نرم افزار رژیم درمانی بهترین راه برای تناسب اندام

توسط hackplus
در اگهی
مارس 1, 2019
1 دقیقه خواندن

نرم افزار رژیم درمانی بهترین راه برای تناسب اندام

نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار دندانپزشکی از جمله محصولات پرطرفدار شرکت سلاک طب هستند. امروزه کامپیوتر، اپلیکیشن موبایل، نرم افزارها و برنامه‌های مختلف بازار جهانی را در دست خود دارند. تمامی امور از صبح تا شب توسط نرم افزارها و برنامه‌های گوشی تلفن هوشمند یا دستگاه‌های مختلف کامپیوتری صورت می‌گیرد. پزشکان نیز از این زمره جدا نبوده و برای درمانگاه و مطب‌های خود از نرم افزارهای پزشکی مثل نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار دندانپزشکی استفاده می‌کنند. شرکت سلاک طب پیشرو در ارائه نرم افزارهای مختلف در حوزه پزشکی از جمله نرم افزار درمانگاه، نرم افزار داروخانه، نرم افزار آزمایشگاه، نرم افزار دندانپزشکی و نرم افزار رژیم درمانی و بسیاری محصولات کمک‌رسان دیگر برای پزشکان است. از این میان نرم افزار دندانپزشکی و نرم افزار رژیم درمانی که بسیار هم در بین کاربران محبوب هستند انتخاب شده‌اند تا بیشتر در مورد آن‌ها توضیح داده شود. نرم افزار دندانپزشکی و نرم افزار رژیم درمانی سلاک طب با تلاش بی‌وقفه متخصصین پزشکی و برنامه نویسان این حوزه طراحی و اجرا گردید‌ه است. افزایش امکانات نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار دندانپزشکی طی پانزده سال اخیر باعث شده که هر نوع امور مربوط به مطب، بیمار و پزشک در این برنامه‌ها گنجانده شود. بیش از ۲۰۰۰ کاربر نرم افزار دندانپزشکی و نرم افزار رژیم درمانی نیز با ارائه پیشنهاد‌های خود تیم سلاک طب را در پیشرفت این برنامه‌ها یاری نموده‌اند.

ویژگی‌های مشترک نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار دندانپزشکی

لاغری و چاقی در مطب متخصصین تغذیه و لبخند زیبا در درمانگاه‌های دندان پزشکی و مطب‌های مربوطه از جمله دغدغه‌های روز افراد است. علاوه بر مراجعه برای درمان به دندان پزشکی و مطب تغذیه و سلامت، جنبه‌های زیبایی هم امروزه به آن‌ها اضافه شده است. نرم افزار دندانپزشکی و نرم افزار رژیم درمانی سلاک طب با در نظر گرفتن کلیه‌ی نیازهای بیمار و پزشک در این دو رشته به کمک مطب‌ها  و درمانگاه‌ها آمده است.

از جمله ویژگی‌های مشترک نرم افزار دندانپزشکی و نرم افزار رژیم درمانی می‌توان به جزئیات ساخت پرونده پزشکی برای بیمار اشاره کرد. پرونده پزشکی برای هر بیمار در نرم افزار دندانپزشکی و نرم افزار رژیم درمانی به صورت جداگانه و با سرعت بالا ایجاد می‌شود. سرعت و سهولت در جستجو و ساخت پرونده در نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار دندانپزشکی باعث رضایت و خشنودی برای منشی یا دستیار پزشک و مراجعه‌کننده به مطب یا درمانگاه می‌شود. ثبت پیشینه پزشکی در پرونده هر بیمار توانسته امورمربوط به پزشک را نیز آسان کند. ثبت تاریخ‌های مراجعه شده و وقت‌های آینده برای هر فرد که در نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار دندانپزشکی ثبت می‌گردند، برنامه بیمار و پزشک را تنظیم می‌نماید. اطلاع‌رسانی نوبت‌ها از طریق نرم افزار دندانپزشکی و نرم افزار رژیم درمانی به بیمار با یک پیامک باعث جلوگیری از اتلاف وقت می‌شود. یکپارچه‌سازی اطلاعات بیمار در نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار

دندانپزشکی امتیازی برای ذخیره نمودن وقت پزشکان شده است. کاربر دوستانه بودن و راحت بودن کار با نرم افزار دندانپزشکی و نرم افزار رژیم درمانی باعث شده تا دستیاران و منشی‌های پزشکان پیشنهاد استفاده از این دو نرم افزار را به متخصصین بدهند. اطلاع‌رسانی از طریق پیامک برای جایگزینی غذا در نرم افزار رژیم درمانی و هشدار نوبت‌ها در نرم افزار دندانپزشکی، افزایش حس رضایتمندی در مراجعه‌کنندگان به مطب را فراهم آورده است. قابلیت انجام کلیه امور مالی در نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار دندانپزشکی نیز امکان مشترک و بارز دیگری در این نرم افزارهای پزشکی است. امکان استفاده چند کاربر یا منشی با سطوح دسترسی مختلف در نرم افزار رژیم درمانی و نرم افزار دندانپزشکی از ویژگی‌های پرکاربرد آن‌هاست. تمامی این نرم افزار ها را به راحتی میتوانید از سلاک طب دریافت نمایید.