آموزش ذخیره کردن بازی کلش اف کلنز

توسط hackplus
می 2, 2017
1 دقیقه خواندن

آموزش ذخیره کردن بازی کلش اف کلنز

آموزش ذخیره کردن دهکده کلش اف کلنز در اکانت گوگل :

ممکن است برای بازی کلش اف کلنز خود ماه ها زحمت کشیده اید و امروز به این فکر افتاده اید که مبادا بازی شما پاک شود . هر چند که درست فکر کرده اید اما با آموزش زیر میتوانید از این فاجعه بزرگ (خیلی خیلی خیلی بزرگ ) جلوگیری کنید :قبل از شروع پروژه سیو کردن بازی کلش نیاز است سه برنامه را در گوشی یا تبلت خود به روز رسانی یا نصب کنید
۱) برنامه Gmail را نصب یا به آخرین نسخه ارتقاء بدهید .
۲) برنامه Google را نصب یا به آخرین نسخه ارتقاء بدهید .
۳) برنامه Google Play Service که مهمتر از دو گزینه فوق است را نصب یا به آخرین ورژن به روزرسانی کنید .
این برنامه ها به راحتی از سایت بازار نصب یا به روزرسانی کنید . البته از خود گوگل پلی Google Play هم در دسترس است .
اما چون گوگل ما رو تحریم کرده بهتره از همون بازار خودمون بگیرید .برای دریافت برنامه از گوگل پلی باید از فیلترشکن استفاده کنید .

بقیه در ادامه مطلب

 

 

لینک گوگل پلی سرویس Google play Service در کافه بازار دانلود
لینک برنامه جی میل Gmail از کافه بازار دانلود
لینک برنامه گوگل پلاس Google از کافه بازار دانلود

در ادامه مطلب نحوه استفاده از این برنامه ها را توضیح داده ایم …
قبل از انجام پروسه مطمئن باشید که زبان گوشی شما در حالت انگلیسی باشد . دوستان زیادی مراحل رو میرن و به دلیل فارسی بودن گوشی به خطا برمیخورن.بعد از انجام مراحل فوق به قسمت Setting یعنی سه چرخ دنده در گوشه سمت راست صفحه بروید .

مشابه شکل روی گزینه ای که با فلش مشخص شده کلیک کنید . اگر این گزینه به رنگ سبز است نشان دهنده این است که بازی شما در حال حاضر ذخیره شده است و جای نگرانی نیست . میتوانید از رفتن ادامه مراحل صرف نظر کنید و خوشحال به ادامه بازی بپردازید …نکته ( یک دهکده کلش فقط میتواند به یک جیمیل جهت سیو بازی متصل شود و اضافه کردن جیمیل دیگری برای کانکت کردن امکان پذیر نیست )

بعد از انتخاب گزینه فوق پنجره ای به شکل زیر ظاهر میشود . در این قسمت ممکن است جیمیل شما در لیست موجود باشد . اگر اینطور است روی دایره مقابل آن مشابه شکل کلیک و سپس گزینه ok را بزنید . در غیر اینصورت با گزینه add account یک جیمیل بسازید یا جیمیلی که از قبل داشتید را وارد کنید تا به پنجره ای مشابه این شکل برسید . نکته مهم (در صورتی که جیمیل شما در لیست موجود است حتما از داشتن رمز عبور آن مطمئن شوید )

پنجره ای مشابه شکل زیر ظاهر میشود . روی قسمت select gender کلیک کنید و جنسیت خود را انتخاب کنید male برای آقایان و Femal برای خانومها .نکته : در صورتی که با همین جیمیل در گوگل پلاس فعالیت دارید ممکن است این پنجره برای شما ظاهر نشود .

بعد از انتخاب جنسیت گزینه create مشابه شکل زیر روشن میشود . روی آن کلیک کنید .

create پنجره ای مشابه شکل زیر ظاهر میشود . کمی صبر کنید …

کلیک کنید تا پنجره به شکل زیر محو شود .

پیغام کوچک در بالای صفحه دیدید شما موفق شده اید .

عملیات یکبار دیگر هم چک میکنیم . لذا روی گزینه setting مجدد کلیک کنید .

گزینه مشابه شکل زیر به رنگ سبز در آمده باشد . در اینصورت شما ۱۰۰٪ با موفقیت بازی خود را روی جیمیل خودتان ذخیره کرده اید و با پاک کردن بازی سیو بازی شما پاک نمیشود .

 

دیدگاهتان را بنویسید