رسانه فیلم چین | دانلود فیلم ایرانی ، بروز و جدید

توسط hackplus
در اگهی
ژوئن 19, 2019
1 دقیقه خواندن

فیلم چین  ; دانلود فیلم های بروز و دوبله اختصاصی

وب سایت فیلم چین با ترافیک ماهانه بالا و انتشار فیلم بروز یکی از سایت های مطرح دانلود فیلم می باشد ، فیلم چین در تفکر خود در نر دارد تا مطابق با تمایلات و فرهنگ ایرانی ، مجموعه از فیلم های ایرانی و خارجی را در رسانه ویدیویی خود منتشر کند.

ما در فیلم چین مطابق با فرهنگ ایرانی سانسورهایی لازم را انجام داده ، دوبله اختصاصی رسا و زیبا تهیه کرده و در سایت آپلود میکنیم ، همچنین فیلم های ایرانی سینمایی و سریال هایی که به صورت خانگی پخش می شوند را نیز به صورت آپدیت و آرشیو کامل در سایت برای دانلود شما عزیزان قرار میدهیم.

اگر نمیدانید چه فیلمی مشاهده کنید ، با استفاده از اینستاگرام سایت فیلم چین می توانید تیزرهای تبلیغاتی فیلم های جدید را مشاهده کنید و در صورتی که از تیزر لذت بردید ، از سایت ما دانلود کنید.

دانلود فیلم ایرانی

دانلود فیلم ایرانی جدید

در سال ۱۳۹۲در ایران ۲۴۷ سالن سینما وجود داشته‌است که در ۶۰ شهر ایران پراکنده بوده‌اند و در مقابل، ۱۰۸۱ نقطه شهری ایران فاقد سالن سینما بوده‌اند. شهر تهران و استان تهران بیشترین تعداد سینماهای کشور را دارند و این در حالی است که دو استان خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد فاقد سالن سینما بودند. در سال ۱۳۹۱ حدود ۸٫۵ میلیون نفر از سینماهای ایران بازدید کرده‌اند که به این ترتیب مشخص می‌شود که هر ایرانی هر ۹ سال یکبار به سینما می‌رود. در سال ۱۳۹۷ تعداد سینماهای ایران به ۵۵۰ باب افزایش یافته است.

با توجه به رشد تقاضای فیلم و استقبال از سینما در سال ۹۸ ، وب سایت فیلم چین نیز صفحاتی برای دانلود فیلم در سایت خود قرار داده است که جدیدترین فیلم ها را در این صفحات قرار میدهد.

به طور مثال صفحه ” دانلود فیلم ایرانی ” یکی از پربازدید ترین صفحات سایت فیلم چین می باشد که کاربران سایت به راحتی به فیلم های ایرانی جدید دسترسی دارند و حتی از طریق آرشیو سایت نیز به فیلم های قدیمی نیز دستری خواهند داشت.

فیلم هزارپا ساخته ی ابوالحسن داوودی با فروش ۳۸ میلیاردی در سال ۱۳۹۷ پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران است.