نقشه های مخصوص وار و فارمینگ تاون هال ۱۱ | کلش آف کلنز

توسط hackplus
می 3, 2018
1 دقیقه خواندن

نقشه های مخصوص وار و فارمینگ تاون هال ۱۱ | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

با سلام خدمت شما دوستان و کاربران عزیز امروز تصمیم گرفتیم مطلبی تحت عنوان ” نقشه های مخصوص وار و فارمینگ تاون هال ۱۱ ” رو برای شما عزیزان فراهم و نگارش کنیم . با ادامه مطلب حتما همراه باشید …

هم اکنون زمان طراحی یک بیس جدید فرا رسیده است . طرح تمام بیس هایی که اخیرا در اینجا بدان ها اشاره نموده ام بسیار محبوب شده  و توسط بسیاری از کلش بازان مورد استفاده قرار گرفته اند. بنا بر این من قصد دارم تا آخرین بیس های تاون ها یعنی ، نقشه های بیس وار و بیس فارمینگ را برای شما توضیح بدهم.

حالا ، تمام نقشه ها بروز هستند ! لذت ببرید ?

نقشه های مخصوص وار و فارمینگ تاون هال ۱۱

قبل از این که توضیحاتم را شروع کنم، می خواهم موضوع مهمی را به شما گوشزد کنم. اگر تصمیم دارید از بیس های ارائه شده در اینترنت استفاده کنید، باید بدانید که این طرح ها گاهی اوقات بسیار محبوب هستند، به طوری که سایر بازیکنان تکتیک هایی را فرا گرفته اند که به وسیله آنها می توانند به بیس شما ضربه زده و یا آن را نابود کنند. لذا پس از بر پا نمودن بیس هایتان، مطنئن شوید تا تله هایی را جهت محافظت از آنها به کار گرفته اید.

طرح وار تاون هال ۱۱

نقشه های مخصوص وار و فارمینگ تاون هال 11
th11-war-&-farming-base-layouts-1

یکی از مهم ترین مواردی که در این بیس باید در نظر شود این است که اطمینان حاصل کنید هر دو اینفرنو تاور در تاون هال ۱۱ به صورت چندحالته تنظیم شده باشند.

طرح بیس انتی ۳ ستاره تاون هال ۱۱

نقشه های مخصوص وار و فارمینگ تاون هال 11
th11-war-&-farming-base-layouts-2

این بیس دارای عملکرد بسیار خوبی است زیرا سبب می شود که ساختن قیف چندان آسان نبوده و Queen Charge معمولی فقط می تواند در بالاترین یا پایین ترین سمت بیس آغاز شود زیرا دسترسی به سمت چپ اینفرنو تاور های تک هدفه، به وسیله آرچر کویین امکانپذیر نیست. با این امکانات محدود به علاوه این واقعیت که طی گاهی اوقات مسیر می تواند بسیار دشوار باشد ، این بیس به خوبی در برابر اتک های ۳  مقاومت می کند.

علاوه بر این، این بیس به دلیل طرح متمایز خود به خوبی در برابر نیروهای ترکیبی Bowler و Witch مقاومت می کند.از آنجا که این بیس، به تازگی طرحریزی شده هنوز چندان رایج نیست و همین امر کار مهاجمان را برای طرح ریزی حملاتشان بر علیه شما دشوار می سازد. در این بیس، فارم هایی مانند فارم های X-Bow ، فارم های دفاع هوایی و الباقی فارم ها به عنوان فارم های دفاعی به یک عنصر کلیدی تبدیل شده اند.. به کار گیری چنین فارم هایی باعث ایجاد بخش های مرگباری می شود که  سبب می شود انواع خاصی از نیروها نتوانند از آن عبور کنند و و لذا مهاجمین باید از چیدمان خاصی در ارتش خود به منظور غلبه بر این فارم ها استفاده کنند که کار را برای آنها دشوار می سازد.

حتماً بخوانید  ترکیب عرشه بشکه گوبلین و راکت

مفهوم دفاعی این بیس ها به طور کامل به Eagle Artillery (توپخانه عقاب ) در مرکز و قلعه های کلن باز می گردد که با وجود لایه های دفاعی که در اطراف آن ها قرار گرفته اند به راحتی قابل تصرف نمی باشند.

طرح بیس وار تاون هال ۱۱ ضد Miner, Bowler , Valkyrie

نقشه های مخصوص وار و فارمینگ تاون هال 11
th11-war-&-farming-base-layouts-3

بیسی که در اینجا به شما پیشنهاد می کنم بیسی است که می تواند در نقطه شروع تاون هال نیز مورد استفاده قرار گیرد زیرا درون بیس به اندازه کافی عمیق است تا  مهاجم را وادار کند تا حمله خود را از این  جهت شروع نماید، زیرا ممکن است که مهاجم حمله خود را از جهتی دیگر آغاز نماید. در هر صورت این بیس تا حدی محافظت شده که توسط یک ارتش ضعیف از هم نمی پاشد. علاوه بر این ، این بیس دارای لوکیشن های . اینفرنو تاور  و X-Bow منحصربفردی است که باعث تحمیل فشار بر Queen Charge شده و قلمرو مرکزی نیز مانع از انهدام ساده هر قلعه می شود.

اگر به فکر راه اندازی یک اتک وار هستید، در اینجا می توانید بهترین تاکتیک های چیدمان ارتش را به همراه راهنمایی های اضافی که به شما کمک می کنند تا بتوانید ۳ ستاره را در کلن وار به دست آورید،مشاهده نمایید.

 

طرح بیس فارمینگ دارک اکسیر تاون هال ۱۱

نقشه های مخصوص وار و فارمینگ تاون هال 11
th11-war-&-farming-base-layouts-4

با این بیس و با استفاده از منبع دارک اکسیر از دارک اکسیر خود محافظت کنید.

علاوه بر این، شما با مشاهده قسمت هایی از جزیره که دور تا دور بیس را فرا گرفته اند به این نتیجه خواهید رسید که ساخت یک قیف در مرکز ان می تواند باعث شلوغ شدن زمینه شده و در زمان حمله نیز ممکن است باعث سردرگمی شود.

حتماً بخوانید  بهترین زمان غارت، بعد از آپدیت است

طراحی بیس افزایش کاپ آنتی ۲ ستاره تاون هال ۱

نقشه های مخصوص وار و فارمینگ تاون هال 11
th11-war-&-farming-base-layouts-5

این بیس افزایش کاپ می تواند با یک مفهوم ساده اما موثر در لیگ افسانه ای ، فوق العاده کاربردی باشد.

حمله از سمت چپ با اینفرنو تاور، محاصره تاون هال با X-Bows و حتی زمانی که مهاجم تاون هال را تصاحب کند، برای کسب دو ستاره کافی نیست …

اما حمله از سمت راست دارای امتیاز کافی برای کسب ۱ ستاره  است، لکن هیچ فرصتی برای ساخت قیف برای ورود به درون منطقه تاون هال وجود ندارد.

اغلب اوقات مهاجمینی که از سمت چپ حمله می کنند شکست می خورد، بنابراین شما می توانید پیروزی هایی را به واسطه دفاع به دست آورید ( البته اگر دفاع خود را به خوبی ارتقا داده باشید !!).

اگر به فکر افزایش کاپ خود هستید، من  در اینجا برای شما تاکتیکهای چیدمان صحیح ارتش و راهنمایی های اضافی را ارائه می کنم که می تواند برای افزایش کاپ مفید باشند

طرح بیس هایبرید تاون هال ۱۱

نقشه های مخصوص وار و فارمینگ تاون هال 11
th11-war-&-farming-base-layouts-6

این بیس به شما کمک خواهد کرد تا در آن واحد هم از کاپ ها و هم دارک اکسیر خود محافظت نمایید.

سمت پایین به خوبی در برابر استراتژی های محبوب مانند بالن ها ( همراه با جاروکش هوا ) ، Bowlers ( جاینت بمب ) و Queen Charge ( اینفرنو تاور تک هدفه ) دارای عملکرد خوبی است .

و اما سمت بالا به راحتی قابل دستیابی است ولی در عین حال اجازه ایجاد قیف به سمت مرکز بیس را نداده و اتک در همین جا شکست خواهد خورد.

نتیجه گیری

همانطور که در ابتدا ذکر شد، اگر شما یک بیس حلقوی دارید، بهتر است که ان را کنار بگذارید – چون این بیس، دیگر به هیچ وجه آپدیت نیست و به راحتی آسیب دیده و از هم می پاشد . پس بهتر است از یکی از بیس های تازه و آپدیت شده ای که ذکر شد استفاده کنید. به خصوص بیس فارمینگ که به صورت دارک اکسیر فارمینگ به خوبی عمل خواهد کرد.

 

موفق و پیروز باشید .

با تشکر از خانم دوست پژوه برای تهیه این مطلب .

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید