نحوه¬ی اجرای آبنما، ساخت آبنما، طراحی و ساخت آبنما به چه صورت است؟

توسط hackplus
در اگهی
سپتامبر 29, 2019
1 دقیقه خواندن

نحوه­ی اجرای آبنما، ساخت آبنما، طراحی و ساخت آبنما به چه صورت است؟

در زندگی صنعتی و مدرن امروزه که بسیار کسالت­بار است، وجود آبنما به‌واسطه‌ی زیبایی بی­نظیرش سبب آرامش و رفع خستگی می­شود. ازجمله کاربرد­های آبنما این است که علاوه بر تأمین آب آشامیدنی، از آن برای تزیین ساختمان­ها استفاده می­شود. آبنماهای رومی با ماسک­هایی از جنس برنز یا سنگ که به شکل حیوانات یا قهرمانان آن­ها بودند، ساخته شدند و در قرون‌وسطی، طراحان باغ آفریقایی و مسلمان از آبنما­ها برای ایجاد نسخه­های مینیاتوری باغ­های بهشتی استفاده می­کردند. در اینجا ما قصد داریم در مورد اجرای آبنما، ساخت آبنما، طراحی و ساخت آبنما مطالب لازم را ارائه کنیم.

 

 

طراحی و ساخت آبنما همگی بستگی به محیط اطراف آن دارد زیرا ما قادر هستیم در محیط­های آرام و کم سروصدا از چشمه و جویبار استفاده کنیم. همچنین در محیط­های پرازدحام و پرسروصدا می­توان از آبشار و فواره­های بسیار بزرگ استفاده کرد. می­توان گفت اجرای آبنما در هر محیطی امکان­پذیر است.

 

 

 

 

همچنین به‌منظور طراحی و ساخت آن باید صدای آب، انعکاس آن، ایجاد فضایی خنک و آرامش­بخش را در مرحله ساخت موردتوجه قرارداد.

از انواع آبنما­ها می­توان به آبنمای سنگی اشاره کرد.

 

نکات مربوط به آبنمای سنگی

آبنمای سنگی چدنی نوعی ایده آل برای باغچه منازل یا ورودی شرکت­ها است و آن­ها در نظر کسانی که به دیدن شما می‌آیند، زیبا دیده می­شوند. آبنما­های سنگی چدنی به‌گونه‌ای طراحی‌شده‌اند که سال­ها در فضاهای بیرونی مقاومت کرده بدون این‌که نشانه­های سایش و گسیختگی در آن­ها دیده شود. این آبنماها در هر شکل و اندازه­ای متناسب با نیاز دکوراسیون شما ارائه می­شوند. به‌منظور اجرای آبنما ، گروه ما در سایت مادوا سفارش‌های لازم را در این خصوص می­پذیرد. به‌طورمعمول، آبنمای سنگی چدنی فقط توسط قشر پولدار استفاده می­شود. این منحصربه‌فرد بودن به دلیل هزینه­های نصب مربوط به این آبنماها درگذشته بوده است. امروزه هرکسی توانایی پرداخت هزینه برای یکی از این آبنماهای باشکوه را دارد. جنس آن­ها از بتن مسلح با الیاف بادوام است.