معرفی دک بی بی گاب در کلش رویال | کلش آف کلنز

توسط hackplus
آوریل 30, 2018
1 دقیقه خواندن

معرفی دک بی بی گاب در کلش رویال | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دک بی بی گاب بیشتر یک ترکیب هوایی است ، در این ترکیب از کارت هایی چون گوبلین ، بچه اژدها ، مینیون و … استفاده شده و این ترکیب در دفاع و حمله عملکرد بسیار خوبی دارد و می توانید به کمک آن تاج های حریف را از پای درآورید . این ترکیب بیشتر در آرنا های ۱ تا ۸ مورد استفاده قرار میگیرد اما می توانید از آن در آرنا های بالاتر نیز استفاده کنید .

معرفی دک بی بی گاب در کلش رویال

معرفی دک بی بی گاب در کلش رویال
bdmg-clash-royale-deck-1

استفاده به موقع هر کارت

ابتدا باید صبر کنید تا حریفتان حمله را شروع کند . همچنین توجه داشته باشید که تا هنگام پر شدن اکسیر بار ، هیچ نیرویی در زمان رها نکنید .

حریف از هر جایی شروع کرد (که معمولا در کاپ های ۶۰۰ – ۸۰۰) اول از Goblin Hut یا سربازخانه استفاده میکند شما در همان مسیر Goblin hut خودتان را قرار دهید تا تمرکز حریف به سمتی که شما شروع به دفاع کرده اید جلب شود . تا میتونید از Goblin Sprite نیز استفاده کنید تا حریف بیشتر حواس اش به سمت شما باشد و اکسیر بیشتری مصرف کند.

اکنون از سمت دیگری که حریفتان هیچ چیزی برای دفاع کردن از خود ندارد، Baby Dragon را رها کنید و پشت سر آن مینیون ها را رها کنید.

اگر دیدید سمتی که حریف حمله را آغاز کرده دچار مشکل شده، از Goblin Sprite برای مقابله با مینیون ها، Skeleton army برای مقابله با پرنسس و جاینت و مینی پکا، از والکری برای مقابله با ویچ یا بربر استفاده کنید.

حتماً بخوانید  ترکیب عرشه بشکه گوبلین و راکت

خب حالا وقتی که حریف برای بچه اژدها و مینیون های شما نیرو فرستاده است، بهترین کار استفاده از Goblin Barrel است. بهتر است این کارت رو به سمت برجی بفرستید که میزان سلامتی کمتری دارد.

این کار را تا جایی ادامه دهید که میزان سلامتی برج های حریف به کمترین مقدار خود برسد و نابود شوند. در نتیجه حریف شما تمامی تمرکز خود را صرف دفاع در برابر نیرو های شما می کند.

دقایق پایانی در دک بی بی گاب

همانطور که میدانید، یک دقیقه پایانی بازی سرعت ساخت اکسیر ۲ برابر می شود و بهترین وقت برای نابود کردن برج های حریف است.

زیرا که حریف دقایق پایانی نیروهای بیشتری میفرستد و زمین بازی کمی شلوغ می شودر، استفاده از بچه اژدها و مینیون تنها جنبه دفاعی دارد و اینجاست که کارایی Goblin Barrel و Fireball بیشتر می شود. (اگر شما کارت Rocket را داشتید حتما از آن استفاده کنید)

۳۰ ثانیه آخر نبرد

در ۳۰ ثانیه آخر که برنده مشخص می شود ، شما باید تا میتونید از Fireball و Goblin Barrel برای ضعیف ترین ساختمان حریف استفاده کنید و کار را به راحتی تمام کنید . حتی اگر نتیجه برد نبود و بازی مساوی شد و حریف در حال آسیب رساندن به ساختمان های شما بود . زیرا که شما میزان سلامتی ساختمان های حریف را به کمترین مقدار رسانده بودید ، با پرتاب یک Fireball, Goblin Barrel کار را تمام می کنید و پیروز نبرد می شوید.

حتماً بخوانید  معرفی دک لجندری برای آرنا ۱۰

نکات ضروری

  • هیچ وقت از کارتی بی دلیل استفاده نکنید چون که در دفاع به مشکل بر میخورید .
  • توجه داشته باشید که اگر یکی از ساختمان های حریف نابود شد ، شما به ساختمان اصلی یعنی تخت پادشاهی حمله ور نشوید و حمله به برج دیگر را آغاز کنید .
  • تا لحظات آخر بازی دست از حمله و دفاع کردن بر ندارید.
  • حتما بعد از نابودی Goblin Hut یکی دیگر بسازید . این کار حمله را برای حریف سخت میسازد .
  • اگر حریف از پرنس استفاده کرد ، صبر کنید تا به نزدیکی ساختمان برسد و سپس از Skeleton Army و والکری استفاده کنید .
  • از Goblin Sprite در کنار Goblin hut استفاده کنید .
  • وقتی اکسیر بار شما ۲ عدد اکسیر داشته باشد و شما در آن هنگام کارت گوبلین نداشتید ، صبر کنید تا مقدار اکسیر شما به حداقل ۶ عدد اکسیر برسد .
  • میتوانید به جای والکری از شوالیه و به جای Fire ball از Rocket استفاده کنید.

هر گونه سوال ، اگر در رابطه با دک بی بی گاب و چه دیگر مطالب بنده سوالی دارید ، میتوانید در قسمت نظرات همین مطلب با ما در میان بگذارید !

شما میتوانید اخبار و دک های کلش رویال را از این دسته و کانال تلگرامی ما دنبال نمایید !

موفق و پیروز باشید !

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید