اخبار کلشدسته‌بندی نشده

دانلود بازی Beat Racer برای اندروید | کلش آف کلنز

دانلود بازی Beat Racer برای اندروید | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

بازی Beat Racer یک بازی جذاب و اعتیاد آور از سبک بازی های موزیکال و فانتزی ست و شما در ادامه این مطلب می توانید نقد و بررسی بازی Beat Racer را مشاهده کنید و درباره این بازی جذاب و مهیج صحبت کنید و جدید ترین نسخه این بازی را در دو نسخه مود شده و عادی از سرور های قدرتمند هک پلاس در انتهای مطلب دریافت کنید ، با ادامه مطلب همراه باشید …

دانلود بازی Beat Racer برای اندروید

بازی Beat Racer یک ویدئو گیم بسیار جذاب و مهیج و اعتیاد آور است که نسخه جدید آن به تازگی در گوگل پلی منتشر شده و به همین دلیل هم ما در هک پلاس تصمیم گرفتیم این بازی را به شما عزیزان معرفی کنیم . این بازی توسط استودیو بازی سازی ZPLAY Games ساخته شده و در سبک بازی های موزیکالی قرار می گیرد . شما با نصب این بازی می توانید خود را سرگرم کرده و از موزیک های ساخته شده توسط خودتان لذت ببرید . با برنده شدن در مسابقات می توانید ماشین ها و مراحل جدید را باز کرده و به ادامه بازی بپردازید . این بازی هم همانند بازی های دیگر برای بروزرسانی ها نیاز به اینترنت دارد ، اما با اجرای آفلاین هم مشکلی را در پیش رو نخواهید داشت .

بازی Beat Racer
بازی Beat Racer

از جذابیت ها و قابلیت های این بازی ، میتوان به : وجود ماشین های متنوع ، وجود مراحل زیاد ، موزیک های زیبا و گیم پلی جذاب و اعتیاد آور اشاره نمود . همچنین بازی Beat Racer دارای امتیاز بسیار خوب ۴٫۵ از ۵ در میان میلیون ها دانلود و دریافت هست و از محبوبیت بسیار زیادی در میان کاربران برخوردار است .

حتماً بخوانید  چک کردن میزان منابع در کالکتور ها

تصاویری از بازی Beat Racer :

دانلود بازی Beat Racer برای اندروید
بازی Beat Racer

بخش دانلود

دانلود جدیدترین نسخه بازی Beat Racer

دانلود نسخه مود شده بازی Beat Racer


هرگونه سوال و پرسش های خود درباره این بازی را می توانید از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید .

موفق و پیروز باشید .

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید