معرفی محبوبترین برنامه ساخت کلیپ ، برنامه تیک تاک

توسط hackplus
در اگهی
آوریل 9, 2020
1 دقیقه خواندن

معرفی محبوبترین برنامه ساخت کلیپ ، برنامه تیک تاک

در این مقاله قصد داریم به طور مختصر در رابطه با برنامه TikTok که در فارسی به نام تیک تاک شناخته می شود صحبت کنیم. این اپلیکیشن و شبکه اجتماعی چینی تنها در مدت دو سال توانست خود را به یکی از اصلی ترین رقیب های برنامه هایی مانند اسنپ چت٬ اینستاگرام و حتی فیس بوک تبدیل کند اما چه چیزی در این برنامه هست که توانست در مدت کوتاه دو سال به این محبوبیت در میان کاربران در سراسر دنیا برسد؟ البته گفتن این موضوع هم خالی از لطف نیست که برنامه TikTok در هر کدام از مارکت های گوگل پلی و اپ استور توانسته از رکورد ۱ میلیارد دانلود را توسط کاربران بدست بیاورد و این برنامه در این تعداد کاربر از سراسر دنیا در اپ استور ایفون دارای امتیاز ۴.۹ از ۵ می باشد که خود بیانگر محبوبیت این نرم افزار می باشد.

دانلود برنامه TikTok

TikTok یک اپلیکیشن برای ساخت و انتشار انواع فیلم های طنز و موزیکال می باشد به گونه ای که اگر قصد دارید که در تیک تاک دیده شوید باید خلاقیت داشته باشید و بتوانید فیلم های جذابی بسازید که لبخند را به روی لب کاربران این نرم افزار بیاورید در غیر این صورت قطعا جایی برای شما در این شبکه اجتماعی وجود نخواهد داشت. همین موضوع را می توان یکی از دلایل محبوبیت برنامه تیک تاک نیز دانست چرا که در در حال حاضر به دلیل خانه نشینی و قرنطینه ای که سراسر دنیا را فرا گفته هیچ چیزی به اندازه یک لبخند در میان تمامی مردم دنیا خواهان ندارد.

یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که این برنامه برای کاربران خود فراهم کرده است می توان به ابزار های خاصی که برای ساخت ویدئو در اختیار انها قرار داده است اشاره کرد. شما می توانید با دانلود برنامه تیک تاک برای اندروید و یا گوشی ایفون خود به مجموعه کاملی از فیلتر ها٬ افکت های خنده دار و جذاب٬ ارشیوی کامل از موزیک برای استفاده بر روی ویدئو٬ دارای اموجی و استیکر های خاص TikTok ٬امکان استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت ویدئو و ترکیب افکت های مختلف و ابزار های پیشرفته در تیک توک دسترسی داشته باشید که ترکیب تمامی این ابزار ها در کنار یکدیگر با چاشنی خلاقیت و استعداد شما می تواند خروجی داشته باشد که شاید برای میلیون ها نفر و یا ده ها میلیون نفر از سراسر دنیا جذابیت اشتراک گذاری را ایجاد کند.

دانلود برنامه تیک تاک برای اندروید

فیلم های ساخته شده در اپلیکیشن TikTok زمانی بین ۳ ثانیه تا ۱۵ ثانیه دارند و یکی از مرسوم ترین روش های ساخت ویدئو و اشتراک گذاری ان در این برنامه لب خوانی با اهنگ های محبوب و جدید و رقیصدن با ان است٬ کاری که از همان ابتدای انتشار این اپلیکیشن در میان کاربران مرسوم شد و باعث شناخته شدن و محبوبیت این نرم افزار گشت. یکی دیگر از موضوعات که در ایران و برای استفاده از برنامه تیک تاک مرسوم است ساخت ویدئو های دابسمش می باشد. شما می توانید با استفاده از بسیاری از موضوعات و یا سخنرانی های با مزه ویدئو های خود را بسازید و در این شبکه اجتماعی با دیگر کاربران و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

در نهایت برای اتمام این موضوع ( که در مقالات بعدی به برنامه TikTok باز خواهیم گشت ) اگر به دنبال شبکه اجتماعی هستید که هدف ان تنها خندان و خوش حال کردن شما باشد دانلود برنامه تیک تاک برای اندروید و ایفون را از دست ندهید. شما می توانید با ورود به سایت ایزی پی سی اخرین نسخه این برنامه را به صورت رایگان و با سرعت بالا از سرور های پر قدرت این سایت دانلود و ان را نصب کنید.