دسته‌بندی نشدههک کلش

بررسی تغییرات آپدیت جدید کلش آو کلنز

هک کلش

تمامی تغییرات آپدیت جدید کلش آو کلنز

متعادل سازی و بالانس نیروها در آپدیت آگوست

بر اساس توضیحات و اخباری که از سوی کمپانی بزرگ سوپر سل رسیده، به زودی آپدیت جدیدی از بازی محبوب کلش آو کلنز ارائه خواهد شد که این موجب پراکنده شدن شایعاتی مانند افزوده شدن تون هال ۱۲ و غیره در سایت های مختلف شد.اما آنچه که سازندگان بازی اعلام کرده اند این است که آپدیت جدید نوعی بالانس و ایجاد تعادل نیروها می باشد و تغییرات چندانی را شاهد نخواهیم بود.در این مقاله بصورت کامل تغییراتی را که در آپدیت ماه جاری (شهریور-آگوست) شاهد خواهیم بود را به صورت کامل ذکر نمودیم و چنانچه اخبار جدیدی اعلام شود،در همین صفحه درج خواهد شد.

بررسی تغییرات آپدیت جدید کلش آو کلنز شهریورماه 95

سوپر سل برای ایجاد تعادل بیشتر برای تخریب نیروهای دفاعی دشمن، میزان آسیب دهی توپ ها یا کانون را از سطح ۱۱ به ۱۴ ارتقاء خواهد داد.به بیان ساده تر،با افزایش قدرت توپ ها،میزان تخریب آنها افزایش می یابد.

:: مورد حمله قرار گرفتن هیلر ها توسط نیروهای هوایی :

هیلر یا شفا دهنده با دمیدن روح تازه ای در وجود نیروهای جنگی، به عنوان یکی از مهمترین نیروهای مکمل محسوب می شود، مخصوصا هنگامی که پشت آرچر کویین یا بربرکینگ قرار میگیرد یک نیروی قدرتمند و ماورایی ایجاد می کند. بنابراین طبق تصمیمات گرفته شده از این پس هیلر توسط نیروهایی هوایی مورد حمله قرار گرفته و آسیب می بیند،و باید بیشتر مراقب تله های هوایی حریف باشیم.

.

بررسی تغییرات آپدیت جدید کلش آو کلنز شهریورماه 95

.

:: کاهش سرعت حرکت ماینر (معدنچی) :

سازندگان بازی اعتقاد دارند که سرعت حرکت ماینر ها بیش از حد زیاد میباشد زیرا آنها میتواند از طریق ساخت لانه های زمینی و ایجاد خسارت برای نیروهای دشمن، تخریب زیاد و سریعی را رقم میزنند و قدرت نفوذ بالایی دارند. بنابراین از سرعت حرکت آنها تا حدودی کاسته خواهد شد.

:: افزایش تعداد نیروها برای فعالسازی توپخانه ی عقاب :

اعتقاد طراحان بازی این است که توپخانه ی عقاب با سرعت و قدرت زیادی فعال میشود و اجازه ی مانور دادن به حریف گرفته میشود بنابراین از این پس فرصت بیشتری لازم است تا توپخانه فعال شود و نیز انعطاف بیشتری در مورد زمان پیاده کردن نیروها داخل مپ حریف داده شده است.

دیدگاهتان را بنویسید