رونمایی از نیروی جدید کلش

توسط hackplus
مارس 12, 2017
1 دقیقه خواندن

رونمایی از نیروی جدید کلش

کلش اف کلنز

اینطور که به نظر میرسد، سوپرسل دیشب پیش نمایش دیگری درباره نیروی جدید دیگر، رونمایی کرده است. اگر یادتان باشد قبلا هم به تغییر ظاهر باراکس در پست های قبل اشاره کرده بودبم. سوپرسل قبل از این پیش نمایش بیبی دراگون را رونمایی کرد اما این پایان کار نبود. در پست های قبل گفتیم که ابزار بالای باراکس شبیه ابزار نیروی کلش رویال به نام ماینر (Miner) میباشد.

رونمایی-از-نیروی-جدید-دیگر

نیروی جدید دیگری که در آپدیت بعدی عرضه خواهد شد، ماینر نام دارد. دوستانی که کلش رویال بازی می کنند با این شخصیت آشنا هستند. قبلا هم در پست های پیشین توضیحاتی درباره این شخصیت داده ایم.پ

بقیه در ادامه مطلب


حمله-نیروی-جدید-دیگر

شیوه اتک ماینر با بقیه نیروهای کلش آف کلنز تفاوت دارد زیرا از زیرزمین حرکت می کند. او با تونل زدن به جایی که برای او مشخص کرده اید حمله می کند و به همه ساختمان ها قابلیت حمله کردن داد. در طول زمانی که زیرزمین می باشد ساختمان های دفاعی توانایی حمله به آن را ندارند. فقط ایگل آرتیلری کار هدف گیری را روی ماینر شروع می کند که تا وقتی سر از خاک در آورد به او حمله کند. همچنین تله ها هیچ تاثیری روی ماینر ندارند تا وقتی که زیرزمین باشد. با اینکه این نیرو میتواند زیرزمین حرکت کند، اما شما نمیتوانید آن را روی ناحیه قرمز دهکده حریف رها کنید. اما اسپل ها، تا وقتی که ماینر در شعاع پوشش دهی اسپل ها باشد، چه زیر زمین چه روی زمین، اسپل تاثیر خود را روی ماینر می گذارد. توجه کنید که این نیرو میتواند از دیوار ها هم عبور کند.


هدف-نیروی-جدید-دیگر

چگونگی رساندن خود به هدف توسط ماینر در تصویر بالا قابل نمایش است.

اطلاعات-نیروی-جدید-دیگر

بریم سراغ جزییات این نیرو:

  • در تون هال ۱۰ در دسترس است.
  • ۵ فضا اشغال می کند.
  • ۴ سطح دارد.
  • برای آزاد کردن باید باراکس خود را به سطح ۱۲ ارتقا دهید.

کاربرد ماینر:

ماینر همیشه نزدیک ترین سازه را هدف میگیرد و بعد به زیرزمین میرود و خود را به هدف میرساند. بعد از اینکه هدفش را نابود کرد دوباره زیرزمین میرود تا خود را به هدف بعدی برساند.

به این ترتیب این شخصیت بسیار خاص می شود. میتوانید آن را با والکری و هاگ مخلوط کنید و در اتک هایتان استفاده کنید.

با اومدن ماینر و بیبی دراگون خواهیم دید که چندین استراتژی جدید به بازی اضافه خواهد شد. با این وجود کلش آف کلنز یک بازی با ۱۰ تا استراتژی باقی نخواهد ماند و مانند بازی کلش رویال، استراتژی های زیادی پیدا می کند.


پیش-نمایش-دیگر-در-کار-نیستهمانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، انوشکا در انجمن رسمی سوپرسل اعلام کرد که این پیش نمایش، آخرین پیش نمایش آپدیت می باشد. اما هنوز از زمان عرضه آپدیت مطمئن نیست و گفته که به زودی آپدیت عرضه خواهد شد. یعنی فردا یا پس فردا یا اگر خیلی خوش شانس باشیم همین امروز باید منتظر آمدن آپدیت می ۲۰۱۶ باشیم. البته تغییرات فعلی که تا الان اعلام شده و ما منتشر کردیم، امکان تغییر بیشتر هنگام عرضه آپدیت را دارد. یعنی باید برای دانستن تغییرات نهایی بازی تا روز آپدیت صبر کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید