اخبار کلش

آپدیتی بزرگ در راه است کلش اف کلنز

آپدیتی بزرگ در راه است!

چند روزیست خبرهای خوشی از سوی سوپرسل دریافت میکنیم. گویا سوپرسل بعد از این همه وقت میخواهد تاوان اشتباهاتش را پس بدهد! امروز پیش نمایش های جدیدی از آپدیت بعدی بازی کلش آف کلنز از طرف سوپرسل به نمایش در آمد. این پیش نمایش ها نشان دهنده آپدیتی بزرگ را به ما میدهند. بسیاری از پلیرهای این بازی دوباره مشتاق بازی کردن شدند، البته تابستان در راهه و خب سوپرسل واقعا به موقع به خودش اومد تا دوباره ما پلیرها بتونیم در اوقات فراغت از بازی کردن لذت ببریم. در ادامه اخبار و پیش نمایش این آپدیت را مطالعه کنید.

بعد از اولین خبر راجب اضافه شدن چالش دوستانه به بازی، اولین پیش نمایش رسمی آپدیت می ۲۰۱۶ بازی عرضه شد.

بقیه در ادامه مطلب

اما کمی درباره چالش دوستانه توضیح بدیم:

آپدیتی-بزرگ-چالش

چالش دوستانه این فرصت را به هم کلنی ها میده تا به هم دیگر اتک بدهند، برای تمرین، رقابت، یا فقط لذت بردن. چالش های دوستانه نامحدود هستند و خرجی ندارند و نیرو، اسپل، نیروهای کلن کسل، اسپل و تله ها رو مصرف نمیکنند. همچنین قهرمانان شما آسیبی نخواهند دید. بعلاوه شما منابع، ترافی یا جایزه دیگری در صورت برد، بدست نمی آورید.

درخواست کردن چالش دوستانه:

برای دعوت کردن هم کلنی خود برای اتک به دهکده تان، به دنبال دکمه جدید “Challenge” در بالای قسمت چت کلن بگردید. شما میتوانید از چیدمان فعال خود یا از چیدمان های ذخیره شده دیگرتان (شامل چیدمان های کلن وار هم میشود) برای چالش استفاده کنید. در ادامه یک متن دلخواه وارد کنید (یا میتوانید متنی نفرستید تا از متن پیش فرض استفاده شود) و به راحتی درخواست خودتان را به چت کلن بفرستید تا قابل مشاهده برای هم کلن های شما باشد. به همین راحتی!

هر موقع که ارسال شد، هم کدام از هم کلنی هایتان میتوانند چالش را بپذیرند و به چیدمان انتخابی شما اتک بزنند. نگران نباشید، آنها نمیتوانند منافع یا ترافی شما را بدزدند. هر نیرویی که در کلن کسل شما وقتی که درخواست چالش را دادید، قرار داشته باشد، به عنوان نیروهای مدافع عمل می کنند. اما نگران نباشید آنها را هم از دست نخواهید داد.

پذیرفتن چالش دوستانه:

وقتی که شما یک چالش دوستانه را میپذیرید، با نیروهای فعلی تان به دهکده هم کلنی تان اتک میزنید. هر چیزی که در اتک مصرف کنید، بعد از اتمام اتک به شما بازخواهد گشت، پس عقب نکشید!

#۱ پیش نمایش رسمی شماره یک (چهارشنبه ۹۵/۲/۲۹)

تون هال ۱۱

اضافه شدن سطح های جدید برای موارد زیر:

  • کنون (سطح ۱۴)

آپدیتی-بزرگ-کنون

  • لاوا هاند (سطح ۴)

آپدیتی-بزرگ-لاوا

  • بالون (سطح ۷)

آپدیتی-بزرگ-بالون

در تون هال ۱۱ اتک های هوایی محبوبیت خود را از دست دادند و سوپرسل امیدوار است که با اضافه کردن سطح جدید برای لاوا هاند و بالون بتواند اتک های هوایی را احیا کند.


تون هال ۱۰+

  • فضای استقرار بولر از ۸ به ۶ کاهش یافت.

بولرها به عنوان نیروی جدید زیاد پر طرفدار نبودند و شاید یکی از دلایل حجم زیادی بود که اشغال میکرد. با داشتن سایز کمتر، شانس بیشتری برای استفاده شدن توسط پلیرها را خواهند داشت.


تون هال ۷+

  • سطح بندی شدن تله فنری (از ۱ تا ۴)

آپدیتی-بزرگ-تله-فنری

با اضافه شدن سطح بندی تله فنری این امکان به وجود خواهد آمد تا با آپگرید این تله بتوانید از شر تعداد بیشتری از نیروهای حریف شوید. همانطور که میدانید این روزها بسیاری از تاپ پلیرها از ترکیب والکری استفاده می کنند و باید این نکته را در نظر بگیرید که هر چقدر اتک با این ترکیب راحت باشد، به همان اندازه دفاع در برابرش سخت خواهد بود. برای همین سوپرسل امیدوار است با آپگرید کردن تله فنری بتوانید راحت تر در برابر این جور ترکیب ها دفاع کنید و تعداد بیشتری والکری را به هوا پرتاب کنید.

سایر تغییرات

  • ابزار حالت ویرایش چیدمان: دسته ای از ابزارها در اختیار شما قرار خواهد گرفت که کار ویرایش چیدمان را آسان تر میسازد.

آپدیتی-بزرگ-ویرایش-چیدمان

  • قابلیت دونیت نیروها و اسپل هایی که کاملا آماده شدند ولی به دلیل پر بودن آرمی کمپ و ظرفیت اسپل فکتوری، بیرون نیامدند.
  • تغییر در ترتیب ساخت نیروها یا اسپل ها با کشیدن آنها (دیگر نیازی به کنسل کردن ساخت آنها برای تغییر ترتیب نیست. با عوض کردن جای آنها، ترتیب ساخت هم عوض خواهد شد.)
  • برای اتمام ساخت نیرو یا اسپلی که میخواهید دونیت کنید، میتوانید مستقیما در صفحه مخصوص دونیت جم بزنید.
  • وار لاگ (صفحه حاوی اطلاعات کلن وارهای اخیر) برای تمامی افراد حتی آنانی که عضو کلن نباشند، قابل مشاهده است. مگر اینکه گزینه نمایش عمومی را در تنظیمات کلن غیرفعال نمایید.
  • پیشنهادات بیلدر: بر روی اطلاعات بیلدر بزنید تا آپگریدهای پیشنهادی آن را ببینید و انتخاب کنید تا بیلدر دست به کار شود.
  • تعداد تماشاگرانی که به صورت زنده اتک هاى وار و چالش هاى دوستانه را تماشا می کنند، بصورت عددى قابل نمایش خواهد بود.
  • اضافه شدن دکمه جدید در چت کلن برای رکوئست به صورت مستقیم (دیگر نیازی به پیدا کردن کلن کسل برای رکوئست دادن ندارید.)

موارد لو رفته

  • جاینت سطح ۸
  • وال برکر سطح ۷
  • دارک اسپل فکتوری سطح ۴ (اضافه شدن دارک اسپل جدید)

آپدیتی-بزرگ-جاینت8-وال7

dark-spell-factory-level-4-1024x493

دیدگاهتان را بنویسید