اخبار کلشدسته‌بندی نشده

آموزش Trader – بهترین معاملات و پیشنهادات | کلش آف کلنز

آموزش Trader – بهترین معاملات و پیشنهادات | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

با سلام خدمت شما دوستان و کاربران عزیز ، با توجه به اطلاعات کم کاربران مون ، امروز تصمیم گرفتیم مطلبی درباره Trader ( تاجر ) تحت عنوان ” آموزش Trader – بهترین معاملات و پیشنهادات ” رو برای شما عزیزان فراهم و نگارش کنیم . با ادامه مطلب حتما همراه باشید …

آموزش Trader – بهترین معاملات و پیشنهادات

تاجر تازه ترین کاراکتر و شخصیت در کلش آف کلنز است که انجام معاملات روزانه را به شما پیشنهاد می کند ؛ این معاملات می توانند خوب یا بد باشند ، بنابراین من  تصمیم گرفته ام تا در اینجا تمام معاملاتی را که تاجر به شما ارائه می دهد بیان نموده و بگویم کدامیک از آنها خوب و کدامیک بد هستند و علاوه بر این ، در چه شرایطی یک معامله می تواند برای شما مناسب و موثر باشد .

اطلاعات عمومی Trader

تاجر دقیقا برای شما دو کار را انجام می دهد : فروش اقلام جادویی در ازای جم ( Gem ) و علاوه بر این تاجر گاهی اوقات این ایتم های جادویی را به صورت رایگان به شما ارائه می کند . تمام معاملاتی که تاجر ارائه می کند کاملا تصادفی هستند و آیتم های جادویی رایگان نیز به صورت کاملا تصادفی برای شما آماده می شوند . بنابراین از آنجا که هیچ لیست از پیش مشخص شده ای از معاملات وجود دارد چک کردن روزانه کلن تان برای اینکه چیزی را از دست ندهید بسیار مهم است .
یکی از مهم ترین چیزهایی که باید در معامله با تاجر بدانید این است که ایتم های جادویی که دریافت می کنید همانند آیتم های جادویی پکیج events & Value در Clan Castle نمی باشند.

چرخه معامله با Trader

معاملاتی که توسط تاجر ارائه می شوند دارای یک چرخه ، ۲۸ روزه هستند، بنابراین می توانید حدس بزنید که چه ایتم هایی در روزهای بعد به شما پیشنهاد خواهد شد و لذا بر اساس آن پلن خود را برنامه ریزی کنید. در زیر یک نمونه از چرخه ۲۸ روزه پیشنهادات ارائه شده است

 

روز پیشنهاد اول پیشنهاد دوم پیشنهاد سوم
۱ روز معجون تمرین ( رایگان ) معجون منابع  معجون بیلدر
۲ روز معجون تمرین معجون منابع  حلقه دیوار ( x2 )
۳ روز معجون تمرین معجون منابع  معجون قدرت
۴ روز معجون تمرین معجون منابع  معجون بیلدر
۵ روز معجون تمرین معجون منابع  انگشتر دیوار ( x2 )
۶ روز معجون تمرین معجون منابع  کتاب جنگ
۷ روز معجون تمرین معجون منابع  حلقه دیوار ( x2 )
۸ روز معجون تمرین ( رایگان ) معجون منابع  معجون قدرت
۹ روز معجون تمرین معجون منابع  معجون بیلدر
۱۰ روز معجون تمرین معجون منابع  حلقه دیوار (x2)
۱۱ روز معجون تمرین معجون منابع  کتاب اسپل
 ۱۲ روز معجون تمرین معجون منابع  حلقه دیوار (x2)
۱۳ روز معجون تمرین معجون منابع  حلقه دیوار (x5)
۱۴ روز معجون تمرین معجون منابع  معجون بیلدر
۱۵ روز معجون تمرین ( رایگان ) معجون منابع  حلقه دیوار (x2)
۱۶ روز معجون تمرین معجون منابع  کتاب ساختمان
۱۷ روز معجون تمرین معجون منابع  حلقه دیوار ( x2 )
۱۸ روز معجون تمرین معجون منابع  معجون قدرت
۱۹ روز معجون تمرین معجون منابع  معجون بیلدر
۲۰ روز معجون تمرین معجون منابع  حلقه دیوار ( x2 )
۲۱ روز معجون تمرین معجون منابع  کتاب جنگ
۲۲ روز معجون تمرین ( رایگان ) معجون منابع  حلقه دیوار ( x2 )
۲۳ روز معجون تمرین معجون منابع  معجون قدرت
۲۴ روز معجون تمرین معجون منابع  معجون بیلدر
۲۵ روز معجون تمرین معجون منابع  حلقه دیوار ( x2 )
۲۶ روز معجون تمرین معجون منابع  کتاب طلسم  
۲۷ روز معجون تمرین معجون منابع  حلقه دیوار ( x2 )
۲۸ روز معجون تمرین معجون منابع   کتاب هیرو

 

از انجا که هر کتاب فقط یکبار در هر چرخه ظاهر می شود، شما به راحتی می توانید مکان خود را در لیست پیدا کنید.

قیمت آیتم های تاجر

آموزش Trader - بهترین معاملات و پیشنهادات
the-trader-guide-good-bad-deals-1

در این قسمت من تمام قیمت ها را آماده کرده ام و به شما می گویم که کدام یک از محصولات خوب هستند و کدام یک از آنها نیستند

حتماً بخوانید  ۹ نکته برای محافظت بهتر از منابعتان

معجون منبع ( ۱۱۵ جم )

برای اینکه بتوانید تمام مجموعه های خود را به صورت دستی ارتقا دهید، باید هزینه کنید (بسته به تعداد جم های موجود در هر یک از لول های مختلف تاون هال):

تاون هال ۱۰ و ۱۱: ۲۳۰ جم
تاون هال ۹: ۲۰۰ جم
تاون هال ۸: ۱۸۰ جم
تاون هال ۷: ۱۵۰ جم
تاون هال ۶ و پایین تر: ۱۲۰ جم و کمتر

همانطور که می بینید، این معامله با ارتقای سطح تاون هال – بهتر و بهتر می شود، تا زمانی که شما بتوانید تمام مجموعه ها را  در تاون هال خود داشته باشید. هنگامی که لیست بالا نگاه کنید، به راحتی می فهمید که چرا تاجر برای تاون هال ۸ و لول های پایینتر در دسترس نبود. در حقیقت، شما هرگز نباید از جم ها برای خرید منابع استفاده کنید  زیرا این بدترین روش است، بنابراین من قیمت ارتقا را با قیمت خرید منابع به وسیله جم مقایسه نمی کنم، اما به شما می گویم که چه مقدار منابع را می توانید از طریق ارتقا به دست آورید ( حداکثر تعداد):

تاون هال  ۱۰ و ۱۱: ۵۸۸ کیلوگرم گلد و اکسیر + ۷۲۰۰  دارک اکسیر
تاون هال  ۹:   : ۵۸۸ کیلوگرم گلد و اکسیر + ۴۸۰۰ دارک اکسیر
تاون هال  ۸:   : ۵۰۴ کیلوگرم گلد و اکسیر + ۱،۱۶۰ دارک اکسیر

هنگامی که به این اعداد نگاه می کنید، به راحتی می توانید دریابید که  معجون تمرین به خودی خود هیچ ارزشی ندارد مگر اینکه در تاون هال ۱۰ همراه با دارک اکسیر به کار گرفته شود. فهرست اتک های اخیر خود را بررسی کنید و ببینید که برای داشتن چنین منابعی به چه تعداد اتک نیاز دارید . علاوه بر این خواهید دید که معجون تمرین به استثنای تاون هال ۱۰ در لول های پایین تر دارای چندان ارزشی نمی باشد.

معجون قدرت ( ۳۰۰ جم )

در ازای ۳۰۰ جم،  می توانید قدرت ارتش خود را برای ۱ ساعت به حداکثر برسانید . به نظرم نیاز به هیچ توضیح اضافی وجود ندارد.  خرید معجون قدرت به خودی خود چندان کاربردی ندارد اما پرداخت ۳۰۰ جم برای آن قطعا سبب می شود که برای استفاده از آن جای هیچ شکی باقی نماند.

معجون بیلدر ( ۲۸۵ جم )

معجون بیلدر  سرعت بیلدرهای شما را برای یک ساعت تا ۱۰ برابر افزایش خواهد داد – پس هر بیلدر می تواند یک آپگرید را ۹ ساعت زودتر به پایان برساند ( در واقع عملکرد بیلدرها برابر خواهد بود با ارتقا ۱۰ ساعته منهای ۱ ساعت اجرای آنها). اگر بخواهید تمام جم هایتان را برای بیلدرها صصرف کنید، باید ۱۰۳ جم برای ۹ ساعت پرداخت کنید و ، ۳۶۷ جم نیز برای ۴۵ ساعت .، اما من قطعا این کار را انجام نمی دهم، زیرا معجون قدرت عملکرد هر یک از بیلدرها را ۹ ساعت سریعتر خواهد کرد نه تمام آنها را . بنابراین اگر از تمام بیلدرهای خود استفاده کنید به تعداد جم های زیر نیاز خواهید داشت

۱ بیلدر: ۱۰۳ جم
۲ بیلدر: ۲۰۶ جم
۳ بیلدر: ۳۰۹ جم
۴ بیلدر: ۴۱۲ جم
۵ بیلدر: ۵۱۵ جم

بنابراین معجون قدرت تنها زمانی کاربرد دارد که شما بیش از سه بیلدر را آپگریت کرده باشید و برای مدت زمانی بیش از ۱۰ ساعت از آنها استفاده کنید.

معجون تمرین ( ۲۵ جم )

به نظر شما یک ساعت ارتقا  با ۲۵ جم، معامله خوبی است؟ خوب باید ببینیم که هزینه ارتقا  بسته به میزان سربازخانه ها, اسپل ها،  هیروها و کارخانه ها چقدر تمام خواهد شد :

تاون هال ۱۱: ۵۵ جم
تاون هال ۹ و ۱۰: ۵۰ جم
تاون هال ۸: ۴۵ جم
تاون هال ۷: ۳۵ جم

تقویت ارتش برای یک ساعت بهترین چیزی است که می توانید در ازای پرداخت جم دریافت کنید.، زیرا این کار  به شما اجازه می دهد تا حداقل ۵ تا ۶ اتک داشته باشید  و پاداش خوبی دریافت کنید. این معامله بهترین معامله با تاجر در تمام تاون هال ها می باشد.

حتماً بخوانید  استاد اسپل جامپ

کتاب هیرو ( ۵۰۰ جم )

تاجر در ازای ۵۰۰ جم، کتاب هیرو را به شما ارائه می کند، که اگر از آن استفاده نکنید باید در حالت عادی، ۹۹۹ جم برای ارتقا هیروهای خود بپردازید. اگر می خواهید اتکی به راه بیاندازید بهتر است مطمئن شوید که یک کتاب هیرو در اختیار دارید چرا که این کتاب تنها پس از هر دو بازی کلن مجددا در دسترس خواهد بود.  با نگاهی به بیلدر بیس،  و یا جایی که می توانید از  BoH استفاده کنید، می توانید برخی از جم های خود را ذخیره کنید

Battle Machine  ( ماشین جنگی )  ۱۰ + ۷۵۰ جم
ماشین جنگی LVL  ۲۰+ ۱۰۰۰ جم

لذا این معامله می تواند برای هر کسی که در  ویلیج اصلی از این کتاب و یا از ماشین جنگی لول بالاتر از ۱۰ استفاده می کند مناسب باشد.
کتاب اسپل ، جنگ ، و ساختمان ( ۹۲۵ جم )

همه این کتاب ها با هم، ۹۲۵ جم برای شما تمام خواهند شد که اندگی گران است اما وقتی که به بازه زمانی هر کدام از این  آپگریدها و هزینه های آن نگاه کنید  می بینید که به صرفه خواهد بود.

دهکده اصلی :

۱۴ روز: ۱۸۶۳ جم
۱۳ روز: ۱۷۴۰ جم
۱۲ روز: ۱۶۱۶ جم
۱۱ روز: ۱۴۹۳ جم
۱۰ روز: ۱۳۷۰ جم
۹ روز: ۱۲۴۶ جم
۸ روز: ۱۱۲۳ جم
۷ روز: ۱۰۰۰ جم
۶ روز و  ۹ ساعت و ۳۵ دقیقه: ۹۲۵ جم

بیلدر بیس :

۶ روز: ۱۷۵۰ جم
۵ روز: ۱۵۰۰ جم
۴ روز: ۱۲۵۰ جم
۳ روز: ۱۰۰۰ جم
۲ روز و ۱۶ ساعت و ۵۳ دقیقه: ۹۲۵ جم

همانطور که می بینید، کتاب ها گران هستند اما اگر جم کافی برای استفاده از اپگریدها داشته باشید، باز هم می توانید یک تن جم ذخیره کنید..اگر شما جم های خود را صرف ارتقاء کنید تا بعدا زمان بیشتری را صرف انجام آپگریدها نکنید و یا بتوانید در طول زمان ارتقا، به غنائم زیادی دست یابید قطعا این معامله، معامله قابل اطمینانی خواهد بود  لکن هنوز هم بسیار گران است.

حلقه دیوار ( رینگ وال ) ( ۲۰۰ جم )

بسته به اینکه کدام دیوار را ارتقا داده باشید، به رینگ های بیشتر یا کمتری نیاز خواهید داشت که تعداد آن ها به شرح زیر خواهد بود:

دهکده اصلی:

سطح دیوار ۱-۸: ۱ حلقه
سطح دیوار ۹: ۲ حلقه
سطح دیوار ۱۰: ۳ حلقه
سطح دیوار ۱۱: ۴ حلقه
سطح دیوار ۱۲: ۵ حلقه.

بیلدر بیس :

سطح دیوار ۱-۴: ۱ حلقه
سطح دیوار ۵: ۲ حلقه
سطح دیوار ۶: ۴ حلقه
سطح دیوار ۷: ۶ حلقه
سطح دیوار ۸: ۸ حلقه

بنابراین شما برای هر حلقه به  ۵۰۰ تا ۷۶۶ هزار گلد برای هوم ویلیج  و ۳۰۰ تا ۴۰۰ هزار گلد برای بیلدر بیس نیاز خواهید داشت.

به نظر من این معمامله معامله خوبی نیست  زیرا شما می توانید با استفاده از معجون تمرین، به راحتی گلد به دست آورید و دیوارهای بیلدر بیس هم آنقدر قوی نیستند که بخواهید جم های خود را برای آن ها هدر دهید.

Runes

گویا  تاجر تا امروز ،  به کسی Runes را پیشنهاد نکرده است ،  بنابراین بهتر است هر زمان که چنین مبادله ای صورت گرفت من در مورد آن صحبت کنم و یا شاید هم اصلا تاجر چنین معامله ای را پیشنهاد  نمی کند.

نتیجه گیری

بسیاری تصور می کنند که تاجر در واقع یک پول قاپ است که جم های شما را تمام خواهد کرد، اما در واقع او آیتم های جادویی را که ما می توانیم از بازی کلش آف کلنز به صورت رایگان دریافت کنیم با ۵۰٪ ارزانتر از  قیمت عادی جم در اختیارمان قرار می دهد. اگر نمی خواهید جم بخرید، من به شما توصیه می کنم تا صفحه تاجر را به صورت روزانه چک کنید. تا بتوانید از آیتم های رایگان استفاده نمایید.

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید