آموزش دفاع در مقابل استراتژی لالون

توسط hackplus
آوریل 18, 2017
1 دقیقه خواندن

آموزش دفاع در مقابل استراتژی لالون – لاواهاند + بالون

باسلام خدمت همه ایران کلشی های محترم ؛ خب چند وقت پیش یک پست با مضمون آموزش استراتژی حمله لاوالون برای شما آماده کردم و اینبار نیز آموزش دفاع در مقابل لالون را به شما آموزش خواهیم داد.

خب همانطورکه میدانید بعداز آپدیتهای اخیر کمی اتک با استراتژیهای معروف و محبوب سخت شده است که قبلا درباره آن کامل بحث کرده ایم. پس تنوع استراتژی ها در تان هال هال لول نه به بعد بیشتر شده است که یکی از این استراتژی ها لالون می باشد.

بقیه در ادامه مطلب

خب در قسمت اول این آموزش من به شما خلاصه ای از چگونگی حمله بااستفاده از لالون را نشان شما خواهد داد. این درک ابتدای به شما برای تقویت دفاع خود در مقابل این نیرو کمک خواهد کرد. همچنین در قسمت آخر این مطلب ، تعدادی مپ را برای دریافت گذاشته ایم.

دفاع در مقابل استراتژی لالون چگونه امکان پذیر است؟؟؟

اجازه دهید که من اول با اصول اولیه چگونگی حمله در این استراتژی شروع کنم و بعد شما به این جواب خواهید رسید. زیرا شما با شناخت دشمن خود چگونگی مقابله و متوقف کردن آنهارا بهتر درک میکنید.

چگونگی حملات استراتژی لالون به طور معمول !!!

حمله با استفاده از این استراتژی به طور معمول دارای سه اصل برتر است :

  1. هیت پوینت فوق العاده عالی لاواهاند و امکان نفوذ عالی در بیس حریف و تمرکز بر روی دفاعی ها
  2. جان قوی لاواهاندها یک نوع دفاع برای بالون ها به حساب می آید زیرا آنها اسیب دفاعی هارا بر خود جذب میکنند.
  3. زمانی که لاواهاندها بمیرند تعدادی لاواپاپس شبیه به مینیون بوجود می آید که انها نیز به شما کمک خواهد کرد.

هدف از استفاده از قهرمان این استراتژی یعنی لاواهاند این است که دفاعی هارا مشغول کنند و لایه هایی از ساختمان های حریف را از مسیر استراتژی پاکسازی کنند و درعین حال بالون ها به تخریب افکنی خود با شدت تخریب بالا مشغول شوند.

چگونه حملات استراتژی لالون را متوقف کنیم؟؟؟

هنگامی که میخواهید یک استراتژی را متوقف کنید باید به آنچه که ممکن است تمرکز ترکیب اصلی و راهبردی را برهم بزند سخت توجه کنید.

در این استراتژی به دلیل جان بالای نیروی اصلی این کار به راحتی میسر نمیشود همچنین از طریق بالون ها در حال پشتیبانی هستند.

خب در اینجا ما تعدادی آیتم جهت مقابله خواهیم داشت :

  • – دشمن اصلی لاواهاندها بدون شک ایردیفینس ها می باشند که معمولا بازیکن در این استراتژی راهی برای سریع رسیدن به آنها میگردد و آن مسیر انتخاب حمله کننده است ، پس ایردیفینس های در در مکانی مناسب و بدور از دسترس آسان بگذارید.
  • – از طریفی بالون ها تقریبا کند و آسیب پذیر می باشند.

خب کارهایی که باید انجام دهیم :

الف) انتخاب مکان مناسب ایردیفینس

معمولا اتکر حداقل یکی از ایردیفینس های شما را با دو اسپل رعد و یک زلزله از بین می برد) یا اگر امکانش باید ایردیفینس دیگری را با استفاده از کویین واک نیز نابود میکند.

خب شما در مقابل از دست رفتن حداقل یکی از ایردیفینس هایتان عاجز هستید و ناچار هستید که این اتفاق برای دهکده شما بیوفتد.

همیشه برای ناکام گذاشتن استراتژی های هوایی سعی کنید ایردیفینس های خودرا به صورت پراکنده در اطراف مپ و مکان مناسب جایگذاری کنید ؛ به طوری که دسترسی آسان به آنها وجود نداشته باشد.

که حداقل حریف نتواند از هاگ رایدر و کویین واک برای نابودی آنها استفاده کند.

همچنین ایردیفینس ها نباید به صورت متمرکز و نزدیک به هم در مرکز مپ حضور داشته باشند. زیرا در ابتدا به نیروهای حریف دسترسی و امکان آسیب رسانی را ندارند و ممکن است احتمال شکست شما بالاتر برود.

ایردیفینس ها مطابق مپ شما باید تقریبا به این صورت در چهار طرف مپ حضور داشته باشند :

خب اگر شما بالای تان هال لول ۱۰ هستید میتوانید اینفرنوتاور خود را در حالت چند هدفه بگذارید و چون احتمال مردن لاواهاندها وجود دارد و همچنین لاواپاپها سریعا از بین می روند و این نیز برای از بین بردن بالون های نفوذی بهتر است.

ب) دفاع در هسته

شما باید از نفوذ بالون ها و لاواهاندها به هسته مپ خود جلوگیری کنید زیرا نفوذ به مرکزی که تان هال در آنجا باشد برابر با شروع احتمالی شکست است.

ج) دفاع با استفاده از ایرسوییپر

اگر واقع بین باشیم شما هم مطمئنا قبول دارید که بیشتر کلشرها تمرکز خاصی بر روی ایرسوییپر ندارند و شاید اولویت اخر آپدیتهایشان این آیتم باشد.

اما این منبع هوا کمک خوبی در استراتژی لالون با عقب راند لاواهاندها نسبت به سرعت و اسیب پذیری پائینشان برای شما ایفا میکنند. هربار عقب راندن برابر سلب مدتی زمان و امکان اسیب بیشتر خواهد بود.

بهترین بازده این دفاعی (البته وابسته به چیدمان و نوع مپ) در کنار ایردیفینس ها میسر است زیرا این عقب راندن موجب دریافت آسیب بیشتر از سوی ایردیفینس خواهد بود.

د) دفاع با استفاده از بمب های هوایی

بمب های هوا نیز نقشی مهم در دفاع های هوایی دارند. این بمب ها اگر در اغاز به بهترین شکل در مسیر لاواهاندها قرار بگیرند برگ برنده ای برای شما خواهند بود. این بمب ها به دو صورت Air Bomb و Seeking Air Mines در اختیار شما هستند.

خب مثلا در مپ بالا شاهد مسیر ورود احتمالی لاواهاندها به سوی ایردیفینس ها هستید که بمب های هوایی را شما باید در مسیر آنها قرار دهید تا مقداری از جان آنها کم شود و در نتیجه کار ایردیفینس ها برای نابودی سریعتر آنها آسان تر شود.

بهترین مکان های جای گذاری بمب هایی هوایی در مسیر ورودی لاواهاندها به سوی ایردیفینس ها می باشد که این مکان هارا در مپ شما مشخص شده است و یا میتوانید با ریپلای دفاع های هوایی خود بهترین مکان را پیدا کنید.

ه) دفاع با استفاده از هیدن تسلاها

جای گذاری هیدن تسلاها در گوشه های مناسب مپ میتوانید برای جلوگیری از کسب سه ستاره حریف مخصوصا در کلن وارها ،مفید واقع شود.

بهترین مکان حضور هیدن تسلا در گوشه های مپ می باشد. تسلاها میتوانند در از کم کردن مقدار قابل توجهی از جان بالون ها مفید باشند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد ، مثلا ؛ در برخی از اتک ها شما همه ساختمان های دفاعی حریف قدرتمندی را نابود کرده بودید و شایدهم فقط تعدادی نیرو برای شما با باقی مانده بود که منتظر سه ستاره نیز بودید اما ناگهان هیدن تسلا از زیرزمین در مپ حضور پیدا میکند و باعث از بین رفتن نیروهای شما میشود و تفاوت بین یک سه ستاره شیرین و یک دوستاره حسرت آور میشود.

در این استراتژی هیدن تسلاها برای از بین بردن لاواپاپ های حاصل از لاواهاندها بسیار عالی هستند.

و) دفاع با استفاده از ایکس بو

کمان های ایکس (X-Bows) میتوانند در حالت ها زمینی و هوایی تنظیم شود! ایکس بوها نیز تقریبا آسیب خوبی برای بالون ها و لاواپاپ ها میتوانند بزنند.

ز) نیروهای کلن کستل

و اما به یکی از عاملان اصلی شکست استراتژی لالون می رسیم. اگر نیروهای کلن کستل مناسب باشد صددرصد استراتژی حریف را با مشکل جدی مواجه میکند. من به شخصه برای مقابله با استراتژی لالون به شما داشتن تعدادی ویزارد را در کلن کستل خود به شما پیشنهاد میکنم.

آسیب جدی و مخرب ویزارها سریعا میتواند لاواهاندها را با مشکل مواجه کند. همچنین سعی کنید یک بیبی دراگون را با ویزاردها همراهی کنید تا این فرایند کامل اجرایی شود.

مپ های ضد استراتژی لالون برای تان هال ۱۰ تا ۱۱ !!!

خب در آخر امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید و برای شما سودمند واقع شده باشد. همچنین تعدادی مپ رو برای شما عزیزان همراه ایران کلش آماده کرده ایم :

*** مپ وار ضد استراتژی لالون برای استراتژی لالون در تان هال ۱۰ ***

*** مپ فارمینگ ضد استراتژی لالون برای تان هال ۱۰ ***

*** مپ وار ضد استراتژی لالون برای استراتژی لالون در تان هال ۱۱ ***

*** مپ فارمینگ ضد استراتژی لالون برای تان هال ۱۱ ***

دیدگاهتان را بنویسید