دهی بیمار
  11. گزارش و چاپ شرح حال هر یک بیماران
  12. گزارش و چاپ ویزیت ها به همراه درآمد
  13. محیطی ساده و کاربر پسند
  14. مشاهده سوابق مراجعه بیمار
  15. قابلیت تعریف انواع بیمه
  16. قابلیت افزودن تغییر و حذف پرونده
  17. مدیریت وضعیت پذیرش
  18. قابلیت بایگانی کردن عکس های پزشکی

 

اکسیر برای چه پزشکانی مناسب است؟

با بررسی نیاز های پزشکان و مشورت هایی که با پزشکان و متخصصان مختلف انجام شده است، و همچنین با وجود قابلیت های ویژه و منحصر بفرد اکسیر و طبق این نتیجه حاصل می گردد که این نرم افزار برای تمامی پزشکان مناسب می باشد. قلم نوری اکسیر و در آخر با ذکر نام چند تن از اعضای خانواده ی پرجمعیت اکسیر؛ این متن را به پایان می رسانیم. دکتر سید محمد جواد مرتضوری(متخصص ارتوپدی فوق هیپ) دکتر لیلا پیرزاد (متخصص زنان و زایمان) دکتر احد پاشایی(متخصص ارتوپدی فوق ارتوپلاستی) دکتر محسن امینی(متخصص داخلی فوق گوارش) و پزشکانی دیگر در همه ی حوزه های تخصصی؛ بنابر رضایت سنجی شهریور ماه سال ۱۳۹۷ از پزشکان گرامی؛ رضایت کامل و بالای ۹۵ درصد از نرم افزار مطب اکسیر وجود دارد .   منبع : نرم افزار اکسیر