شناسایی اکانت های متصل به گوگل و حذف انها

توسط hackplus
می 1, 2019
1 دقیقه خواندن

شناسایی اکانت های متصل به گوگل و حذف انها

در این مطلب آموزشی به شما آموزش خواهیم داد که چطور دستگاه های متصل به اکانت گوگل خود را کنترل کنید و در صورت مشاهده آن مورد مشکوک، دسترسی آن اکانت را از بین ببرید.
هیچ ‌وقت از امنیت حساب های مهم خود در دنیای مجازی غافل نشوید، چرا که باید همیشه حساب هایی که برای ما مهم شمرده می شوند و حاوی اطلاعات مهم هستند، کنترل شوند و امنیت بالایی در آن ها برقرار باشد تا با افزایش امنیت در آن ها، امکان دسترسی افراد ناشناس را به آن ها کاهش دهیم.

ادامه متن در ادامه مطلب

برای برخی از ما حساب گوگل، حساب بسیار مهمی است، چرا که روزانه ایمیل های مهم و زیادی را از طریق آن دریافت و ارسال می‌ کنیم. پس کنترل و افزایش امنیت اکانت گوگل برای برخی از ما که از این سرویس استفاده می ‌کنیم موضوع مهم و قابل اهمیتی است.

اگر شما در اکانت گوگل خود مورد و یا فعالیت مشکوکی مشاهده کردید، می توانید آن را کنترل کنید. گوگل این امکان را برای شما فراهم کرده است تا مشاهده کنید که چه گوشی هوشمند، کامپیوتر، لپ‌تاپ یا تبلتی به حساب شما دسترسی دارد. هم چنین شما می ‌توانید کنترل کنید که تاکنون از چه سرویس هایی استفاده کرده اید و در صورت مشاهده مورد مشکوک حتما دسترسی آن دستگاه را قطع کنید و رمزعبور حساب گوگل خود را تغییر دهید.

برای شروع کار ابتدا به آدرس زیر مراحعه کنید:

https://security.google.com/settings/security/activity?pli=1

در این پنجره می‌ توانید لیست تمام دستگاه ها، گوشی ها یا کامپیوتر هایی که در چند هفته گذشته به حساب شما دسترسی پیدا کردند، مشاهده کنید. هم چنین در این قسمت دستگاهی که در حال حاضر به آن متصل هستید و آنلاین هستید نیز نمایش داده می‌شود.

 

در پنجره باز شده، اطلاعات را به صورت دقیق بررسی کنید، اگر موردی را مشاهده کردید که با توجه به زمان و مکان ثبت شده،

مربوط به شما نیست و مورد مشکوکی است، به سادگی با کلیک بر روی Remove دسترسی آن دستگاه را از حساب گوگل خود از بین ببرید. نکته ای که در این جا باید به آن اشاه کنیم این است که ، اگر پس از انتخاب دستگاه مورد نظر و مشکوک، گزینه Remove را مشاهده نکردید، دیگر نگران نباشید،

چرا که این موضوع نشان می ‌دهد دیگر این دستگاه به حساب شما متصل نیست.

 

شما می ‌توانید موارد امنیتی بیشتری را در حساب گوگل خود بررسی کنید و هم چنین تنظیمات امنیتی بیشتری را برای بالا بردن امنیت حساب گوگل خود اعمال کنید.

برای انجام این کار به این لینک مراجعه نمایید.

https://myaccount.google.com/secureaccount?pli=1

 

با سایت کلش اف کلنز همراه باشید بیشتربه شما  بازی کلش اف کلنز را آموزش میدهیم