آپدیت کلش اف کلنز در راه است!! سوپرایزهای پیش رو لو رفت!

توسط hackplus
آوریل 17, 2017
1 دقیقه خواندن

خب همانطور که میدانید تنها چند روز تا شروع سال نو چینی باقی است و لحظاتی قبل بلاگ رسمی کلش رویال چین در پی اطلاعیه ای از سوپرایزهای سوپرسل برای این روز خبر داد!! اما این همه ماجرا نیست و خوشبختانه یا بدبختانه تیم ما موفق شد تا با رمزگشایی سورس بازی ، برای اولین بار در بین مراجع کلشی داخلی و خارجی دست به انتشار آنها بزند!!

بقیه در ادامه مطلب

سوپرایزهای آینده سوپرسل برای کلش اف کلنز!!

همانطور که گفته شد ، میتوان گفت که تیم ایرانکلش برای اولین بار در بین تمامی مراجع کلشی داخلی و خارجی توانست تا با شکستن قفل پیچیده سورس های کلش اف کلنز بتوانید پی به اطلاعات مهمی از آینده این بازی ببرد!!

طبق اطلاعات بدست آمده ، پیشنهادات بسیار ویژه و شگفت انگیز ، ساختمان ها ، تله ها و همینطور دفاعی جدیدی در انتظار این بازی میباشد که البته متاسفانه تاکنون تاریخ معرفی هی یک از آنها بور دقیق مشخص نیست و تیم ما درحال تلاش برای بدست آوردن این بخش از اطلاعات میباشد!

دفاعی جدید دارک تاور و ایر بلستر در راه کلش اف کلنز!!

اما همانطور که در تصاویر بالا زیر مشاهده میکند ، نامی نا آشنا در انتهای لیست به چشم میخورد که به عنوان یک پیشنهاد ویژه (مانند پیشنهاد ویژه بمب تاور) نام برده شده است!!

پس از جست وجوهای فراوان تیم در سورس بازی ، نهایتا به فایلی دست یافت که نشان میدهد ساختمان دفاعی جدیدی به نام دارک تاور(Dark Tower) به زودی به بازی خواهد آمد. اما علاوه بر آن ، دفاع دیگری نیز به نام ایر بلستر (Air Blaster) در سورس بازی موجود است که ماهیت عملکرد آن هنوز مشخص نیست ولی مطمعنا مربوط به نیروهای هوایی خواهد بود!!

البته لازم به ذکر است که تاریخ معرفی این دو دفاعی و عملکرد دقیقشان همچنان نامشخص بوده و تیم ما در حال رمزگشایی آن میباشد!!

آپدیت کلش اف کلنز در راه است!! سوپرایزهای پیش رو لو رفت!! - ایران کلش بروزترین مرجع بازی های آنلاین و استراتژیک

ساختمان جدید؟! مینی اسپل فکتوری در راه کلش اف کلنز!!

از دیگر اطلاعات لو رفته از سورس بازی ، میتوان به ساختمان جدید مینی اسپل فکتوری اشاره نمود که بنظر میرسد با معرفی آن هیجان تازه ای به بازی افزوده شود چراکه به همراه آن سه اسپل بسیار هیجان انگیز نیز به بازی خواهند آمد که در ادامه بطور مفصل به برسی آنها خواهیم پرداخت!!

مینی اسپل فکتوری که در تان هال ۸ قابل دسترسی خواهد بود ، به همراه سه اسپل کند کننده (slow) ، محافظ (shield) و افزایش سرعت دفاعی (defence boost) به بازی خواهد آمد که میتواند اطلاعات بیشتر این اسپل فکتوری جدید را در زیر مشاهده نمایید :

آپدیت کلش اف کلنز در راه است!! سوپرایزهای پیش رو لو رفت!! - ایران کلش بروزترین مرجع بازی های آنلاین و استراتژیک

سه اسپل جدید در راه کلش اف کلنز!!

همانطور که در بالا نیز گفتیم ، سه اسپل سپل کند کننده (slow) ، محافظ (shield) و افزایش سرعت دفاعی ها (defence boost) با معرفی مینی اسپل فکتوری به بازی افزوده خواهند شد که البته هر سه ی آنها از نوع اسپل اکسیری میباشند که میتوانند اطلاعات دقیق تر آنها را در زیر مشاهده فرمایید!! باتوجه به اسامی اسپل ها ، پیش بینی میشود تغییرات جدیدی در بازی برای استفاده از انها داده شود.

(البته لازم به ذکر است که تاریخ دقیق معرفی آنها بطور دقیق مشخص نیست و سایت ایرانکلش هیچگونه تاریخی را برای معرفی آنها مشخص نکرده است!!)

آپدیت کلش اف کلنز در راه است!! سوپرایزهای پیش رو لو رفت!! - ایران کلش بروزترین مرجع بازی های آنلاین و استراتژیک

تله های جدید ، بزودی در کلش اف کلنز!!

اما علاوه بر موارد ذکر شده در بالا ، تیم ما به دو تله ی جدید نیز در سورس بازی دست یافته است که یکی از آنها هوایی و دیگری زمینی میباشد. مگا ایر بمب (Mega Air Bomb) و بمب کند کننده (Slow Bomb) ، دو تله ی جدیدی هستند که باید شاهد معرفی آنها در آینده ای نزدیک باشیم!!

اما نکته ی بسیار مهم درباره تله کند کننده (Slow Bomb) این است که بر طبق اطلاعات سورس ، این تله برای مناسبتی خاص دربازی فعال خواهد شد که هنوز اطلاعات دقیق آن مشخص نیست.

همچنین شما میتوانید اطلاعات استخراج شده از سورس بازی از این این دو تله ی جدید را در زیر مشاهده نمایید :

آپدیت کلش اف کلنز در راه است!! سوپرایزهای پیش رو لو رفت!! - ایران کلش بروزترین مرجع بازی های آنلاین و استراتژیک

دیدگاهتان را بنویسید