اخبار کلش

آموزش ساخت سوپرسل آیدی – طریقه محافظت از اکانت بازی در سوپرسل آیدی

آموزش ساخت سوپرسل آیدی , طریقه محافظت از اکانت بازی در سوپرسل آیدی

پس از معرفی کامل سرویس جدید سوپرسل آیدی (Supercell ID) در مطالب قبلی ، اکنون زمان آموزش چگونگی ذخیره اکانت توسط این سرویس است. سوپرسل آیدی بالاخره برای تمامی کاربران قابل مشاهده شده و شما میتوانید با آموزش زیر براحتی اکانت خود را بر روی Supercell ID بیاورید

قدم اول : دانلود جدیدترین ورژن کلش اف کلنز

قدم دوم : وارد بازی شده و به منوی تنظیمات رفته تا گزینه Supercell ID را نگاه کنید

پس از دانلود نسخه ی جدید کلش اف کلنز ، زمانی که به منوی تنظیمات بروید ، گزینه Link Device برای شما نحو شده و بجای آن گزینه جدیدی به نام Supercell ID نمایش داده میشود. روی آن کلیک کنید تا مراحل اتصال اکانت آغاز شود :

بقیه در ادامه مطلب

قدم سوم : ساخت حساب جدید در Supercell ID

در منوی باز شده که متعلق به Supercell ID میباشد ، بر روی گزینه ساخت حساب جدید کلیک کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید :

قدم چهارم : جیمیلی راکه اکانت شما روی آن ذخیره شده را وارد نمایید!!

پس از رسیدن به این مرحله ، از شما خواسته میشود تا آدرس جیمیلی را که اکانت شما روی آن ذخیره هست را در هر دو قسمت مشخص شده وارد نمایید :

قدم پنجم : کد ارسال شده به جیمیل را وارد کرده و اکانت را تایید کنید!!

پس از وارد کردن آدرس جیمیل و در مرجله بعد ، یک کد ۶ رقمی به همان آدرس جیمیل ارسال میشود تا از صحت جیمیل مطمعن شود. به جیمیل خود مراجعه کنید و کد ۶ رقمی را در جای مشخص شده وارده کرده و روی گزینه ارسال کلیک کنید :

پایان : اکنون اکانت شما به Supercell ID متصل است و جای نگرانی نیست!!

پس از گزراندن این مراحل ، اکانت شما به سوپرسل ایدی متصل شده و دیگر خطر از دست رفتن اکانت شما را تهدید نمیکند. توجه داشته باشید که برای هریک از اکانت هایی که روی گوشی خود دارید ، این مراحل را باید از اول تکرار کرده و هریک را جدا جدا به سوپرسل آیدی متصل کنید.
نکته : همانطور که در تصویر نیز مشاهده میکنید ، پس از اتصال به سوپرسل آیدی ، گزینه های گوگل پلی و گیم سنتر به کلی از منوی تنظیمات حذف میشود. حال این به چه معناست؟! سرویس سوپرسل آیدی کاملا اختیاری است و میتوانید از آن استفاده نکنید ولی پس از اتصال به آن ، تنها میتوانید از این سرویس برای اتصال و ورود به اکانت هایتان استفاده کنید.

به عنوان مثال زمانی که بازی را حذف میکنید و از ابتدا میخواهید وارد اکانت ها شوید ، اگر به سوپرسل آیدی متصل باشید ، دیگر خبری از گوگل پلی نیست و باید از سوپرسل آیدی برای ورود استفاده کنید بنابراین برای استفاده مجدد از گوگل پلی یا گیم سنتر ، باید از حساب سوپرسل ایدی خود خارج بشید و منظور از حذف گوگل پلی و گیم سنتر نیز همین است!!

پس از اتصال یک اکانت خود به سوپرسل آیدی ، حال زمان اتصال و ذخیره دیگر اکانت ها به این سرویس است. بدین منظور ، طبق آموزش قدم به قدم زیر عمل خواهیم نمود :

قدم اول : به منوی تنظیمات رفته و مجددا روی گزینه Supercell id (سبز رنگ) کلیک کنید

پس از اتصال اکانت اول به سوپرسل آیدی ، بمنظور اتصال و جابجایی بین سایر اکانت ها ، ابتدا دوباره به منوی تنظیمات رفته و روی گزینه Supercell id :ه اکنون سبز رنگ است کلیک کنید :

 

قدم دوم : بر روی گزینه “خروج” کلیک کرده و تایید نمایید!

پس از کلیک روی گزینه supercell id وارد منوی زیر خواهید شد که در آن جیمیلی را که به آن متصل هستید نشان میدهد. بر روی گزینه خروج کلیک کرده و سپس آن را تایید نمایید :

قدم سوم : بر روی گزینه  “Play Without supercell ID” کلیک کنید تا از اکانت فعلی خارج شوید!

  • اگر قبلا اکانت دوم و سوم و… را نیز روی supercell id ذخیره کردید و اکنون قصد جابجا شدن بین آنها را دارید ، میبایست روی گزینه “Login with supercell ID” کلیک کنید که در اینصورت لیستی از اکانت های ذخیره شده شما نمایش داده شده و میتوانید با کلیک روی هریک ، به انها وارد شوید.

البته برای اینکار ، مجددا میبایست ایمیل خود را برای گرفتن کد تایید وارد نمایید تا بتوانید در نهایت بین اکانت ها جابجا شوید.( که باتوجه به آزار دهنده بودن این پیغام ، میتوانید تیک گزینه “این دستگاه را بخاطر بسپار” را بزنید تا هربار مجبور به وارد کردن ایمیل و کد تایید نباشید و براحتی بین اکانت ها جابجا شوید)

  • اما اگر میخواهید اکانت جدید را به سوپرسل ایدی متصل کنید ، میبایست روی گزینه “Play Without Supercell ID” کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید :

 

قدم چهارم : حال که از اکانت قبلی خارج شدید ، به اکانت جدید وارد شوید!

اکنون بصورت کامل از اکانت قبلی خارج شده اید و میبایست به اکانت دیگر خود وارد شوید. به همین منظور بر روی آیکون تنظیمات در گوشه صفحه کلیک کرده و در منوی باز شده بر روی گزینه اتصال به گوگل پلی کلیک کرده و اکانت دیگر (جیمیل دیگر) را انتخاب کنید :

قدم پنجم : اکنون میتوانید اکانت جدید را روی Supercell id ذخیره نمایید!

اگر میخواهید اکانت جدید را به سوپرسل ایدی متصل کنید ، پس از طی مرحله قبل به اکانت دیگر خود وارد میشوید و بمنظور اتصال و ذخیره این اکانت روی supercell id باید تمام مراحل قسمت اول مطلب را از ابتدا تا انتها تکرار کنید تا این اکانت نیز متصل شود!

دیدگاهتان را بنویسید