اخبار کلشدسته‌بندی نشده

آموزش جامع ساخت سوپرسل آیدی (Supercell ID) و تعویض اکانت+ویدیو (آپدیت چهارم) – هک پلاس – مرجع کلش اف کلنز | کلش آف کلنز

آموزش جامع ساخت سوپرسل آیدی (Supercell ID) و تعویض اکانت+ویدیو (آپدیت چهارم) – هک پلاس – مرجع کلش اف کلنز | کلش آف کلنز

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

پس از معرفی کامل سرویس جدید سوپرسل آیدی (Supercell ID) در مطالب قبلی ، اکنون زمان آموزش چگونگی ذخیره اکانت توسط این سرویس است. سوپرسل آیدی بالاخره برای تمامی کاربران قابل مشاهده شده و شما میتوانید با آموزش زیر براحتی اکانت خود را به سوپرسل آیدی متصل کنید. همچنین لازم به ذکر است که این سروریس در آینده برای تمامی بازیکنان اجباری خواهد بود و بازیکنانی که به این سرویس متصل نباشد ، از پشتیبانی بازی محروم خواهند بود!

 ** نکات مهم قبل از اتصال به سوپرسل آیدی ** 

نکته اول : بر اساس گفته گفته بازی کلش اف کلنز ، سوپرسل آیدی در آینده ای نه چندان دور برای تمامی کاربران اجباری خواهد بود و کاربرانی که به این سرویس متصل نشده باشند ، از پشتیبانی بازی محروم خواهند بود! بنابراین دیر یا زود باید بازی خود را به این سرویس متصل نمایید!

نکته دوم : پس از اتصال به این سرویس ، بخش مدیریت اکانت شما به Supercell ID واگذار خواهد شد و گوگل پلی و گیم سنتر به کلی از آن حذف خواهد شد. بنابراین بازی شما همچنان روی گوگل و گیم سنتر ذخیره هست ولی برای جابجایی بین اکانت ها و مدیریت آنها ملزم به استفاده از سوپرسل آیدی هستید و به هیچ وجه نمیتوانید به شرایط قبلی برگردید!!

نکته سوم : با استفاده از سوپرسل آیدی میتوانید در کمتر از ۱۰ ثانیه بین اکانت هایتان جابجا شوید ولی به شرط آنکه تمامی اکانت های شما روی سوپرسل ایدی ذخیره شده باشد. در اینصورت میتوانید با فعال کردن تیک “این دستگاه رابه خاطر بسپار” بدون نیاز به وارد کردن کد و به سرعت بین اکانت هایتان جابجا شوید!

در صورت عدم ذخیره تمامی اکانت ها روی سوپرسل آیدی ، برای هر ورود میبایست کد تایید ۶ رقمی را وارد کنید که بعضا در برخی مواقع این سیستم دچار مشکل شده و کد به ایمیل شما ارسال نمیشود. پس از ۴ بار تلاش ناموفق ، سوپرسل ایدی بمدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت قفل میشود که شما نباید در این مدت هیچگونه فعالیتی داشته باشید ؛ پس از این مدت مجددا تلاش کنید و به احتمال زیاد موفق به ورود به اکانت خواهید شد!!

نکته چهارم : هنوز مشخص نیست که در زمان ذخیره اکانت روی سوپرسل آیدی آیا بهتر است از ایمیل متصل بازی استفاده کنیم یا میتوان از هر ایمیل دیگری استفاده نمود که بزودی و در اسرع وقت این مطلب را نیز بطور مفصل توضیح خواهیم داد!

همچنین بعضا دیده شده که کاربران پس از ذخیره اکانت روی سوپرسل آیدی و بارگذاری مجدد بازی ، اکانت از صفر اغاز شده و اکانت اصلی بارگذاری نمیشود. این مشکل را نیز با پشتیبانی بازی درمیان گذاشتیم و در اسرع وقت به آن خواهیم پرداخت.

 *آموزش ساخت سوپرسل آیدی در کلش اف کلنز* 

قدم اول : دانلود جدیدترین ورژن کلش اف کلنز

از نسخه ی ۱۰٫۱۳۴٫۱۲ کلش اف کلنز ، سوپرسل آیدی در منو تنظیمات بازی قابل دیدن و استفاده میباشد.در نتیجه اگر از نسخه های قدیمی تر استفاده میکنید حتماً به صفحه ی دانلود کلش اف کلنز مراجعه کرده و جدیدترین ورژن کلش را دریافت نمایید.


قدم دوم : وارد بازی شده و به منوی تنظیمات رفته تا گزینه Supercell ID را مشاهده کنید!

پس از دانلود نسخه ی جدید کلش اف کلنز ، زمانی که به منوی تنظیمات بروید ، گزینه Link Device برای شما محو شده و بجای آن گزینه جدیدی به نام Supercell ID نمایش داده میشود. روی آن کلیک کنید تا مراحل اتصال اکانت آغاز شود :سوپرسل ایدی - supercell id


قدم سوم : ساخت حساب جدید در Supercell ID

در منوی باز شده که متعلق به Supercell ID میباشد ، بر روی گزینه ساخت حساب جدید کلیک کنید تا به مرحله بعد هدایت شوید :سوپرسل ایدی - supercell id


قدم چهارم : وارد کردن ایمیل برای ساخت سوپرسل آیدی

پس از رسیدن به این مرحله ، از شما خواسته میشود تا آدرس ایمیلی که قصد دارید برای سوپرسل آیدی اختصاص دهید وارد نمایید.سعی کنید از ایمیلی غیر از ایمیل ذخیره شده روی بازی استفاده نمایید،احتمال دارد اکانت شما از دست برود! در نتیجه یک ایمیل جدید در جیمیل یا یاهو بسازید و در هر دو کادری که در عکس نشان داده شده وارد نمایید.

سپس روی دکمه ی ثبت نام کلیک کنید.

سوپرسل ایدی - supercell id


قدم پنجم : کد ارسال شده به جیمیل را وارد کرده و اکانت را تایید کنید!!

پس از وارد کردن آدرس جیمیل و در مرجله بعد ، یک کد ۶ رقمی به همان آدرس جیمیل ارسال میشود تا از صحت جیمیل مطمعن شود. به جیمیل خود مراجعه کنید و کد ۶ رقمی را در جای مشخص شده وارده کرده و روی گزینه ارسال کلیک کنید :سوپرسل ایدی - supercell id


پایان : اکنون اکانت شما به Supercell ID متصل است و جای نگرانی نیست!!

پس از گزراندن این مراحل ، اکانت شما به سوپرسل ایدی متصل شده و دیگر خطر از دست رفتن اکانت شما را تهدید نمیکند. توجه داشته باشید که برای هریک از اکانت هایی که روی گوشی خود دارید ، این مراحل را باید از اول تکرار کرده و هریک را جدا جدا به سوپرسل آیدی متصل کنید.
سوپرسل ایدی - supercell id

نکته : همانطور که در تصویر نیز مشاهده میکنید ، پس از اتصال به سوپرسل آیدی ، گزینه های گوگل پلی و گیم سنتر به کلی از منوی تنظیمات حذف میشود. حال این به چه معناست؟! سرویس سوپرسل آیدی کاملا اختیاری است و میتوانید از آن استفاده نکنید ولی پس از اتصال به آن ، تنها میتوانید از این سرویس برای اتصال و ورود به اکانت هایتان استفاده کنید.

به عنوان مثال زمانی که بازی را حذف میکنید و از ابتدا میخواهید وارد اکانت ها شوید ، اگر به سوپرسل آیدی متصل باشید ، دیگر خبری از گوگل پلی نیست و باید از سوپرسل آیدی برای ورود استفاده کنید بنابراین برای استفاده مجدد از گوگل پلی یا گیم سنتر ، باید از حساب سوپرسل ایدی خود خارج بشید و منظور از حذف گوگل پلی و گیم سنتر نیز همین است!!

 * آموزش جامع تعویض اکانت بعد از اتصال به Supercell ID * 

پس از اتصال یک اکانت خود به سوپرسل آیدی ، حال زمان اتصال و ذخیره دیگر اکانت ها به این سرویس است. بدین منظور ، طبق آموزش قدم به قدم زیر عمل خواهیم نمود :

توجه : زمانی که شما یک اکانت رو به Supercell ID متصل میکنید ، دیگه امکان استفاده گوگل و گیم سنتر در اون اکانت نیست مگر اینکه از سوپرسل آیدی خارج و قصد ورود به اکانتی داشته باشید که هنوز به سوپرسل آیدی متصل نشده باشه.

قدم اول : به منوی تنظیمات رفته و مجددا روی گزینه Supercell id (سبز رنگ) کلیک کنید

پس از اتصال اکانت اول به سوپرسل آیدی ، بمنظور اتصال و جابجایی بین سایر اکانت ها ، ابتدا دوباره به منوی تنظیمات رفته و روی گزینه Supercell id :ه اکنون سبز رنگ است کلیک کنید :

سوپرسل آیدی - supercell id


قدم دوم : بر روی گزینه “خروج” کلیک کرده و تایید نمایید!

پس از کلیک روی گزینه supercell id وارد منوی زیر خواهید شد که در آن جیمیلی را که به آن متصل هستید نشان میدهد. بر روی گزینه خروج کلیک کرده و سپس آن را تایید نمایید :


قدم سوم : بر روی گزینه  “Play Without supercell ID” کلیک کنید تا از اکانت فعلی خارج شوید!

در اینجا دو را پیش روی شماست :

  • اگر قبلا اکانت دوم و سوم و… را نیز روی supercell id ذخیره کردید و اکنون قصد جابجا شدن بین آنها را دارید ، میبایست روی گزینه “Login with supercell ID” کلیک کنید که در اینصورت لیستی از اکانت های ذخیره شده شما نمایش داده شده و میتوانید با کلیک روی هریک ، به انها وارد شوید.

البته برای اینکار ، مجددا میبایست ایمیل خود را برای گرفتن کد تایید وارد نمایید تا بتوانید در نهایت بین اکانت ها جابجا شوید.( که باتوجه به آزار دهنده بودن این پیغام ، میتوانید تیک گزینه “این دستگاه را بخاطر بسپار” را بزنید تا هربار مجبور به وارد کردن ایمیل و کد تایید نباشید و براحتی بین اکانت ها جابجا شوید)

  • اما اگر میخواهید اکانت جدید را به سوپرسل ایدی متصل کنید ، میبایست روی گزینه “Play Without Supercell ID” کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید :


قدم چهارم : حال که از اکانت قبلی خارج شدید ، به اکانت جدید وارد شوید!

اکنون بصورت کامل از اکانت قبلی خارج شده اید و میبایست به اکانت دیگر خود وارد شوید. به همین منظور بر روی آیکون تنظیمات در گوشه صفحه کلیک کرده و در منوی باز شده بر روی گزینه اتصال به گوگل پلی کلیک کرده و اکانت دیگر (جیمیل دیگر) را انتخاب کنید :


قدم پنجم : اکنون میتوانید اکانت جدید را روی Supercell id ذخیره نمایید!

اگر میخواهید اکانت جدید را به سوپرسل ایدی متصل کنید ، پس از طی مرحله قبل به اکانت دیگر خود وارد میشوید و بمنظور اتصال و ذخیره این اکانت روی supercell id باید تمام مراحل قسمت اول مطلب را از ابتدا تا انتها تکرار کنید تا این اکانت نیز متصل شود!

ویدئو آموزشی ساخت سوپرسل آیدی قسمت اول :

قسمت اول : آموزش کامل ساخت Supercell id + فراخوانی اکانت در دستگاه دیگر

 

دانلود قسمت اول آموزش – کیفیت خوب


ویدئو آموزشی ساخت سوپرسل آیدی قسمت دوم :

قسمت دوم : آموزش کامل اضافه کردن اکانت جدید + جابجایی بین اکانت ها

 

دانلود قسمت دوم آموزش – کیفیت خوب

 *آموزش اتصال به سوپرسل آیدی در کلش رویال* 

درواقع میتوان گفت اگر تمام مراحل بالا را برای اتصال به سوپرسل آیدی در کلش اف کلنز انجام داده باشید ، دیگر در کلش رویال هیچ نگرانی نخواهید داشت چراکه میتوانید همان ایمیل متصل به سوپرسل آیدی کلش اف کلنز را نیز برای کلش رویال وارد کید تا هردو بازی شما روی یک ایمیل ذخیره باشد!!

قدم اول : دانلود جدیدترین ورژن کلش رویال

از نسخه ی ۲٫۲٫۲ کلش رویال ، سوپرسل آیدی در منو تنظیمات بازی قابل دیدن و استفاده میباشد.در نتیجه اگر از نسخه های قدیمی تر استفاده میکنید حتماً به صفحه  دانلود کلش رویال مراجعه کرده و جدیدترین ورژن کلش رویال را دریافت نمایید.

قدم دوم : وارد بازی شده و به منوی تنظیمات رفته تا گزینه Supercell ID را مشاهده کنید!

پس از دانلود نسخه ی جدید کلش رویال ، زمانی که به منوی تنظیمات بروید ، گزینه جدیدی به نام Supercell ID نمایش داده میشود. روی آن کلیک کنید تا مراحل اتصال اکانت آغاز شود :کلش رویال - سوپرسل آیدی - سوپرسل ایدی کلش رویال - اموزش اتصال به سوپرسل ایدی در کلش رویال

قدم سوم : ورود به حساب supercell ID آز قبل ساخته شده

اگر قبلا در کلش اف کلنز اکانت خود را به سوپرسل آیدی متصل کرده باشید ، اکنون دیگر نیازی به ساخت یک سوپرسل ایدی جدید نیست و میتوانید اکانت کلش رویال خود را نیز به همان ایمیل متصل کنید (بر روی گزینه Log in کلیک کنید) اما اگر به هر دلیل میخواهید اکانت رویال شما از کلش اف کلنز جدا باشد ، متوانید مراحل ذکر شده در بالا را برای ساخت سوپرسل ایدی جدید عینا در کلش رویال نیز تکرار کنید.کلش رویال - سوپرسل آیدی - سوپرسل ایدی کلش رویال - اموزش اتصال به سوپرسل ایدی در کلش رویال

قدم چهارم : وارد کردن ایمیل از قبل ثبت شده و دریافت کد

اکنون در این مرحله باید ایمیلی را که قبلا در کلش اف کلنز به سوپرسل ایدی متصل کردید را وارده نمود ، کد ارسال شده به ایمیل را تایپ کرده و سپس روی گزینه SUBMIT کلیک کرده  تا اکانت رویال شما نیز به آن متصل شود :کلش رویال - سوپرسل آیدی - سوپرسل ایدی کلش رویال - اموزش اتصال به سوپرسل ایدی در کلش رویال

قدم پنجم : اکنون کلش رویال شما نیز به سوپرسل آیدی متصل است!!

همانطور که در تصویر نیز مشاهده میکنید ، اکانت کلش رویال اکنون به سوپرسل آیدی متصل شده است ولی چند نکته لازم به ذکر است :

  • کلش رویال برخلاف کلش اف کلنز قابلیت اتصال همزمان به گوگل پلی گیمز و سوپرسل آیدی را دارد!
  • ممکن است پس از اتصاا به سوپرسل آیدی هردو آیکون گوگل و سوپرسل آیدی برای شما به رنگ سبز باشد  و اکانت شما به هردو سرویس متصل شود اما فراموش نکنید که بازی برای سوییچ بین اکانت ها فقط از سوپرسل ایدی استفاده میکند!
  • نحوه سوییچ بین اکانت ها در کلش رویال دقیقا همانند کلش اف کلنز است و بدین منظور میتوانید از اموزش های بالا استفاده کنید.
  • دقت داشته باشید که هر ایمیل تنها میتوانید یک اکانت از هر بازی را ذخیره کند (یک ایمیل میتواند یک اکانت کلش ، یک رویال و یک بوم بیچ را ذخیره کند) بنابراین هرگز ایمیلی را که یک اکانت مثلا کلش رویال روی آن ذخیره است را برای ذخیره سازی اکانت دیگری در همان بازی استفاده نکنید چراکه در اینصورت اکانت دوم جایگزین اکانت اول میشود و برای فراخوانی آنها با سوپرسل ایدی دچار مشکل میشوید!

کلش رویال - سوپرسل آیدی - سوپرسل ایدی کلش رویال - اموزش اتصال به سوپرسل ایدی در کلش رویال

 

ربات,ربات کلش برای کامپیوتر,خرید ربات کلش اف کلنز clash of clans

جدیدترین خبرهای بازی کلش آف کلنز در سایت هک پلاس

دیدگاهتان را بنویسید